SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Uhm nee?! Weet jij wel wie het is?!quote:
Ja. Jezus. Dat zeg ik net.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee?! Weet jij wel wie het is?!
Heel erg herkenbaar!quote:
Die shit geloof ik niet, behalve bij sommige van die meiden die te dom zijn om 1+1 bij elkaar op te tellen, daarvan weet je dat ze het nodig hebbenquote:
1: Die was gemaakt toen je vermist was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:15 schreef Doopy-X- het volgende:
1: waarom sta ik niet in de OP bij BF3 en MW3
2: pics Stef!
Zo wat een klapperquote:
nice, zelf zal ik niet met me motor het circuit op gaan, want heb ook geen zin om weer schade te hebben. Plus de banden en dergelijke kan ik ook niet betalen. Maar wordt er dit jaar nog getoured ofwat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand vanavond BF3!?
[..]
Zo wat een klapperVol veld ook, wel mooie wedstrijden zo. Zelf wel op circuitdagen gereden en persoonlijk altijd een hekel aan zoveel motoren om me heen
Iemand binnendoor voorbij trekken is heerlijk maar kans op schade is groot.
Volgend jaar misschien goedkope circuit motor samen met mijn broer.
Mijn broer ging drie jaar terug onderuit op Assen met een nieuwe gsx-r750quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice, zelf zal ik niet met me motor het circuit op gaan, want heb ook geen zin om weer schade te hebben. Plus de banden en dergelijke kan ik ook niet betalen. Maar wordt er dit jaar nog getoured ofwat?
ja ik ga dit jaar wss ook wel 2-3 achterbanden oprijden, maar dat komt omdat ik zo'n 3400km per maand rijdt. vooral kut dat het komt door afvlakken en niet door volledige slijtage.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mijn broer ging drie jaar terug onderuit op Assen met een nieuwe gsx-r750![]()
![]()
Maar het rijdt gewoon niet ontspannen. Je hebt geen verzekering daar (hoewel ik altijd de kentekenplaat er af haal en nr's aftape) en je houdt altijd de kans op schade in je achterhoofd. Ik ben niet echt bang op Assen onderuit te gaan dus daarom kopen we waarschijnlijk een oude R1 en dan kan er wat meer gereden worden.
Maar ik rij als een oud wijf nu, heb echt heel weinig gereden de afgelopen jaren. Heb al een nieuwe accu gekocht voor komend jaar
Banden is idd kut. Heb een twee cilinder en dat kreng lust wel wat en door het koppel trek je de banden weg. Toen ik hem net had deed ik 2500 km met een achterbandIk remde veel op de motor, lekker is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |