abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2002 @ 01:16:21 #51
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5029631
quote:
Op maandag 15 juli 2002 20:57 schreef pos het volgende:

[..]

nagel? brrrr

Nagel in je brood... :r

Danny kreeg mail van Albert Heyn!!

[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 16-07-2002 02:01]

† In Memoriam † dinsdag 16 juli 2002 @ 01:18:00 #52
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5029661
quote:
Op maandag 15 juli 2002 21:05 schreef Phaelanx het volgende:
*heeft ook wel eens gehoord van (bekend merk) dropfabriek waar medewerkers, als ze een beetje lui zijn, gewoon in de gigantische bak pissen waar de (nog) vloeibare drop in zit*

Lekker zo'n oerhollands lekkernij!

Jaaaah, dat is bij DE KLENE!!!

(heb er ooit een paar weken gewerkt !)
muntdrop en o.a die witte pepermuntballen die zo *lekker* in je mond smelten)

pi_5032791
YAKK.........Vlaggetje is ook lekker:{:{
  dinsdag 16 juli 2002 @ 11:28:38 #54
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_5032884
quote:
Op maandag 15 juli 2002 20:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb ^%$ wel pech de laatste tijd, ik twijfelde nog even om dit topic te openen, want je zou het bijna niet geloven. Ik had vanmiddag bij de Albert Heyn Zeewolf filet gekocht voor de halve prijs (want morgen zou het over de datum zijn) maak ik het zonet open, zie ik een wit streepje, ik dacht eerst een randje vis. Kijk ik iets beter , het zal toch niet , dacht ik nog ik, duw met m'n vinger ertegenaan, begint het te krioelen, gatver het is dus gewoon een worm. Weet iemand of dat wel eens vaker voorkomt en of die vis nog eetbaar is? Ik vertrouwde het niet en heb dat maar niet gedaan..
je moet gewoon niet zo cheap zijn en de volle mep betalen voor een verse vis, dan heb je dat gedoe met ongedierte niet
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_5033580
Om er nog maar even een organisatie erbij te halen:

Ik heb ook verhalen gehoord over MAC Donalds. Mensen die roggelen op een broodje hamburger . hmm, volgens mij gebeurt het overal. Ik denk dat ik maar een boerderij begin

Check www.goldid.nl // Je weet niet wat je mist!!!!!!
pi_5033606
.

Het zijn altijd verhalen van een zwager van een kennis die een vriendin had wiens zusje een neef had die.... die...

Er zal heus wel eens wat gebeuren, maar die verhalen hier moet je maar met een kilootje zout nemen denk ik.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 16 juli 2002 @ 12:40:51 #57
18772 pos
@@sweet@@
pi_5033791
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 01:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Jaaaah, dat is bij DE KLENE!!!

Heh gadver dat is mn lievelings drop de muntendrop van klene
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_5034207
quote:
Op maandag 15 juli 2002 20:23 schreef Nuoro het volgende:
het eten van bedorven vis bezorgt je namelijk een trip die door geen enkele drug geėvenaard wordt!
Is dat echt zo?
Hmm toch es wat vis laten bederven dan
pi_5034358
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 12:24 schreef Goldy23 het volgende:
Om er nog maar even een organisatie erbij te halen:

Ik heb ook verhalen gehoord over MAC Donalds. Mensen die roggelen op een broodje hamburger . hmm, volgens mij gebeurt het overal. Ik denk dat ik maar een boerderij begin

Ja, dan kom je er ook achter dat je het land moet bemesten. Ofwel de varkens en runderstront uitrijden of de giertank leegzuigen en over het land verspreiden. Goh, komt er dan stront en pies op mijn lekkere slablaadjes en zo?
Niks aan de hand dus met beestjes in je eten. Over elk stukje groente en fruit wat je in je waffel stopt is wel een beestje gegaan of is er stront aan te pas gekomen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_5035820
Nooit meer winkelen in de Albert heyn??
  dinsdag 16 juli 2002 @ 16:52:34 #61
16715 Mylene
*schatje*
pi_5037280
Kan gebeuren!!
pi_5037382
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 12:40 schreef pos het volgende:

[..]

Heh gadver dat is mn lievelings drop de muntendrop van klene

Dan weet je gelijk het geheime ingredient!
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2002 @ 18:09:16 #63
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5038351
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 12:25 schreef Jarno het volgende:
.

Het zijn altijd verhalen van een zwager van een kennis die een vriendin had wiens zusje een neef had die.... die...

Er zal heus wel eens wat gebeuren, maar die verhalen hier moet je maar met een kilootje zout nemen denk ik.

Is eigen ervaring, met eigen oogjes gezien en ook vaak tijdelijk diverse werkzaamheden gedaan in de horeca en voedingsindustrie..

Ik eet er geen hap minder om maar kan je wel heerlijke verhalen vertellen waardoor jij geen hap meer door je keel kunt krijgen

pi_5038421
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:09 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Is eigen ervaring, met eigen oogjes gezien en ook vaak tijdelijk diverse werkzaamheden gedaan in de horeca en voedingsindustrie..

Ik eet er geen hap minder om maar kan je wel heerlijke verhalen vertellen waardoor jij geen hap meer door je keel kunt krijgen

Och, ik eet persoonlijk sowieso nooit voedsel wat eigenlijk geen voedsel is, so go ahead, shoot!
  dinsdag 16 juli 2002 @ 18:23:42 #65
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5038494
Als je um niet had gezien was ie zo naar binnen gegaan en orgen weer eruit... Wat niet weet wat niet deert enzow.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 20:30:23 #66
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5040035
Ik heb hem teruggebracht (bij diezelfde vrouw waarbij ik dat brood met die nagel terugbracht... )en kreeg meteen mijn geld terug...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_5042466
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 00:28 schreef DJ.KRIZZ het volgende:

Verder zou ik willen zeggen: let op als je iets koopt!

en jullie let op wat je verkoopt...

ik heb hier vanavond zalm voor de halve prijs van AH op, als ik zodadelijk ziek word weet ik waar het van komt.

en ik heb ook wel eens meegemaakt dat er een rups in de borcoli zat nou lekker dan

net zo erg als die verrotte dadels die ik een keer bij jullie kocht

maar je moet dit niet persoonlijk opvatten hoor...
ik weet ook wel dat de producten niet altijd 100% perfect kunnen zijn, en we mogen echt niet klagen hier in nederland .

† In Memoriam † dinsdag 16 juli 2002 @ 23:36:03 #68
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5043061
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 22:57 schreef dethoom het volgende:

[.

en ik heb ook wel eens meegemaakt dat er een rups in de borcoli zat nou lekker dan

Tssssk, das tenminste nog een goed teken!
(niet bespoten met allerlei rupsengif enzo..)
pi_5043204
ik zou Appie Heijn in dit geval een keurig briefje sturen met de foto erbij. Grote kans dat je het komend jaar gratis vis kunt eten. (of een boekenbon krijgt als troost)
pi_5050112
Ik heb een keer iets nog mooiers geflikt (paar jaar terug al):
We zaten smiddags (ik, me zus en me ma) brood te eten en m'n moeder had hagelslag op d'r brood.
Dus ik (ondernemend als ik ben) schrijf Venz (van de hagelslag). Moest het pak opsturen met de schroef.
Een paar weken later haalt mijn ma het mes waarmee ze toen ook het brood had gesneden uit de vaatwasser en tot haar verbazing mist er een schroef in dat mes
Ging ze Venz bellen dat het probleem opgelost was, maar ondertussen hadden ze bij Venz al een par pakken hagelslag op de post gedaan als excuus...nadat ze de hele fabriek hadden afgezocht
Mijn advies: ga naar de AH...wedden dat je gratis vis krijgt
  † In Memoriam † woensdag 17 juli 2002 @ 15:44:10 #71
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5051248
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:45 schreef Sanshine het volgende:
ik zou Appie Heijn in dit geval een keurig briefje sturen met de foto erbij. Grote kans dat je het komend jaar gratis vis kunt eten. (of een boekenbon krijgt als troost)
Met de url erbij
(en dan chanteren dat ze een eigen nagel-wormen website met foto's krijgen als ze niet snel een volle verse proviand doos bij je thuis bezorgen)
pi_5054291
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 14:21 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb een keer iets nog mooiers geflikt (paar jaar terug al):
We zaten smiddags (ik, me zus en me ma) brood te eten en m'n moeder had hagelslag op d'r brood.
Dus ik (ondernemend als ik ben) schrijf Venz (van de hagelslag). Moest het pak opsturen met de schroef.
Een paar weken later haalt mijn ma het mes waarmee ze toen ook het brood had gesneden uit de vaatwasser en tot haar verbazing mist er een schroef in dat mes
Ging ze Venz bellen dat het probleem opgelost was, maar ondertussen hadden ze bij Venz al een par pakken hagelslag op de post gedaan als excuus...nadat ze de hele fabriek hadden afgezocht
Mijn advies: ga naar de AH...wedden dat je gratis vis krijgt
Net als Eddy Zoey, in ook zoiets! Geniaal, gooit hij een computerchip tussen de chips en stuurt hij ze terug. Zo kom je dus aan een gratis doos chips, of een boekenbon .
pi_5054433
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb hem teruggebracht (bij diezelfde vrouw waarbij ik dat brood met die nagel terugbracht... )en kreeg meteen mijn geld terug...
De helft
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  woensdag 17 juli 2002 @ 20:04:13 #74
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5054478
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 19:59 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

De helft

ja , dat wel,.. (ik zei nog dat ik wel een nieuwe vis wilde kopen die niet op de datum was, toen zei ze dat ze daar niet aan kon beginnen, omdat dan het eind zoek was)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † woensdag 17 juli 2002 @ 20:44:55 #75
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5055019
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 20:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ja , dat wel,.. (ik zei nog dat ik wel een nieuwe vis wilde kopen die niet op de datum was, toen zei ze dat ze daar niet aan kon beginnen, omdat dan het eind zoek was)

Waar zat die Albert Heyn ook al weer???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')