Kandidaat? Mol? Leuk? Niet leuk?quote:Dio (1988), is een Nederlandse rapper. Hij groeide op als Diorno Braaf en had naar eigen zeggen in z’n jeugd veel houvast aan muziek.
In 2004 begon hij te rappen en samen met Darryl vormde hij de groep 'Dubbel D’. Na samenwerkingen met onder andere The Opposites, Sef (van de Flinke Namen), Reverse en De Jeugd van Tegenwoordig, breekt hij in 2007 commercieel door met de track: 'Dom, Lomp & Famous' met The Opposites en Willie Wartaal. De single staat op het album ‘Begin Twintig’ van The Opposites en kwam ook op vele verzamelalbums te staan.
Dio kwam in 2007 ook nog in de finale van de Grote Prijs van Nederland en in 2008 maakt hij samen met The Partysquad, Sef, Sjaak & Reverse het nummer: 'Stuk'. Het nummer dient ook gelijk als titelsong voor de film 'Alibi'. In dat jaar komt ook een van Dio’s bekendste nummers uit: ‘Tijdmachine’. Met dit nummer wordt hij genomineerd voor de 3FM Awards en de State Awards.
Binnenkort verschijnt een nieuwe EP, gevolgd door een nieuw album waarop Diorno het alter ego ‘Benjamin’ aanneemt.
bron
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:30 schreef dakpan90 het volgende:
Hij lijkt me gewoon te dom om de Mol te zijn, afgaande op de eerste aflevering. Maarja, niets is wat het lijkt. Hij is dus vast ook geen neger..
Dat zou je denken, maar Sanne Vogel was ook te dom om te kakken en die haalde toch ook de finale.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:24 schreef Falco het volgende:
Dio heb ik ook nu als voorlopige mol. Maar dat is meer de wens is de vader van de gedachte. Hopelijk blijft ie er in ieder geval lang in deze serie. Maar wanneer ie niet de mol is en echt dommig is, dan vliegt ie er gauw genoeg uit.
Sanne "ik wil heel graag mijn blauwe broekpak aan" Vogel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:03 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik moest wel lachen toen William zei "Dio zei dat hij het niet snapte, en dat geloof ik ook echt, dat ie dat niet snapt".
[..]
Dat zou je denken, maar Sanne Vogel was ook te dom om te kakken en die haalde toch ook de finale.
Dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Leukste deelnemer vind ik.
"Laat me met rust".
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:02 schreef Darkestrah het volgende:
Dio gaat denk ik niet ver komen, al vind ik het wel een leuke kandidaat.
Ik twijfel nu of het me of wie is, maar ik heb al meer twijfels bij Dio, Lastig want dat heb ik ook bij Marit, Anne-Marie en Liesbeth. Het zou wel erg leuk zijn als Dio de mol is!quote:
Het is slecht te verstaan wat hij precies zegt, maar het zal wel 'wie is de mol' zijn... maar het doet wel denken aan 'Is ego de mol' van mol Dennisquote:
ht ik ook meteen aanquote:Op maandag 9 januari 2012 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is slecht te verstaan wat hij precies zegt, maar het zal wel 'wie is de mol' zijn... maar het doet wel denken aan 'Is ego de mol' van mol Dennis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |