Ja kijk maar een pagina terug, waarom komt die niet voor Apple?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef UncleSam het volgende:
Kenden jullie de AH App al?twitter:darylvdz twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:16:05Handig voor alle AH medewerkers, AH Plaza op je Android toestel! https://t.co/SkedY5uN reageer retweet
Working on it. Maybe deze week af, als AH meewerkt.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:23 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja kijk maar een pagina terug, waarom komt die niet voor Apple?
Laten we het hopen dan.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Working on it. Maybe deze week af, als AH meewerkt.
En dan te bedenken dat het 1 druk op een knop is om de roosters vast te stellen. Scheelt een hoop telefoontjes naar het filiaalquote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat zou nuttig zijn als mijn ASM mijn rooster een keertje online zou zetten
MVP ontvang je nog voor winstdeling met je tot de periode van uitkering in maart/april in dienst zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 15:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben sinds afgelopen week uit dienst. Vandaag natuurlijk gewoon salaris, maar hoe gaat t dan met mvp en winstdeling?
Ok dankuquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:22 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
MVP ontvang je nog voor winstdeling met je tot de periode van uitkering in maart/april in dienst zijn
Vraag even aan je TL of ze plaza account voor je kunnen aanvragen. Binnen 10 minuten hebben zij inloggevens, jij kan binnen 5 min thuis je plaza dan aanmaken.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:38 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Het irritante is dat ik mijn loonstrook ook nog niet kan inzien en dus niet weet hoe ze op dit bedrag komen.
geen last van..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij wil de AH Plaza app niet meer inloggen.. Ik kan enkel nog zien wanneer de eerstvolgende salarisuitbetalingen zijn, maar rooster en nieuws doen het niet.
Ik heb zelf al een tijdje een AH-plaza app voor de iPhone. Doet het hartstikke goed. Rooster is te zien, nieuwsberichten en zelfs shiftklaarrapporten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:51 schreef laurena_b het volgende:
Ik ken degene die de Android app heeft gemaakt, AH is zelf bezig om een apple app te lanceren. Sven is bezig om nu ook de shiftklaars in de app te zetten. Handig voor de TLs. Er is sinds gisteren of vandaag ook een nieuwe versie te downloaden, kan je ook het nieuws inzien...
Al gedaan ok zou het donderdag krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef laurena_b het volgende:
[..]
Vraag even aan je TL of ze plaza account voor je kunnen aanvragen. Binnen 10 minuten hebben zij inloggevens, jij kan binnen 5 min thuis je plaza dan aanmaken.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:41 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Al gedaan ik zou het donderdag krijgen.
Ik weet niet of het overal hetzelfde gaat, maar bij ons worden dan diezelfde dag je uren aangepast, te zien op AH Plaza.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef Dhaha het volgende:
even een vraagje, vergat het vandaag op mn 2e werkdag te vragen maar hoe zit het met overwerken? vandaag moest ik 45 min overwerken en ik twijfel of dat wel ergens op papier staat...
Franshise dan zeker? Wanr filiaalen mogen geen 0 uren contracten geven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:19 schreef G.J.K het volgende:
Maandag aan de slag als medewerker verkoopklaar in Bennekom! Na 5 jaar weer terug in de supermarkt. Wel jammer dat het alleen met een 0-uren contract kan, maar goed, daar doe je weinig aan. Ik benieuwd hoe het gaat bevallen..
Een OT (vast contract) wordt bij ons in het filiaal sowieso bijna niet meer gegeven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:38 schreef bigbass het volgende:
Dit kan nog wel eens interessant gaan worden voor een bedrijf als Albert Heijn dat veel werkt met kortblijvende parttimers: 'Einde aan automatisch vast contract'
Maar ze willen ook af van 3x een jaarcontract geven als ik het goed lees, geen OT meer, maar wel langere contracten. Ik denk niet dat AH daar op zit te wachten, aangezien ze veel mensen hebben waar ze niet meer dan een jaar aan vast willen zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een OT (vast contract) wordt bij ons in het filiaal sowieso bijna niet meer gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |