Misschien toch maar ff langs de bcc hier, mits ze hem hebben, telefoon mee, en dan maar wat luisterenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Testen zou ik ergens anders doen. De aperatuur die er daar achter hangt is niet zo geweldig en daardoor hoor je het verschil tussen de koptelefoons niet goed.
Een telefoon staat nu niet echt bekend om z'n goede geluidskwaliteit. Een koptelefoon van 400 euro daar aan hangen heeft weinig nut. Je zult weinig verschil horen met eentje van een paar tientjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien toch maar ff langs de bcc hier, mits ze hem hebben, telefoon mee, en dan maar wat luisteren
Open makenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Andere spanning op de hals denk ik, het probleem zal daar ook zitten. Het klinkt haast of er in de hals iets los zit. Maar hoe kom je daar achter?
Als het echt te gek wordt moet dat maar, hij is er alleen niet zomaar af te schroeven, is ook meegelakt met de body enzo...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Open maken![]()
Maar dat lijkt me niet echt een optie.
i will, heb er al lekker op zitten spelen, hij klinkt čnorm goed, die pick-ups kunnen ook flink schreeuwen zeg!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:58 schreef Daantke het volgende:
En braddo, voorzichtig zijn met mijn Explorer.
i know, maar het is beter dan geen vergelijking toch?, en trouwens, ik hoorde duidelijk verschil in kwaliteit tussen m`n Philips SHP-2000/AudioTechnica ATH-M30 en die Beats Studio, met hetzelfde nummer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
En voordat je dit als argument gaat gebruiken:
De kwaliteit van je mp3/wma/wav/whatever staat daar nog los van
Wat voor pups zitten er nu eigenlijk in?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
i will, heb er al lekker op zitten spelen, hij klinkt čnorm goed, die pick-ups kunnen ook flink schreeuwen zeg!
De vraag is of de kosten die je dan maakt de moeite nog waard zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als het echt te gek wordt moet dat maar, hij is er alleen niet zomaar af te schroeven, is ook meegelakt met de body enzo...
EMG-HZ, ik weet verder niks over de pups maar ze klinken waanzinnig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor pups zitten er nu eigenlijk in?
Persoonlijk vind ik die pups matig, maar dat kan aan mijn smaak liggen, als ik het geld en tijd had zou ik ze zo uit mijn gitaar waar ze inzitten gooien en er actieve ingooien, just for fun.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
EMG-HZ, ik weet verder niks over de pups maar ze klinken waanzinnig.
Ik ben er ook niet echt kapot van. Heb ze een tijdje in een lp gehad maar omgeruild voor de Gibson pups van Dribbel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die pups matig, maar dat kan aan mijn smaak liggen, als ik het geld en tijd had zou ik ze zo uit mijn gitaar waar ze inzitten gooien en er actieve ingooien, just for fun.
Had je toch die explorer van mij moeten kopenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:15 schreef Braddie het volgende:
Ik ben alleen stock pick-ups van dat Stratje gewend heb eigenlijk nog nooit SD of EMG`s gehad, dus het is voor mij al heel wat.
haha, het was een ruil he ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had je toch die explorer van mij moeten kopen
Had je nog steeds die van mij kunnen kopenquote:
Zonder geld?, dont think soquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had je nog steeds die van mij kunnen kopen
Ja, EMG HZ, de H3.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
EMG-HZ, ik weet verder niks over de pups maar ze klinken waanzinnig.
Het is een vrij fatsoenlijke gitaar met een grote emotionele waarde, qua moeite en kosten zou dat nog wel een overweging zijn. Maar goed, het is ook niet super erg ofzo, begon me er alleen wel aan te storen en ik dacht dat het misschien door iemand die wel verstand van techniek heeft vrij eenvoudig te verhelpen was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
De vraag is of de kosten die je dan maakt de moeite nog waard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |