Anne-Marie was niet zwanger ..maar Hadewych was zwanger en is inmiddels moeder geworden..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Geloof niet dat Hadewych de mol is (jammer, want ik wil haar....in de finale hebben), maar Kim Pieters is ook emotioneel geworden toen een kandidaat moest vertrekken dus dat hoeft niks te zeggen.
Sowieso is Hadewych het emotionele middelpunt van de groep (Liesbeth is slim maar koud en Anne-Marie speelt de gekke tante, terwijl ze ook de stemmingen onderweg aan het leiden is), los nog van haar zwangerschap denk ik.
Tja, de 1e afleveringen heeft de mol niet overdreven veel hoeven doen, met de gedachte dat de pot makkelijk leeg kon worden gemaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:03 schreef Zocalo het volgende:
Ik zou weinig redenen kunnen bedenken waarom ze het zou kunnen zijn..
Dus als ze het is heeft ze het goed gespeeld, maar of er goed gemold is?
Als organisatie van WIDM zou ik dat gegeven niet aan de Mol vertellen voorafgaand aan de betreffende uitzending.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tja, de 1e afleveringen heeft de mol niet overdreven veel hoeven doen, met de gedachte dat de pot makkelijk leeg kon worden gemaakt.
In de dagboek zegt de mol dat hij/zij die afleveringen rustig aan kon doen, dus ik denk dat het mol het wel wist.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als organisatie van WIDM zou ik dat gegeven niet aan de Mol vertellen voorafgaand aan de betreffende uitzending.
Kan ook tactiek zijn, een beetje de verdenking van je af halen... en +500.... weer een kruis erbij voor Hadewychquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe verklaren jullie het dat Hadewych geld op bracht bij de brugopdracht? De mol doet toch altijd wat hij zelf heeft ingevuld?
Het is wel de enige zekerheid die je hebt als mol he. Straks verdienden ze 2500.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ook tactiek zijn, een beetje de verdenking van je af halen... en +500.... weer een kruis erbij voor Hadewych.
Nee, want je had wel een aantal zekerheden die wel zouden gaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is wel de enige zekerheid die je hebt als mol he. Straks verdienden ze 2500.
Omgekeerde psychologie he. Die zouden dan juist weer niet kunnen gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want je had wel een aantal zekerheden die wel zouden gaan.
Liesbeth en William bijvoorbeeld die wilden te graag om niet te gaan. Alleen bij William pakte dat verkeerd uit voor de molquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie he. Die zouden dan juist weer niet kunnen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |