Om vervolgens te zeggen: Neeee ... zoiets makkelijks kan het nooit zijn!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:47 schreef MrManiak het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat we zeer dichtbij zitten, maar we iets makkelijks over het hoofd zien...
Kan, maar wat hebben we daar nu aan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:32 schreef duiten het volgende:
Misschien al door iemand anders opgemerkt of geheel toevallig, maar in de laatste aflevering van het vorige seizoen zei de mol, patrick, dat hij liever in nicaragua de mol was dan in ijsland... Misschien al een verwijzing naar het land van dit jaar?
Nou .. het geeft wel aan wat die mollen allemaal wel niet willen ...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan, maar wat hebben we daar nu aan?
De persoon boven je.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:54 schreef JustD1984 het volgende:
Ik weet niet of het hier of ergens al ter sprake is gekomen, sorry als ik erover heen heb gelezen!
Ik zag net een filmpje waarin alle deelnemers de goeie eigenschappen van de mol omschrijven. Alleen Dio heeft het over zichzelf en zijn goede eigenschappen als mol.....
Iemand anders was het opgevallen,
Hmm dat zijn wel typische dingen! En dat in combinatie met dat het er in het filmpje echt net op lijkt dat hij Me is de mol zegt ipv Wie is de mol, zou best een goede aanwijzing kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef gohan16 het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)en_mol/#.TwyKcZi9ZyY
Wat zijn volgens de kandidaten de karaktereigenschappen van een goede Mol?
In dit filmpje begint iedereen met: Een goede mol moet....
Dio zegt: Ik ben dit, ik ben dat etc.
Is hij nou echt dom of mol? Ook icm die shot alleen bij het vliegtuig.
ik heb zijn twitterdata gecheckt rond mei/juni. Hij gaat gewoon vrolijk door, niets opmerkelijk aan. Geen vakantie oid benoemd, maar wel elk feest waar hij naartoe gaat.
Liesbeth is van 25-5 tot 31-5 niet actief. Dus ik denk niet dat zij de mol is.
Van een ander forumquote:FenikXII merkt op dat de namen van de mannen van links het beeld in komen en die van de vrouwen van rechts. Liesbeth is de uitzondering op deze regel. Na Liesbeth (eerste) wisselt het inkomen van de naam af van links naar rechts.
Dat Me is de mol viel mij ook op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:20 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hmm dat zijn wel typische dingen! En dat in combinatie met dat het er in het filmpje echt net op lijkt dat hij Me is de mol zegt ipv Wie is de mol, zou best een goede aanwijzing kunnen zijn.
Ik heb er nog niets van gezien. Vandaag nog even de eerste aflevering kijken en morgen de 2e.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:47 schreef MrManiak het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat we zeer dichtbij zitten, maar we iets makkelijks over het hoofd zien...
Maarten woont volgens mij in Eindhoven? Weet het niet 100% zekerquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef Gnieperd het volgende:
51.3111 (Uit die tweet). Als je dat als coördinaat gebruikt in Google maps kom je in Nederland uit. Het is de lijn ter hoogte van net wat onder Eindhoven. Misschien krijgen we later het lengte coördinaat nog. Weet iemand waar de kandidaten wonen?
http://www.maartenvanderweijden.nl/biografie.htmlquote:Biografie
Geboren: 31 maart 1981
Geboorteplaats: Alkmaar
Lengte: 2.03 m
Nationaliteit: Nederlandse
Opleiding: Bachelor Wiskunde, Universiteit van Utrecht
Sport: Open Water Zwemmen: 5, 10 en 25 km
Verenigingen: PSV Eiffel Swimmers, MNC Dordrecht, DWK-XCESS, Hoorn, DAW, Orkano '75
Trainers: o.a. Marcel Wouda en Sam Groot
Vrijwilliger: KWF Kankerbestrijding
SPOILER: Let op informatie uit aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef themole het volgende:
Verder wordt in het dagboek van de mol duidelijk OK met hoofdletters => Olympisch Kampioen => MaartenViel mij ook meteen op.SPOILER: Let op informatie uit aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
SPOILER: Aflevering 2 shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
Volgens mij doen ze dat al een paar jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:57 schreef Steve het volgende:
Ik hoop nog steeds op een seizoen met hints naar iedereen behalve de mol..
SPOILER: Aflevering 2 shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry mensen, ik weet anders niet waar ik mijn theorieën moet plaatsen dus hier maar in spoilertjes
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |