Ik zag hetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat hoeft alleen voor de nieuwe collectie
Pehehe, met wat er in?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb al wel genoeg gefaald voorlopig ben ik bang.
Maar heb nog steeds zo'n mooi mandje by beautyjoint klaarstaan.
Was ik aan het bekijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil nog steeds perceval
Voorlopig heb ik hier maar 1 staan en dat is tristam
Volgens mij wel, ik kreeg alleen paypal als optie.quote:
LA Girl Glitter Addict Uninhibited, NYX Girls Dorothy en Kleancolor Twinkly Love, Blind Date, Holo Chrome, Chunky Holo Bluebell en Chunky Holo Black.quote:
Zo, das een flinke faalquote:Op zondag 8 januari 2012 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
LA Girl Glitter Addict Uninhibited, NYX Girls Dorothy en Kleancolor Twinkly Love, Blind Date, Holo Chrome, Chunky Holo Bluebell en Chunky Holo Black.
7 maar.quote:
Ik heb dat rijtje al vaker langs zien komenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tristam, Lady of the Lake en Iseult
Ja maar ik heb helemaal geen paypalquote:Op zondag 8 januari 2012 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Via paypal ook met de creditcard.
Ik vind dat best veel voor 1 faalquote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
7 maar.En ik heb het dus nog niet gefaald, maar wil eigenlijk wel heel graag. Het kost ook zo weinig.
Rozequote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat rijtje al vaker langs zien komenIs Iseult zo bijzonder?
Bwhehe, ik heb net even een swatch gekeken en hij is wel heel lief met die glittertjes. Maar ik draag nooit roze nagellakquote:
Hier hetzelfdequote:Op zondag 8 januari 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe, ik heb net even een swatch gekeken en hij is wel heel lief met die glittertjes. Maar ik draag nooit roze nagellakook al vind ik het een mooie kleur. Past niet echt bij me ofzo
Vind ik ook wel een beetje veel hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat best veel voor 1 faalMaar heb ook nog nooit op TD besteld ofzo. Alleen MO. Maar wat kost dat dan?
Misschien is dat het wel, ik heb altijd een kleurtje van mezelfquote:Op zondag 8 januari 2012 00:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind hem mooi straks voor in de lente. Dan ben ik bleek en staat lichtroze mooi. Aan het eind van de zomer ben ik veel te bruin, dan staat het cheap. Vind ik
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een beetje veel hoor.Maar doordat ze zo goedkoop zijn valt het wel mee. Samen met verzendkosten iets meer dan 21 euro, dus ongeveer 3 euro per lakje.
Nee joh, Kleancolor zijn juist de goedkoopste! $1,75 per lakje, alleen komt er per lakje bijna net zoveel aan verzendkosten bij.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik dacht dat kleancolor veel duurder was.
Goh..quote:Op zondag 8 januari 2012 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee joh, Kleancolor zijn juist de goedkoopste! $1,75 per lakje, alleen komt er per lakje bijna net zoveel aan verzendkosten bij.
Trusten!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:09 schreef PriemGirl het volgende:
Grommm ik ben the aviator aan het kijken; maar hou mijn ogen niet open.....
Ik ga dus maar naar bed.
Truste ladies
Slaap lekker!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:09 schreef PriemGirl het volgende:
Grommm ik ben the aviator aan het kijken; maar hou mijn ogen niet open.....
Ik ga dus maar naar bed.
Truste ladies
Er was iemand die idd een Kleancolor had die heel erg afgaf. Maar ik heb eigenlijk alleen maar glitters en dergelijke op m'n lijstje staan, dus bij degene die ik wil zal het wel loslopen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gaf Kleancolor nou zo gruwelijk af?
Ja dat denk (hoop) ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 00:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er was iemand die idd een Kleancolor had die heel erg afgaf. Maar ik heb eigenlijk alleen maar glitters en dergelijke op m'n lijstje staan, dus bij degene die ik wil zal het wel loslopen.
I knooow.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat denk (hoop) ik ookZitten wel mooie tussen.
Dat! Voor gewone kleuren heb ik de meur en droogtijd niet over, maar voor die mooie glitters wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:27 schreef Stormqueen het volgende:
Kleancolors meuren als de ziekteen ze drogen supertraag. Maar ja, 1,75 he...
En iseult vind ik echt yikeslichtroze shimmer is zoooo niet mij
Hier ook niksquote:
Niemand?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand of je in de min kan op paypal?
Wij ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook nietHad er maar 3 goed.
Volgens mij wel, maar dat ben ik dus niet helemaal zekerquote:
Geeeen idee. Ik werk nooit met Paypal saldo, hem hem gekoppeld aan m'n bankrekening dus het gaat meteen daar van af.quote:
Meh, naja moet haast welquote:Op zondag 8 januari 2012 00:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat ben ik dus niet helemaal zeker
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 8 januari 2012 00:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geeeen idee. Ik werk nooit met Paypal saldo, hem hem gekoppeld aan m'n bankrekening dus het gaat meteen daar van af.
quote:
Dat wordt bij het aanmaken van Paypal al gevraagd geloof ikquote:
Wat veel! Best triest dat daar helemaal geen prijs bij zat dan.quote:
Ik heb geen idee hoe ik dat gedaan heb. Bij het aanmaken van m'n Paypal heb ik gewoon alle stappen gevolgd. Blijkbaar viel dat koppelen daaronder.quote:
is heel simpelquote:
Dat dusquote:Op zondag 8 januari 2012 00:38 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan in je accountmenu een rekeningnummer toevoegen
Ohquote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat wordt bij het aanmaken van Paypal al gevraagd geloof ik
Ja, bleiblei had honderd miljard miljoen flessen icetea gekochtquote:Op zondag 8 januari 2012 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat veel! Best triest dat daar helemaal geen prijs bij zat dan.
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat gedaan heb. Bij het aanmaken van m'n Paypal heb ik gewoon alle stappen gevolgd. Blijkbaar viel dat koppelen daaronder.
Dank! Ik ga eens kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:38 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan in je accountmenu een rekeningnummer toevoegen
Ik heb al bij TD gefaald voor O&N, en heb nu net een swap afgesproken dus daar ga ik maandag even inkopen voor doen. Daarom mag m'n beautyjoint faal ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook zin om lakjes te falen, morgen maar eens shoppen
Waarom eigenlijk? Was het in de bonus?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bleiblei had honderd miljard miljoen flessen icetea gekocht
Wat moet je eigenlijk kopen voor de swap?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb al bij TD gefaald voor O&N, en heb nu net een swap afgesproken dus daar ga ik maandag even inkopen voor doen. Daarom mag m'n beautyjoint faal ook niet.
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bleiblei had honderd miljard miljoen flessen icetea gekocht
Ja, 2 halen 1 betalen... En bij de jumbo is het meestal uitverkochtquote:Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Was het in de bonus?
Ik heb al heel lang geen lakjes echt besteld enzo, dus nu mag het wel een keerquote:Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb al bij TD gefaald voor O&N, en heb nu net een swap afgesproken dus daar ga ik maandag even inkopen voor doen. Daarom mag m'n beautyjoint faal ook niet.
Da's in twee weken op en ik drink nooit frisquote:Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Het is wel de lekkerste icetea! Maar zoveel flessen is een beetje overkill ja.
Een Beyu lakje en 3 Essence Colour&Go's. En dan krijg ik van haar Revlon Whimsical, Wet n Wild Black Creme en 2 van de 8 glitterlakjes.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk kopen voor de swap?
Ah zoquote:Op zondag 8 januari 2012 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, 2 halen 1 betalen... En bij de jumbo is het meestal uitverkocht
Leuke swapquote:Op zondag 8 januari 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Een Beyu lakje en 3 Essence Colour&Go's. En dan krijg ik van haar Revlon Whimsical, Wet n Wild Black Creme en 2 van de 8 glitterlakjes.
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's in twee weken op en ik drink nooit fris
quote:bij de eerste 9 getallen = Bruynzeel keuken t.w.v. 11.500 euro + AH Eigen Merk producten t.w.v. 500 euro
bij de eerste 10 getallen = AH Waardecheque t.w.v. 100 euro
bij de eerste 11 getallen = AH Waardecheque t.w.v. 45 euro
bij de eerste 12 getallen = cadeaukaart Geef een Blad t.w.v. 15 euro
bij de eerste 13 getallen = 1 zak AH puur&eerlijk Pompoensoep
bij de eerste 14 getallen = 1 pak AH Excellent Goudse kaasstengels
bij de eerste 15 getallen = 1 doosje AH Earl Grey citrus thee
Ach, eerst was het cola, dit is al een vooruitgangquote:Op zondag 8 januari 2012 00:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Das niet gezond hoor!
Maar wel lekker.
En iig goed gebruik gemaakt van de aanbieding!
Vind ik ook! Nou hopen dat die 4 lakjes samen nog precies op de goedkopere shipping optie uitkomen, en niet net op die duurdere.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Das niet gezond hoor!
Maar wel lekker.
En iig goed gebruik gemaakt van de aanbieding!
Doe je swappen via MUA?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind ik ook! Nou hopen dat die 4 lakjes samen nog precies op de goedkopere shipping optie uitkomen, en niet net op die duurdere.
Ik drink wel cola.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, eerst was het cola, dit is al een vooruitgang
quote:
Oh ja..quote:Op zondag 8 januari 2012 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, de getallen zijn in een volgorde getrokken he
Ik vond het gewoon grappig hoe je er nog een positieve draai aan wilde gevenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik drink wel cola.Maar niet zoveel!
[..]![]()
Nee, daar zit ik niet. Maar ik zit op Facebook in een nagellakgroep, en heb daar gewoon een post gezet dat ik Whimsical wou. Na veel berichtjes heen en weer zijn we hier op uit gekomen.quote:
Ah okeequote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, daar zit ik niet. Maar ik zit op Facebook in een nagellakgroep, en heb daar gewoon een post gezet dat ik Whimsical wou. Na veel berichtjes heen en weer zijn we hier op uit gekomen.
Ik drink teveel cola, wil eigenlijk helemaal switchen op water en thee. Maar lukt nog niet zo goedquote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik drink koffie, water, soms sap.... En bier
Zelden fris (een glas per week ofzo) en melk al helemaal nooit
Daar ben ik best goed in!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig hoe je er nog een positieve draai aan wilde geven
Omnom, melk! Ik drink taksi en cola qua frisdrank, en mijn ontbijt is cereal (met melk dus) met daarbij een mok yoghurtdrink. En als ik school heb neem ik altijd een flesje water mee.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
dan moet je gewoon om en om doen, dan ga je steeds vaker water en thee pakkenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik drink teveel cola, wil eigenlijk helemaal switchen op water en thee. Maar lukt nog niet zo goed
Ik heb mezelf uit die groepen gegooid, Te.Veel.Updatesquote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, daar zit ik niet. Maar ik zit op Facebook in een nagellakgroep, en heb daar gewoon een post gezet dat ik Whimsical wou. Na veel berichtjes heen en weer zijn we hier op uit gekomen.
Goeden tip, dank je welquote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dan moet je gewoon om en om doen, dan ga je steeds vaker water en thee pakkenheb ik gedaan en werkte wel
En ik ga nu lekker slapen, mijn rug is killing me![]()
Wat voor groepen zijn dat dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb mezelf uit die groepen gegooid, Te.Veel.Updates
Gekke wijven
Jaaa pfft, ik lees ook echt niet alles mee hoor! Alleen als ik aan het SOGen ben, want dan is elke afleiding goed.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb mezelf uit die groepen gegooid, Te.Veel.Updates
Gekke wijven
Hier hetzelfde zowat, alleen water, jus d'orange en koffie. Verder helemaal niets. Melk alleen een klein beetje bij cornflakes maar alleen melk is zum kotzen!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit in 2 verschillende. Heel lang in maar 1tje, maar iemand waar ik een swap mee heb gedaan nodigde me uit voor de 2de en die is wat kleiner en gezelliger, dus dat is wel leuk op zich.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat voor groepen zijn dat dan?
Okee, leukquote:Op zondag 8 januari 2012 00:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit in 2 verschillende. Heel lang in maar 1tje, maar iemand waar ik een swap mee heb gedaan nodigde me uit voor de 2de en die is wat kleiner en gezelliger, dus dat is wel leuk op zich.
Maar is net zoiets als hier eigenlijk, alleen dan zonder forum dus post iedereen losse berichten en reageert iedereen daar weer op. En wat grootschaliger natuurlijk.
Moet ik je uitnodigen voor de groep? Bij die grote kan dat sowieso, die kleinere is wat moeilijker daarin volgensmij...quote:
Mijn ouders dronken allebei koffie en altijd zwart (m'n moeder nog steeds) maar hun vier volwassen kinderen (ik ben de jongste) drinken allemaal geen koffie.quote:
Is goed, lijkt me wel leuk om eens te kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet ik je uitnodigen voor de groep? Bij die grote kan dat sowieso, die kleinere is wat moeilijker daarin volgensmij...
Done! Moet ik bij die kleine ook eens kijken, of is de grote voorlopig genoeg?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is goed, lijkt me wel leuk om eens te kijkenThanks
Die grote is goedquote:Op zondag 8 januari 2012 01:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Done! Moet ik bij die kleine ook eens kijken, of is de grote voorlopig genoeg?
Nee ik heb nog geen uitnodigingquote:Op zondag 8 januari 2012 01:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is het gelukt Uft?
Ik ga slapen, morgen weer naar de kerk en verder met school. Want pas als ik het af heb mag ik mijn nagels lakken, en dat wil ik morgen toch eigenlijk echt wel doen!
Slaap lekker!
Jij bent wel JS toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik heb nog geen uitnodiging
Welterusten!
Ik wist het eigenlijk echt wel zeker, maar wou het toch even checken.quote:
Oh dat zal het zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 01:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wist het eigenlijk echt wel zeker, maar wou het toch even checken.
"Your friends will require admin approval before being added to the group."
Dus daar zal je nu wel op moeten wachten.
Ok, nu echt slaap. Truste!
quote:Op zondag 8 januari 2012 09:15 schreef Incantrix het volgende:
Haai
Raad eens wiens faal nog steeds niet gelukt is?de foutmelding heb ik er nu uit, maar nu accepteert hij mijn creditcard niet
nu heb ik zo'n prepaid-ding gekocht dus daar zal het wel aan liggen, dus dan heb ik ook meteen geen opties meer om te kopen.. Mijn schoonzus durf ik niet meer te vragen om via haar cc te bestellen, want bij mijn laarzen bleek de site te zijn gehackt, de creditcard-maatschappij belde
Ah crap zeg...quote:Op zondag 8 januari 2012 09:15 schreef Incantrix het volgende:
Haai
Raad eens wiens faal nog steeds niet gelukt is?de foutmelding heb ik er nu uit, maar nu accepteert hij mijn creditcard niet
nu heb ik zo'n prepaid-ding gekocht dus daar zal het wel aan liggen, dus dan heb ik ook meteen geen opties meer om te kopen.. Mijn schoonzus durf ik niet meer te vragen om via haar cc te bestellen, want bij mijn laarzen bleek de site te zijn gehackt, de creditcard-maatschappij belde
Jah, superhandig! Al een paar keer gebruikt, is van visaquote:Op zondag 8 januari 2012 10:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah crap zeg...
Ik had nog nooit van een prepaid creditcard gehoord joh
En whut, die laarzen-site was gehackt? Vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Engels is ruk, maar ja, de boodschap komt wel over denk ik
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Wel vroeger dan gisterenquote:
die is leuk!quote:Op zondag 8 januari 2012 11:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanavond om 8 uur "Cloudy with a chance of meatballs"
Lijkt me wel lachen en heb ik nog nooit gezien
Ik ga eens mijn overgebleven Turkse broodjes zoeken en er iets lekkers van maken.
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey Priem, ik heb groter lengteverschil gehad dan jij(ja ik heb teruggelezen
)
Ik ben 1.65 en heb een relatie gehad met een jongen van 2.05. Het scheelde precies 2 traptreden
.
En ik had ook Iseult gefaald. Ben beetje op zoek naar wat subtielere lakken en vond de swatch erg mooi. (en het is ook wel leuk om Tristan & Iseult samen te hebben
En nu ga ik slapen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
weer een pond minder op de weegschaal
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, superhandig! Al een paar keer gebruikt, is van visa
En ja man, ze ging tickets kopen voor een reisje en werd toen echt per direct gebeld door de cc-maatschappij of ze dt wel zelf was.. Heb net meteen die site gemaild of ze dat wisten en zo ja, waarom de hel ze hun klanten dan niet hebben gewaarschuwd. Mijn schoonzus' kaart verliep toevallig eind dec dus die zit wel veilig, maar vind het raar dat die site er niks mee deed.
Wilde je al gaan facebooken erover, fucked up eikels
als er een spin zo groot als jezelf op jou af kwam... What would YOU do?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb hem meteen gepakt en in de tuin gezetIk was zo boos
Hij heeft een half uur buiten voor de deur gelegen...
Ow en zijn spin wordt em niet... Op 1 of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen dat ie nu doodsbenauwd is voor dat dingStaart tussen zijn benen; oren naar achteren en liefst in de verste uithoek van de kamer zit ie als ik met dat ding kom aanlopen
quote:
JONGEUHHHHquote:Op zondag 8 januari 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als er een spin zo groot als jezelf op jou af kwam... What would YOU do?![]()
zomer meet hier, dan kunnen we met zijn alleen hier op het strand boot hurenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wanneer is er een game-meet bij jou?
Oooo das wel uuuuber tofquote:Op zondag 8 januari 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zomer meet hier, dan kunnen we met zijn alleen hier op het strand boot huren
iets waar we het toen over hadden met teveel drank en dan alleen maar geel water om de boot heen enzo
Tofquote:Op zondag 8 januari 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zomer meet hier, dan kunnen we met zijn alleen hier op het strand boot huren
iets waar we het toen over hadden met teveel drank en dan alleen maar geel water om de boot heen enzo
you can do itquote:Op zondag 8 januari 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog 175 woorden uit mijn duim zuigen![]()
Inspiration, I no haz it
ja, ik ben fier op uquote:Op zondag 8 januari 2012 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo das wel uuuuber tof![]()
![]()
![]()
Goed. Ik ga me weer eens nuttig maken.
Skjoe: Had je gisteren nog mijn faal gezien? I blame you; just so you know![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
en die katters van debs blijven ook echt episch![]()
quote:
nee stond nog openquote:Op zondag 8 januari 2012 12:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar heeft 'ie je potje dan open gemaakt???
Ow bah zeg, dan kun je het dus nu wegdonderen neem ik aan? Of boeit dat je niet zo?quote:
Nee het potje was op, er zat blijkbaar nog wat aan het dekseltje denk ik, want potje zelf is leeg, maar op het dekseltje zie ik nog beetje roze met wat groene zeewiersnotjes, denk dat hij daar overheen gelopen heeft ofzoquote:Op zondag 8 januari 2012 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow bah zeg, dan kun je het dus nu wegdonderen neem ik aan? Of boeit dat je niet zo?
Ah ok, nou, geluk bij een ongeluk danquote:Op zondag 8 januari 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee het potje was op, er zat blijkbaar nog wat aan het dekseltje denk ik, want potje zelf is leeg, maar op het dekseltje zie ik nog beetje roze met wat groene zeewiersnotjes, denk dat hij daar overheen gelopen heeft ofzo
Show mequote:Op zondag 8 januari 2012 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb een jurk gepast gister maar twijfel, zal ik even foto hier neerpleuren dat jullie helpen?
ik probeer verstandig te shoppen ofzo, niet gelijk alles kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten graag, dan kan ik straks de foto weer wegmikken
en die rare bochel bij mijn heup is dat alarm ding![]()
Weer bij de guess geweest?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Hij is van 180 voor 90 nu, dat vond ik al reden genoegmaargoed, dit dus
Niet quoten graag, dan kan ik straks de foto weer wegmikken
en die rare bochel bij mijn heup is dat alarm ding
Si, heb 2 dingen nog gekoichtquote:
Ik zei toch al, ik kan mijn hoofd nergens bijhouden.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si, heb 2 dingen nog gekoichtdaarom deze nog niet gekocht, en haal even mijn foto uit je quote, ik zette het er nog bij
dankuuuquote:Op zondag 8 januari 2012 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zei toch al, ik kan mijn hoofd nergens bijhouden.
Ik dacht nog oja, dat is wel slim, foto weghalen
MIJN PINPAS WAS TOCH GEBLOKTquote:Op zondag 8 januari 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik zou hem wel kopen
Had je al een tas gefaald?
ik had wel een andere pinpas mee maar daar stond maar 400 euro op dus dan kom ik daar niet echt ver meequote:
quote:JE KOOPT TEVEEL, IK GA MEZELF BLOKKEREN OMDAT IK SCHRAAL BEN VAN AL DIE PINAUTOMATEN, LEKKER PUH -Sjaan's pinpas
Wat voor tas ging je kopen dan? Zeker een LV ofzoquote:Op zondag 8 januari 2012 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had wel een andere pinpas mee maar daar stond maar 400 euro op dus dan kom ik daar niet echt ver mee
Neeee geen LV dit keer!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor tas ging je kopen dan? Zeker een LV ofzo
Wat dan wat dan wat danquote:
ik wil of een chanel, maar we hadden ook een mooie van stella mcartney gezienquote:
nick & gwen samenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was al voor school bezig, en Nick was nog hier. Die gaat vet irritant keihard muziek aanzetten, KEN JE DIT, KEN JE HIER HET ORIGINEEL VAN. Dus ik zeg dat ik bezig ben, dat ie irritant is. Gaat de muziek uit, moet je kijken op tv dan! dit dat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen werd ik boos en ging ie naar huis
*kuch* allebei *kuch*quote:Op zondag 8 januari 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil of een chanel, maar we hadden ook een mooie van stella mcartney gezienben nog aan t rondkijken
Ik ken Sjaan nog niet lang genoegquote:
oh die heb ik wel, mijn moeder zei ook al dat ik mijn LV papieren tassen weg moet gooien, die zitten in de dozen, heb er 40, dus ik zei nee als ik ze weg doe dan verkoop ik ze wel krijg je geld voor .. mamma ->quote:Op zondag 8 januari 2012 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*kuch* allebei *kuch*
Als je een papieren chanel tas hebt moet je hem op ebay gooien, die dingen leveren meer dan 150 euro op![]()
![]()
![]()
Dat is ook niet goed voor je koopgedrag en prijsbewustheid, trust mequote:
Ja duh, maybe verdien je wel een tas terug door papieren tassen te verkopen. Die mensen die die tassen kopen zijn wel een emo.gif slinger waard trouwensquote:Op zondag 8 januari 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh die heb ik wel, mijn moeder zei ook al dat ik mijn LV papieren tassen weg moet gooien, die zitten in de dozen, heb er 40, dus ik zei nee als ik ze weg doe dan verkoop ik ze wel krijg je geld voor .. mamma ->![]()
Ik heb altijd Hema-tassen van 2 tientjesquote:Op zondag 8 januari 2012 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed voor je koopgedrag en prijsbewustheid, trust me
ja met een papieren tasje gaan rondlopen omdat er een merk op staatquote:Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja duh, maybe verdien je wel een tas terug door papieren tassen te verkopen. Die mensen die die tassen kopen zijn wel een emo.gif slinger waard trouwens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niksquote:Op zondag 8 januari 2012 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat doen die katten van Deb dan?
Ik heb vanochtend trouwens Metal Cats van The Key of Awesome zitten kijken
Dat zijn vast van die Chinese/Japanse tieners en New York zakenvrouwtjes die eigenlijk cheap ass zijn maar willen overkomen alsof ze heel rijk zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja duh, maybe verdien je wel een tas terug door papieren tassen te verkopen. Die mensen die die tassen kopen zijn wel een emo.gif slinger waard trouwens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehehehequote:Op zondag 8 januari 2012 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niks. Er is een plakband truuk en elke kat doet wat 'ie moet doen. Behalve de mijne. Like a boss
.
Omdat je teveel gekocht had?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
MAAR mijn pinpas was geblokt door bank want ze dachten aan fraude
dus ik heb sinds gister weer een nieuwe
Maak een tekeningquote:Op zondag 8 januari 2012 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een fantastische ingeving maar ik heb geen idee hoe het op te schrijven, faalhaas, ik ben het
Paypal, bankpas, volgende week komt er een swat team je huis binnen vallen omdat je zoveel LV zooi hebt?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
MAAR mijn pinpas was geblokt door bank want ze dachten aan fraude
dus ik heb sinds gister weer een nieuwe
en dan loop jij zeker voorop om alles in beslag te nemen!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Paypal, bankpas, volgende week komt er een swat team je huis binnen vallen omdat je zoveel LV zooi hebt?
Nee maar het wordt steeds erger. Dan verdenken ze je van illegale praktijken ofzoquote:Op zondag 8 januari 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan loop jij zeker voorop om alles in beslag te nemen!
Seriously?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg 2x paypal herinneringen hieraan
Of een rage comic !! Like a bossquote:
dan verdenk ik jou! volgens mij zit jij er ook gewoon achter dat mijn paypal 2x geblokt wasquote:Op zondag 8 januari 2012 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, een helikopter die een team dropt op melz dr balkon midden in de nacht, de deur die opengebroken wordt![]()
Zieke geest, I haz it
'Hoi Paypal, met spees, doe eens ff sjaan dr account blokken, ze koopt teveel en ik ben jaloers, Sluit die bitch af'.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan verdenk ik jou! volgens mij zit jij er ook gewoon achter dat mijn paypal 2x geblokt was
dan wordt je neergehoekt door homo mika want ook hij houd van de tasjesquote:Op zondag 8 januari 2012 12:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Eigenlijk ben ik hier alleen maar komen posten om uitgenodigd te worden bij Sjaan voor een meet en dan neem ik al haar tassen/sjalatjes/koffers etc mee en zien jullie me nooit meer.
Moehahahahahaha!
ninjamelz, einzquote:Op zondag 8 januari 2012 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan wordt je neergehoekt door homo mika want ook hij houd van de tasjes
killercat einz
Thanks voor de tip, ik zal mijn katten-kill-apparaat meenemenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan wordt je neergehoekt door homo mika want ook hij houd van de tasjes
killercat einz
Ik zag 'm maar was net te laat om te quotenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Há 691 woorden van de 750![]()
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Há 691 woorden van de 750![]()
[ afbeelding ]
Ja dit dusquote:Op zondag 8 januari 2012 12:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice!
Das voor de rest dan alleen nog even een lulverhaaltje er omheen maken
Whahahahquote:
turkije, ga vrolijk heen, kom half dood met een traumavliegtuig terug naar nederland om vervolgens de rest van de zomervakantie niets meer te kunnenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit op SBS6 een programma te kijken over all-inclusive reizen naar Turkije. Daar wil je toch ook niet zijn zeg.... al kreeg ik geld toe
Kan heel goed zijn hoor. Wat ik niet snap is dat programma 'red mijn vakantie'. Mensen die voor 300euro p.p. 2 weken een hotel/appartement boeken. Sorry maar dan weet je van tevoren dat het smerige zooi is als je naar landen als Turkije of Spanje gaatquote:Op zondag 8 januari 2012 12:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit op SBS6 een programma te kijken over all-inclusive reizen naar Turkije. Daar wil je toch ook niet zijn zeg.... al kreeg ik geld toe
ik verwonder mij er ook telkens over dat er mensen bestaan die dat leuk vindenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:56 schreef BBQ-kip het volgende:
ditquote:Op zondag 8 januari 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik verwonder mij er ook telkens over dat er mensen bestaan die dat leuk vinden
9 van de 10 verhalen zijn inderdaad eigen schuld dikke bult. Al was er 1x een vrouw die diabetes had en de koelkast was stuk, die vervingen ze gewoon niet. Echt belachelijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn hoor. Wat ik niet snap is dat programma 'red mijn vakantie'. Mensen die voor 300euro p.p. 2 weken een hotel/appartement boeken. Sorry maar dan weet je van tevoren dat het smerige zooi is als je naar landen als Turkije of Spanje gaat
quote:
Heb ik ook een keer gehadquote:Op zondag 8 januari 2012 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
9 van de 10 verhalen zijn inderdaad eigen schuld dikke bult. Al was er 1x een vrouw die diabetes had en de koelkast was stuk, die vervingen ze gewoon niet. Echt belachelijk.
OMG Londen met kerstquote:Op zondag 8 januari 2012 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.flickr.com/photos/ianvisits/sets/72157628564018557/
Dit vind ik gaaaaf!(en hihi, toch een vorm van SOG gevonden, nu ik van mezelf geen blogs mag lezen totdat m'n schoolwerk af is)
Volgens mij niet, ik heb er 3 euro ofzo opstaan en heb donderdag gewoon kunnen inchecken.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vraag voor de studentjes: Moet er minimaal 10 euro op je kaart staan om te kunnen reizen in de gratis reizen periode?
In de gratis reizen periode niet. Dan mag je zelfs een negatief saldo hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vraag voor de studentjes: Moet er minimaal 10 euro op je kaart staan om te kunnen reizen in de gratis reizen periode?
IK OOOOOOK!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
OMG Londen met kerst![]()
![]()
EN DAN ZIE IK OOK NOG WE WILL ROCK YOU
IK WIL NAAR LONDEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke top, op de ns site staat het namelijk dat het lijkt alsof er ALTIJD 10 euro op moet staanquote:Op zondag 8 januari 2012 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb er 3 euro ofzo opstaan en heb donderdag gewoon kunnen inchecken.
En toen zag ik deze en moest ik lachenquote:
Ja dat willen die bastards welquote:Op zondag 8 januari 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oke top, op de ns site staat het namelijk dat het lijkt alsof er ALTIJD 10 euro op moet staan
Daarom ben ik het ook maar 2x per jaarquote:
QFTquote:Op zondag 8 januari 2012 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daarom ben ik het ook maar 2x per jaar
Ik heb wel een rijbewijs!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:49 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-politiewagens.html
Waren IJs of Nagel met de auto weg?
Ja ik zit steeds iets anders te doenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]woman!
Hoe lang ben je al met dat verslag bezig joh?
Herkenbaar. Ben al anderhalve dag bezig met iets wat ik in een uur geconcentreerd werken makkelijk af zou kunnen hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zit steeds iets anders te doenBen nu klaar
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whuttt,krijgt net te horen dat de shoarmazaak waar hij altijd eet na het sporten/uitgaan op tv was geweest bij de smaakpolitie. Ze zijn dus dik gefailed. Bloed van een medewerkers in het vlees
want die had in zijn vinger gesneden en is gewoon vrolijk met zijn handen door het vlees geweest. En op de tafels vonden ze allemaal vieze bacterieën o.a. van uitwerpselen
![]()
Ik ben blij dat hij de vorige keer geen kapsalon meer voor me meenam
Sorry, maar hygiëne verwachten bij een shoarmatent:quote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whuttt,krijgt net te horen dat de shoarmazaak waar hij altijd eet na het sporten/uitgaan op tv was geweest bij de smaakpolitie. Ze zijn dus dik gefailed. Bloed van een medewerkers in het vlees
want die had in zijn vinger gesneden en is gewoon vrolijk met zijn handen door het vlees geweest. En op de tafels vonden ze allemaal vieze bacterieën o.a. van uitwerpselen
![]()
Ik ben blij dat hij de vorige keer geen kapsalon meer voor me meenam
WUTquote:Op zondag 8 januari 2012 14:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Spees haalt d'r P niet, IJs haalt m voor haar![]()
Hahaha, herkenbaar!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zit steeds iets anders te doenBen nu klaar
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WUTZij is mijn levende spellingscontrole
CeDM eindopdracht herkansingquote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, herkenbaar!
Wat moest je voor iets schrijven eigenlijk?
Nou ik vind dat er best wel wat zit tussen goede hygiëne of bloed in je vleesquote:Op zondag 8 januari 2012 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry, maar hygiëne verwachten bij een shoarmatent:.
Is juist goed voor je weerstand joh!
Ik heb geen idee, ik heb mijn P heul nog niet jongequote:Op zondag 8 januari 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
En krijg je ook nog een P uitreiking? En is je P 60ects? of whut
Essay schrijven, voor de vorige had ik een 5.4quote:Op zondag 8 januari 2012 14:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet heul niet meer wat voor opdracht dat was![]()
Goeden emoslingerquote:Op zondag 8 januari 2012 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Essay schrijven, voor de vorige had ik een 5.4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smakelijkquote:Op zondag 8 januari 2012 14:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, we gaan in de stad lunchen hoor ik net
Have funquote:Op zondag 8 januari 2012 14:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, we gaan in de stad lunchen hoor ik net
Denk je? Volgens mij zou elke shoarmaboer falen. Het is alleen de graditie waarin ze falenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou ik vind dat er best wel wat zit tussen goede hygiëne of bloed in je vlees
En er zijn zat shoarmatenten waar het wel gewoon goed geregeld is.
Oh hai.quote:
Ditquote:Op zondag 8 januari 2012 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij zou elke shoarmaboer falen. Het is alleen de graditie waarin ze falen
En nu heb ik zin in een kapsalon
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh hai.
Even mijn bed uit kruipen en dan gaat ik kijken.
Ik doe altijd 's avonds maskertje want anders heb ik het gevoel dat het niet werkt ofzo, mongol I iz itquote:Op zondag 8 januari 2012 14:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik leef ook weer.Dronken idioten vielen gister gelukkig mee, al vond eentje het wel nodig om mijn collega een hoer te noemen. Helaas vertelde ze dat pas achteraf dus toen kon ik hem er niet meer uit kicken.
![]()
Nu even lekker relaxen, gezichtsmaskertje en zo lekker uitgebreid douchen en dan mag ik vanavond nog een keer werken.
We hebben er hier 2 waar je zeg maar staat te wachten aan de keuken. En daar is het altijd netjes en schoon en met handschoentjes enzo. Ik vind het een beetje raar om te denken: 'Ach ik werk in een shoarmazaak dus ik hoef nooit mijn handen te wassen als ik me reet heb afgeveegd'quote:Op zondag 8 januari 2012 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij zou elke shoarmaboer falen. Het is alleen de graditie waarin ze falen
En nu heb ik zin in een kapsalon
Hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe altijd 's avonds maskertje want anders heb ik het gevoel dat het niet werkt ofzo, mongol I iz it
Ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe altijd 's avonds maskertje want anders heb ik het gevoel dat het niet werkt ofzo, mongol I iz it
Daaromquote:Op zondag 8 januari 2012 14:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
HahaAh ja, als ik het zo weeer volsmeer met make-up zie je er niks meer van.
Ik heb een zo'n onderhuidse op mijn kin de maar niet weg wilt. En ik moet ongesteld worden dus er zal wel nog meer aan komen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom
Ik heb nu al drie dagen helemaal geen make up op, mijn huid doet alsof er een leger puisten aankomt, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |