Vond het super toen ik het zag, maar daarna de 300000 FB posts erover 45595 tweets en daarbij opgeteld de whatsapps forum posts shoutbox posts heb ik het wel gehad ermee.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:16 schreef Michhas het volgende:
Dit is best wel baas, met vijf man op 1 gitaar spelen
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vond het super toen ik het zag, maar daarna de 300000 FB posts erover 45595 tweets en daarbij opgeteld de whatsapps forum posts shoutbox posts heb ik het wel gehad ermee.
Ja, dat heb ik dus niet helemaal meegekregen, tot netquote:Op maandag 9 januari 2012 15:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vond het super toen ik het zag, maar daarna de 300000 FB posts erover 45595 tweets en daarbij opgeteld de whatsapps forum posts shoutbox posts heb ik het wel gehad ermee.
Het is je vergevenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus niet helemaal meegekregen, tot net
Nog geen co-op starten neger!quote:Op maandag 9 januari 2012 15:28 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, net pas dead island opgestart en ik vind het nu al awesome.
hoe wil ie co-op starten als ie alleen is?quote:
Drugs gebruiken en schizophrenia ontwikkelen?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoe wil ie co-op starten als ie alleen is?
quote:Microsoft CEO Steve Ballmer zal naar alle waarschijnlijkheid vanavond tijdens de Consumer Electronics Show de eerste officiële aankondigingen doen betreffende de nieuwe Xbox. Volgens eerdere geruchten zal Microsofts nieuwe console dezelfde launchstrategie kennen als zijn voorganger, met een zo goedkoop mogelijk instapmodel en een duurder model met alles erop en eraan.
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij komt niet eens van de startbaan.
Oh shit.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij komt niet eens van de startbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |