Haha, ach, ik laat hem morgen even afstellen, even iets lager op de hals laten liggen, dan speelt ie als een zonnetje!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Kan afstelling zijn hoor. Stond nog beetje in mijn stand. En ik bend nooit op het 17e fret, dus daar was ik nooit achter gekomen
Steel Panther is inderdaad ècht een goede band "50 cent`s a fag, so is kanye west, shooting hot sperm on eachothers chests"quote:Op zondag 8 januari 2012 18:43 schreef stefanhaan het volgende:
Echt jammer, facking goeie band. Maar ze zijn niet echt serieus ofso.
Ze zetten wel een geweldige parodie neer van al die jaren 80 metalbandjes.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:43 schreef stefanhaan het volgende:
Echt jammer, facking goeie band. Maar ze zijn niet echt serieus ofso.
Absoluut, Death To All But Metal, is een heerlijk nummer van ze, geniaal hoe ze Sweet Child O Mine een beetje te kakken zetten:Dquote:Op zondag 8 januari 2012 18:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zetten wel een geweldige parodie neer van al die jaren 80 metalbandjes.
Exact,quote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef The_Dean het volgende:
Eerste handel van 2012 is alweer een feit. Gitaar en pedaal eruit, gitaar en versterker erin.
Goed begin
Yep, oprekken, stemmen en dat een keer of 4 achter elkaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ligt er aan wat je er mee doet, altijd gewoon even hard aan trekken zodat de rek d'r uit is. Je kan ook alle snaren even inspelen door te benden als een mongool. Maar ik trek er gewoon altijd even aan
[ afbeelding ]
Ja aan m'n snaren ja
Ik speel ze altijd in door te benden als een gek, en dan weer te stemmen, en dat een keer of 5 - 6 meestal met de Hotel California soloquote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ligt er aan wat je er mee doet, altijd gewoon even hard aan trekken zodat de rek d'r uit is. Je kan ook alle snaren even inspelen door te benden als een mongool. Maar ik trek er gewoon altijd even aan
[ afbeelding ]
Ja aan m'n snaren ja
Dat is nogal zacht uitgedrukt. Kan funest zijn voor een gitaar.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:04 schreef The_Dean het volgende:
Ja, verschillende temperaturen en vocht is niet ideaal.
Ok, aii... hoop niet dat het dan erg word voor de Explorer... dit hokje is wel geisolleerd, maar bij de deur zit een vrij brede kier die aardig wat tocht door laat....quote:Op maandag 9 januari 2012 00:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is nogal zacht uitgedrukt. Kan funest zijn voor een gitaar.
Ik zou hem snel uit dat hokje halen. Als er een behoorlijke kier zit, heb je waarschijnlijk behoorlijk last van vocht en grote temperatuurschommelingen. Hout kan daar niet zo heel erg goed tegen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, aii... hoop niet dat het dan erg word voor de Explorer... dit hokje is wel geisolleerd, maar bij de deur zit een vrij brede kier die aardig wat tocht door laat....
Het probleem is meer, waar moet ik het dan laten?, in dat hokje heb ik al m`n spullen staan voor muziek opnames en kleine repetitie`s , het is niet zo dat de warmte weggaat door die kier hoor, je merkt alleen dat er een klein beetje wind door komt als het hard waait ...quote:Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou hem snel uit dat hokje halen. Als er een behoorlijke kier zit, heb je waarschijnlijk behoorlijk last van vocht en grote temperatuurschommelingen. Hout kan daar niet zo heel erg goed tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |