Je hoeft niet eens zelf te vliegen..quote:Op zondag 8 januari 2012 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die missie in die straaljager.
[ afbeelding ]
Ja, wordt waarschijnlijk UPC.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ook Online, shit is echt kut
Zo snel mogelijk naar UPC of Ziggo.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef Michhas het volgende:
Emo's zijn heter dan heet #4 // Waar CF sneller is dan het licht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roflquote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Met Pringles het slagveld betreden? Wat gaat deze shit episch worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die missie in die straaljager.
[ afbeelding ]
You know it son. Hoe zit het met die platoon/battlelog shizzle?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Met Pringles het slagveld betreden? Wat gaat deze shit episch worden.
Been there done that.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef KoningStoma het volgende:
Pringles in zn broek laten schijten als ik met 200 km/u 20 cm boven de bomen en daken vlieg in de chopper.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef KoningStoma het volgende:
Pringles in zn broek laten schijten als ik met 200 km/u 20 cm boven de bomen en daken vlieg in de chopper.
[ afbeelding ]
Zit iets inquote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nohh brada! Je mag geen legende veranderen.
Totdat ik je met mijn jet een missile door je kleine vogelcopter boor.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Totdat ik in m'n little bird over kom vliegen met spinning barrels en een loodtapijt neerleg die zelfs een tank kapot krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |