abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106546526

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pixell op 10-01-2012 12:45:07 ]
pi_106546689
Ok duidelijk
pi_106546723
En daarbij, ik was bezig om Kira in bed te lullen, nou ja dat was gelukt. Met doc heb ik daar weinig behoefte aan :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_106547191
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef Sjiznit het volgende:
En daarbij, ik was bezig om Kira in bed te lullen, nou ja dat was gelukt. Met doc heb ik daar weinig behoefte aan :P
Mijn character is zelf female, dus dat zit er bij mij niet in, met Doc wel.. maar iets met fictief sex hebben in games staat mij niet helemaal aan :P
pi_106547518
Pixell kan je mijn char in de OP aanpassen van Bacca's Blade naar:
Malfunction - Commando op Legions of Lettow?

Thanks!
pi_106549259
Done
  zondag 8 januari 2012 @ 02:52:55 #7
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106549575
Te veel companions :') Ik heb er nu 5, kan er helaas maar maximaal 3 op een missie sturen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 8 januari 2012 @ 03:01:45 #8
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106549682
quote:
9s.gif Op zondag 8 januari 2012 02:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Te veel companions :') Ik heb er nu 5, kan er helaas maar maximaal 3 op een missie sturen.
aantal dat je ken sturen increased to 4 en dan 5
pi_106551866
Ik sinds het begin erg trouw aan Khem Val maar nu ik Xalek heb ontmoet gaat dat denk ik wa minder worden.
In Tyler We Trusted
pi_106552852
quote:
9s.gif Op zondag 8 januari 2012 02:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Same :D gisteren Taris afgerond dus weer een companion erbij.

De balans in die space missions is trouwens wel vreemd. Missies waarbij ze lvl 3 upgrades adviseren als je lvl 40 bent, moet je toch echt lvl 5 upgrades hebben. Anders word je gruwelijk makkelijk afgemaakt.

VOOR OP: Morthill - Dragus - Sith Juggernaut op Lord Calypho
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 8 januari 2012 @ 10:54:17 #11
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_106552931
lvl 25 eindelijk , zit op de helft.
Helaas niet zo veel tijd om te spelen , maar bevalt me tot nu toe nog steeds
Ik ben inmiddels overleden
pi_106553331
Kira vind ik echt een leuke companion met een interessant verhaal! :)
pi_106555074
Verhaal van de Bounty Hunter is best tof.

Mijn eerste character was een Sith Warrior, tot een level of 30 gespeeld en toen ging ik mij vervelen, zelfs een aantal dagen niet gespeeld.

Nu met de Bounty Hunter bezig en ben zeer onder de indruk, vooral de interactie met mijn companion, dat was met Sith Warrior helemaal niet zo.
  zondag 8 januari 2012 @ 12:37:28 #14
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106555095
kun je master shatele shan romancen :@ :@ :@
Op elke fokker past een bril.
pi_106555809
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef kilozout het volgende:
Verhaal van de Bounty Hunter is best tof.

Mijn eerste character was een Sith Warrior, tot een level of 30 gespeeld en toen ging ik mij vervelen, zelfs een aantal dagen niet gespeeld.

Nu met de Bounty Hunter bezig en ben zeer onder de indruk, vooral de interactie met mijn companion, dat was met Sith Warrior helemaal niet zo.
Dat is met Sith Warrior wel zo :{w :P
pi_106556370
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:37 schreef Catch_me het volgende:
kun je master shatele shan romancen :@ :@ :@
Nee denk het niet helaas :P
pi_106556428
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is met Sith Warrior wel zo :{w :P
Misschien dat ik de verkeerde companion heb gebruikt? Want ik had alleen maar Vette naast mij. De 3e companion had ik echt helemaal niks aan.
pi_106556587
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef kilozout het volgende:

[..]

Misschien dat ik de verkeerde companion heb gebruikt? Want ik had alleen maar Vette naast mij. De 3e companion had ik echt helemaal niks aan.
Niet? Ik vond hem bijzonder fijn als ik even elite quests ging soloën. De 4e gebruikte ik ook regelmatig voor DPS.
pi_106556867
Ik ben de game alweer zat :P Ik ben de lol in MMO's blijkbaar helemaal kwijt. Een jaar geleden gestopt met WoW, daarna wist het mij niet meer te boeien, en nu krijg ik met Star Wars alweer hetzelfde gevoel.. Zal ook wel aan games in het algemeen liggen maar andere soorten games speel ik toch liever 'effe' een kwartiertje als ik tijd heb, voor een MMO moet je eigenlijk echt goed gaan zitten als je iets klaar wilt spelen.
pi_106565595
Vandaag even dagje rust genomen van TOR :D na die marathonsessie van gisteren was dat wel nodig :X
pi_106566899
Ben net gearriveerd op Quesh, wat een grafplaneet :') Gelukkig wel kort zodat ik daarna doorkan naar Hoth :D
  zondag 8 januari 2012 @ 17:36:54 #22
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106567043
Mijn char:

Server: Niman
Naam: Isidoor
Class: Jedi Guardian
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_106567076
Ik net een quest maar even overgeslagen, kreeg em niet voor elkaar. Dikke faalbeurt dat. Ben 45 en moest 2 zilveren 46s doodmaken maar Doc kon het niet bijhealen :'(
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_106567545
Wie is beter als companion? Doc of Kira?
  zondag 8 januari 2012 @ 17:50:53 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106567618
Is de halve playerbase Jedi Knight of Sith (whatever de naam is van de mirror)?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')