Ik blijf je hobby awesome vinden.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Laatst wat foto's geschoten, vond deze wel erg nice. Beetje tour of duty
[ http://img818.imageshack.us/img818/2541/nickenbas.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat ben ik blij dat ik nog 2 weken heb! kan ik nu alles gaan doen XDquote:Op maandag 9 januari 2012 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
![]()
Vannacht twee uur geslapen en om half zes op voor tentamen. Vakantieritme
Heb verder ook niets te klagen hoor. Studerenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nog 2 weken heb! kan ik nu alles gaan doen XD
En dan alle projecten inleveren, daarna 2 weken vrij omdat ik maar 1 tentamen heb
En dan is het al bijna weer vakantie
ofrr is wel een stuk makkelijker gemaakt. Gelukkig is het nu wel mogelijk om je wapen aan te passenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien dat ik dan binnenkort red river koop, dragon rising had ik, die was wel erg nice om co-op te doen! wel erg moeilijk!
Ik begin morgen, had vandaag het idee om al eerder op te staan etc.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
![]()
Vannacht twee uur geslapen en om half zes op voor tentamen. Vakantieritme
Me 2, ben net uit bed.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik begin morgen, had vandaag het idee om al eerder op te staan etc.
Niet gelukt
Dan speel je al Skyrimquote:Op maandag 9 januari 2012 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ah iedereen heeft nu Dead Island al?Dan speel ik hem over 2 maanden ofzo dus in mijn eentje
Dead Rising 2? Want die wil ook nog eens co-op doenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien dat ik dan binnenkort red river koop, dragon rising had ik, die was wel erg nice om co-op te doen! wel erg moeilijk!
Teun's warme jongens.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
thnx
Was beetje foto's aan het maken van de nieuwe jongens.
Studeren.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb verder ook niets te klagen hoor. Studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |