Misschien meer oefenen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, alsof ik dan plotseling niks voorstel of zo. Er allerlei gedachten/emoties door mijn lijf gieren en dan maar liever wegloop. Misschien combinatie van (faal)angst, onzekerheid dat plotseling opspeelt; alsof ik wiskunde-examen moet maken. Heb het altijd wel gehad, maar mee leren om te gaan en doe het tegenwoordig verdomd goed moet ik zeggenAlleen durf nog steeds niet op iemand af te stappen om bovenstaande redenen.
[..]
Halve maandsalaris![]()
Als er een post van jou verwijderd is uit het vorige topic gebeurt dat, maar volgens mij heb je niet zoveel rare dingen gepost.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:39 schreef stefanhaan het volgende:
wat is deze hij kwam niet in mijn AT
Nee daaromquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als er een post van jou verwijderd is uit het vorige topic gebeurt dat, maar volgens mij heb je niet zoveel rare dingen gepost.
Mooie leeftijdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:41 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik ben 23. En jullie? Wat is jullie story?
Ik ben 18, ik heb geen leven omdat ik in een snackbar werk en gestopt ben met studeren, ik ben hier blijven hangen na een vriend gevonden te hebben via deze reeksquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:41 schreef MidnightB00m het volgende:
Ach, ik zou wel een lange post kunnen schrijven over mijn levensverhaal en de geschiedenis van mijn FOK!account. Maar ik ben moe.quote:
18 pas? je neemt me in de zeik he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben 18, ik heb geen leven omdat ik in een snackbar werk en gestopt ben met studeren, ik ben hier blijven hangen na een vriend gevonden te hebben via deze reeks
Daarom moet je een snack maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik zou wel een lange post kunnen schrijven over mijn levensverhaal en de geschiedenis van mijn FOK!account. Maar ik ben moe.
Hehe, ik zou het niet kunnen. Ik ben niet zo goed in lullen. Het lukt me ook nooit om meisjes het bed in te lullenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik zou wel een lange post kunnen schrijven over mijn levensverhaal en de geschiedenis van mijn FOK!account. Maar ik ben moe.
Had je dat nog niet door na al de verhalen over weed en sex?quote:
Je moet meiden het bed niet in lullen man. Chloroform is de oplossing!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hehe, ik zou het niet kunnen. Ik ben niet zo goed in lullen. Het lukt me ook nooit om meisjes het bed in te lullen![]()
Ik heb wel seks maar ik heb nog nooit geblowd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Had je dat nog niet door na al de verhalen over weed en sex?
Dus zo doen die eckte hosselaars dat...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet meiden het bed niet in lullen man. Chloroform is de oplossing!
Chloroform het bed in lullen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan doen ze niks meerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Chloroform het bed in lullen?
Sorry
Dat hoeft ook niet bij verassings seks.quote:
Zijn er vrouwen die daarover zeiken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zeiken ze tenminste ook niet dat ze niet zijn klaargekomen
Tuurlijk. vrouwen zeiken overal overal. Zolang het hen uitkomt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die daarover zeiken?
Ik raad niemand aan te herhalen wat ik deed met Newb.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Eigenlijk geven de mensen met een relatie hier eigenlijk gruwelijk slechte tips als je er over nadenkt no offence.
Oh nee, die faken gewoon en dan gaan ze bij hun vriendinnen klagen dat ze nooit klaarkomenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die daarover zeiken?
Jij snapt etquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef MidnightB00m het volgende:
"Meisje, er zit iets op je neus. Heb wel een zakdoekje bij me."
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef MidnightB00m het volgende:
ik dalijk ookquote:
Faalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oh nee, die faken gewoon en dan gaan ze bij hun vriendinnen klagen dat ze nooit klaarkomen
Ik weet niet, de eerste keer dat ik met een meisje in bed lag ging het er wel behoorlijk faal aan toe van mijn kant, maar achquote:
''Zeg meisje, vind je dit ook niet naar chloroform ruiken?''quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef MidnightB00m het volgende:
chloroform is geurloos dacht ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Zeg meisje, vind je dit ook niet naar chloroform ruiken?''
Nou ja, als het maar leuk was toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet niet, de eerste keer dat ik met een meisje in bed lag ging het er wel behoorlijk faal aan toe van mijn kant, maar ach
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Zeg meisje, vind je dit ook niet naar chloroform ruiken?''
Ja. Ander onderwerpquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als het maar leuk was toch?
NEE!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:55 schreef DigitalGirl het volgende:
zal ik nog wat leuke fotos posten?
Ik ben hier begonnen te posten een hele tijd geleden (en was een klein jaartje terug al lurker) omdat ik moeite had/heb met versieren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:41 schreef MidnightB00m het volgende:
Alleen als het minder spieren heeft dan ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:55 schreef DigitalGirl het volgende:
zal ik nog wat leuke fotos posten?
Nee, waarom zou ik? Ik woon toch op mezelfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
Verstoppen jullie wel eens dingen thuis?
Jaloersssquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? Ik woon toch op mezelf
Nee ik mag zo'n beetje alles.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
Een beetje drugs, sigaretten. Niet zoveel eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ja? Ben je er klaar voor!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
Dit wordt mijn warmste verjaardag aller tijden.
Ja, vooral in het gat in mijn bed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
Maar wordt 'ie ook heet?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
Dit wordt mijn warmste verjaardag aller tijden.
Ja hoor.quote:
Alleen als ik tegen de verwarming ga aanliggen.quote:
Vrouwenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
Nooit wat verstopt, overigens. Voor de statistiekenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
wat wil je verstoppen dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onder mijn matras is wel een goed idee, denk ik.
Onder de kast is beter, daar waar de stofzuiger niet bij komtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onder mijn matras is wel een goed idee, denk ik.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb alleen een inbouwkast.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onder de kast is beter, daar waar de stofzuiger niet bij komt
Oh ik ook, toen ik 11 was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een keer in mijn kamer, had ongewenst bezoek
Nou ja, 75 gram kruiden die op zich wel legaal zijn, maar mijn ouders stellen altijd van die lastige vragenquote:
Afschieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Ha, ik vind het hier wel leukVrouwen die niet klaarkomen, niks tegen jou zeggen, maar wel tegen hun vriendinnen
Daarmee wil je toch hopelijk niet zeggen dat je daarmee ervaring hebt, hè?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Ha, ik vind het hier wel leukVrouwen die niet klaarkomen, niks tegen jou zeggen, maar wel tegen hun vriendinnen
Ik heb een netbookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Maar...als je een computerkast hebt, kun je daar ook dingen in verstoppen!
Gewoon terug faken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daarmee wil je toch hopelijk niet zeggen dat je daarmee ervaring hebt, hè?
Mooi zo!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Lastige...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een netbook
Geen plek voor iets behalve een bed en een tafel hier.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef Sinji het volgende:
Ik moet vrouwen dit gaan aanleren
[ afbeelding ]
bazenfilmquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Onder mijn matras is waarschijnlijk de enige plaats. Of tussen mijn stoffen voor het naaien.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lastige...
Woon je toevallig in een oud huis of zo?
Het gaat er om dat ze het zeggen tegen je.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:03 schreef Sinji het volgende:
Ehh, neem het de vrouwen niet zo kwalijk. De meesten kunnen niet klaarkomen door intercourse. Trucje is om voorspel te doen waarbij ze bijna zover is, en dan pas bezig gaan. Win/win
Sowieso, communicatiequote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:05 schreef MidnightB00m het volgende:
Nee, faken is echt kansloos. Zeg dan gewoon dat je er niks aan vindt of geef hints ofzo. Beetje lafjes
Of doe het zoals de gevangen dingen smokkelen/verstoppenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Onder mijn matras is waarschijnlijk de enige plaats. Of tussen mijn stoffen voor het naaien.
Oei!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef kutkloon7 het volgende:
En ik had een keertje mdma in mijn portemonnee, die had mijn moeder ook een keer bijna ontdekt, ze had mijn portemonne in haar handen en deed het vakje waar het inzat al open. Toen rukte ik mijn portemonnee maar uit haar handen.
Die film heb ik gezien, hoe heet ie ook alweer?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze het hebben herkend?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef kutkloon7 het volgende:
En ik had een keertje mdma in mijn portemonnee, die had mijn moeder ook een keer bijna ontdekt, ze had mijn portemonne in haar handen en deed het vakje waar het inzat al open. Toen rukte ik mijn portemonnee maar uit haar handen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of doe het zoals de gevangen dingen smokkelen/verstoppen
In een verjaardagstaart?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of doe het zoals de gevangen dingen smokkelen/verstoppen
Gamefilm, moet ff op de naam komenquote:
Was lachen geweest als ze een beetje had geproefd.quote:
Of verstop het in een kledingstuk in de kast waarvan je weet dat dat kledingstuk door niemand anders gedragen zal worden!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Onder mijn matras is waarschijnlijk de enige plaats. Of tussen mijn stoffen voor het naaien.
Hihi, das fucking zuur manquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Was lachen geweest als ze een beetje had geproefd.
Je kan het. Newbie zal er inniedergeval blij mee zijnquote:
Ja het is geen klein zakje zeg ik tochquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of verstop het in een kledingstuk in de kast waarvan je weet dat dat kledingstuk door niemand anders gedragen zal worden!
I know, het schijnt enorm smerig te zijn.quote:
http://www.imdb.com/title/tt0446029/quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:08 schreef MidnightB00m het volgende:
Neeee, hoe heet die film nou. Is met die gast van Superbad.
Stoned van MDMA?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
I know, het schijnt enorm smerig te zijn.
Maar je moeder stoned.
Kan toch wel in een broekzak of zo? Anders heb je weinig optiesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is geen klein zakje zeg ik toch
Nee kan niet. Ik meng het wel gewoon met zwarte thee anders, zet ik het gewoon in een pot op mijn bureauquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan toch wel in een broekzak of zo? Anders heb je weinig opties
Jaaa, dat was 'emquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0446029/
The best place to hide something is in plain sightquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee kan niet. Ik meng het wel gewoon met zwarte thee anders, zet ik het gewoon in een pot op mijn bureau
Oh kak, ik ben niet scherp.quote:
Welterusten!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:10 schreef kutkloon7 het volgende:
ok, ik ga breaking bad kijken, welterusten alvast!
Trusten kloon!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:10 schreef kutkloon7 het volgende:
ok, ik ga breaking bad kijken, welterusten alvast!
Ik geniet van mijn vakantie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heloef moet jij niet naar bed? je zit hier godverdomme de hele dag
Ik moet morgen om 10 uur weer werkenquote:
Mallemoer?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:12 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Weltrusten Kloon! Topic gaat te snel en mijn laptop is naar de ...
Dat went wel hoor, de snelheid hierquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:12 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Weltrusten Kloon! Topic gaat te snel en mijn laptop is naar de ...
We gaan hard en diepquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat went wel hoor, de snelheid hier
Nee, het is ook een SC, of dat was het.quote:
Moet ze zo nog gaan maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toch te hard en te diep gegaan met die kipnuggets?
't gaat altijd hard hieroquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toch te hard en te diep gegaan met die kipnuggets?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:18 schreef Karzai het volgende:
Ik mis cactus waar is die geile slet gebleven?
Die komt om haar moverende redenen niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:18 schreef Karzai het volgende:
Ze vond het niet meer naar haar zin hier geloof ikquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:18 schreef Karzai het volgende:
Bovendien, alle tips staan in de eerste 400 topicsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, het is ook een SC, of dat was het.
qft.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bovendien, alle tips staan in de eerste 400 topics
That narrows it downquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
ik post over uurtje ofso ook nog wel picsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:19 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Indeed.
Ik krijg ook trek van die praatjes over midnight snacks en kipnuggets.
Nu krijg ik trek in iets met paneermeelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik post over uurtje ofso ook nog wel pics
Nogmaals bovendien, vragen naar advies staat altijd vrij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jammer ze was zo sexy nu nog meer eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die komt om haar moverende redenen niet meer
hak je zwans eraf en rol die door wat paneermeelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu krijg ik trek in iets met paneermeel
Stuur haar een DM!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jammer ze was zo sexy nu nog meer eigenlijk
Ik heb geen paneermeelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hak je zwans eraf en rol die door wat paneermeel
Ik weet nog steeds niet hoe ze er eigenlijk uitzagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jammer ze was zo sexy nu nog meer eigenlijk
Wie reageert er hier verdedigend?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou nou er wordt nogal verdedigend gereageerd... bad consience???
Ik wel. Niet zo heel boeiend verder.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ze er eigenlijk uitzag
Kwam het nog een beetje in de buurt van de nep foto of?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wel. Niet zo heel boeiend verder.
nahquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kwam het nog een beetje in de buurt van de nep foto of?
Nog steeds benieuwd naar wat haar nu bezielde om zich anders voor te doen.quote:
Jij zou bijna alles doenquote:
Das waar maar alsnog, ze mag me wel wat trucjes komen leren.quote:
Onzekerheidquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd naar wat haar nu bezielde om zich anders voor te doen.
Is wel beetje triest. Ik bedoel het is het internet.quote:
Wellicht was ze gewoon een beetje prikkelbaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is wel beetje triest. Ik bedoel het is het internet.
Trusten!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:30 schreef Karzai het volgende:
oke het niveau daalt zie ik alweer het enige wat er nu nog te doen valt is douchen
slaap lekker
Dus toch prikkelbaar, wellichtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:31 schreef heloef het volgende:
Ze was een gevalletje "is te lang niet goed geneukt"
Das geen excuus!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:31 schreef heloef het volgende:
Ze was een gevalletje "is te lang niet goed geneukt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar waarom zou je dat doen... wat schiet je er nu mee op?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:32 schreef Sinji het volgende:
Gisteren op TC:Ik zie niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's the 1000000 euro questionquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je dat doen... wat schiet je er nu mee op?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:32 schreef Sinji het volgende:
Gisteren newbie op TC:wat deed ie op TC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik denk van wel.quote:
De een meer dan de ander.quote:
Valse fotoquote:
Of andersomquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat ze het eerst wel was, en toen weer niet en toen weer wel. Of zo?
Tjah, het is mijn een raadsel wat dergelijke spelletjes nu moeten opbrengen. Het is je op een uiterst vreemde manier afschermen en waarvoor. Who knows, who knows.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
That's the 1000000 euro question
Ik keek even wat met de spytool:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schreeuwen af en toe. Verder weet ik niet.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vindt heloef hiervan:En ja hoor, ik vind het een mooi kleurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik zeg er niks vanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:35 schreef MidnightB00m het volgende:
True, maar mannen kunnen er ook wat van hoor pfff.
Misschien is ze gewoon heel dik en lelijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, het is mijn een raadsel wat dergelijke spelletjes nu moeten opbrengen. Het is je op een uiterst vreemde manier afschermen en waarvoor. Who knows, who knows.
+1quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon heel dik en lelijk?
Tihi waar die spytool al niet goed voor is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek even wat met de spytool:
[..]
En ja hoor, ik vind het een mooi kleurtje.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zeg er niks van,
Ik kan ook echt van zwaar chagerijnig of agressief naar vrolijk gaan in een oogopslag
Jah, ik ben zo stabiel als de pestquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef dawg het volgende:
dat verandert wel als je ouder wordt. en volwassen.
Simpel antwoord anders: aandacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
That's the 1000000 euro question
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Simpel antwoord anders: aandacht.
dat is ook wel een goede ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Simpel antwoord anders: aandacht.
Nope, kan straks bij het grof vuil. Maar tot dan I'll go down with this ship!quote:
Dat bedoel ik maar weerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zeg er niks van,
Ik kan ook echt van zwaar chagerijnig of agressief naar vrolijk gaan in een oogopslag
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:40 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Nope, kan straks bij het grof vuil. Maar tot dan I'll go down with this ship!
[..]
Dat bedoel ik maar weer
Waarom zou je je schamen voor jezelf? En waarom dan acteren op wat een ander wel niet zou kunnen denken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon heel dik en lelijk?
ik had kunnen weten dat jij op mijn post zou reageren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, ik ben zo stabiel als de pest
Waar een forum wel niet allemaal handig voor is hehequote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had kunnen weten dat jij op mijn post zou reageren.
Behalve als je prikkelbaar bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]maar meestal ben ik gewoon heel lief hoor.
Dat ze stopte met posten ging toch meer om het feit dat de slowchat niet meer over haar ging?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ging het echt daarover dan? Volgens mij stopte ze pas later met posten, niet sinds dat gedoe met die foto.
nou.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar een forum wel niet allemaal handig voor is hehe
Ging over Cactus en haar nepfoto en het waaromquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:43 schreef Faxie het volgende:
HalooooNegeer me eens niet, pff daar heb ik zo'n hekel aan
Dat kan ik anders volkomen begrijpen. Al weet ik niet of ze dat deed hoor en of het terecht is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou je je schamen voor jezelf?
Ja Jij snapt etquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:42 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Behalve als je prikkelbaar bent.
Hmmja, het ging om de slowchat die haar niet meer aansprak. Hoe en wat precies weet alleen Cactus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ze stopte met posten ging toch meer om het feit dat de slowchat niet meer over haar ging?
Oke, maar die was toch pas een stuk later weg...dat dacht ik ook...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ging over Cactus en haar nepfoto en het waarom
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:45 schreef stefanhaan het volgende:
Ach aandachtsgeile kutusers kunnen we maar liever kwijt dan rijk zijn.
Op welke wijze dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan ik anders volkomen begrijpen.
volgens mij ging het om dat tc geouwehoer de hele tijd. oh, en die kutpubers uit onz.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmja, het ging om de slowchat die haar niet meer aansprak. Hoe en wat precies weet alleen Cactus.
WAT DOE JIJ HIER DAN NOGquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:45 schreef stefanhaan het volgende:
Fappen op al die users hierquote:
Aandachtsgeil zijn er hier wel meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:45 schreef stefanhaan het volgende:
Jij snapt de definitie van schaamte niet? Het is een menselijke emotie. Check dikke van Dale, true storyquote:
Uiteraard. alle FOK!ers zijn aandachtsgeil. Maar dat terzijde drijven sommige users het te ver doorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aandachtsgeil zijn er hier wel meer.
Dan heb ik alvast geen schaamtequote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laag zelfbeeld. Dan word je liever niet gezien. En wat sinji zegt inderdaad.
squirte ze zo hard en was het zo zuur?quote:
Nagelsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
squirte ze zo hard en was het zo zuur?
Ik zei het, gratie van een man.quote:
Zoveel heeft ze niet misdaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uiteraard. alle FOK!ers zijn aandachtsgeil. Maar dat terzijde drijven sommige users het te ver door
Waarom? Was ist passiert?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef kingtoppie het volgende:
Blegh wat is de wereld eigenlijk een kut plek ook.
Dan heb je der wel flink van langs gegeven tegen de muur op zegquote:
Kan zijn, maar ik mis haar ook niet. Zeker niet hoe ze op het laatst was met dat gekibbel met Sinosquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoveel heeft ze niet misdaan.
Een schijnbare nepfoto, maar verder heb ik me hier nooit geërgerd aan haar posts.
Ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een schijnbare nepfoto, maar verder heb ik me hier nooit geërgerd aan haar posts.
Ik op zich ook niet, maar wel toen die posts alleen nog maar gingen over het feit dat het hier niet meer te harden wasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben niet zo into emoties... aldus degelijk onderzoekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij snapt de definitie van schaamte niet? Het is een menselijke emotie. Check dikke van Dale, true story
Geen zin meer, kut wereld, de mensen om je heen zijn bekrompen en maken alleen maar aannames hebben vaak niet eens door hoe arrogant ze zijn en lopen over elkaars rug heen.quote:
Oh, daar heb je gelijk in. Deden Joysa en Moonwalk ook aan mee dacht ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ik mis haar ook niet. Zeker niet hoe ze op het laatst was met dat gekibbel met Sinos
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, daar heb je gelijk in. Deden Joysa en Moonwalk ook aan mee dacht ik.
Was ik al even vergeten.
Goedzoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef Faxie het volgende:
Hm ik heb daar eigenlijk allemaal een beetje overheen gelezen denk ik.
Vandaar je constante 'huh, wat is deze?'quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben niet zo into emoties... aldus degelijk onderzoek.
Kop op, morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen zin meer, kut wereld, de mensen om je heen zijn bekrompen en maken alleen maar aannames hebben vaak niet eens door hoe arrogant ze zijn en lopen over elkaars rug heen.
Dat klinkt behoorlijk als een depressie kingtoppie.quote:Daarnaast, ik wil niks, vind niks leuk, heb geen motivatie, en dat is naar.
Je klinkt depressief brahquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen zin meer, kut wereld, de mensen om je heen zijn bekrompen en maken alleen maar aannames hebben vaak niet eens door hoe arrogant ze zijn en lopen over elkaars rug heen.
Daarnaast, ik wil niks, vind niks leuk, heb geen motivatie, en dat is naar.
Klinkt een beetje depri dit. Depressieve gevoelens zijn gewoon kut, ik kan het wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:54 schreef Faxie het volgende:
Mwa ik heb die buien ook. Iedereen wel eens denk ik.
Die gaat precies op mijn muziek nuquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:54 schreef Sinji het volgende:
Kingtoppie. Moet je zien, dope honden
[ afbeelding ]
Dikke shitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:54 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
True. Gelukkig weet jij beter toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ik herken dat ook wel. Nooit depressief geweest, maar zoiets denkt iedereen wel eens. Maar alleen Toppie weet hoe het bij hem zit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:54 schreef Faxie het volgende:
Die pikachu is best wel vetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:54 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
VH wat voor oneerbare voorstellen doe jij aan mannen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik heb een homo in m'n vriendenkring die zowat smeekt dat ik hem neukIk ben z'n "geile 'ollander met nen viekingpenies!"
Emoties zijn niet mijn sterkste kant nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vandaar je constante 'huh, wat is deze?'
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:55 schreef heloef het volgende:
[..]
VH wat voor oneerbare voorstellen doe jij aan mannen?
Hopelijk is het dan maar een bui en niet iets waar hij al maanden last van heeft en nu deelt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:54 schreef Faxie het volgende:
Ik vond het echt verbazingwekkend dat jij nog wist dat ik dat gezegd heb.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zal jou eens bewerken zoals ik het behang bewerk.
Veel te veel rotte appels... Mijn persoonlijkheid is niet stabiel / tevreden genoeg met zichzelf om niks aan te trekken van andere mensen. Aannames... Aannames zijn voor stomme mensen, als je iets niet zeker weet dan moet je je mond erover houden en vragen of het klopt wat je denkt... Dat oordelen constant.. Vaak is het gewoon de ander slechter dan jou laten voelen zodat jij je ''beter voelt'' dan de ander.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kop op, morgen weer een dag.Tussen alle rotte appels zitten ook hele leuke mensen.
Aannames maken maakt het leven overzichtelijk en simpeler.
[..]
Dat klinkt behoorlijk als een depressie kingtoppie.
Of overvalt dat gevoel je enkel nu?
Ik eet van 2 walletjesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:55 schreef heloef het volgende:
[..]
VH wat voor oneerbare voorstellen doe jij aan mannen?
echte bazen gebruiken een frietpan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:56 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik ben even de oven aanzetten, roken en kipnuggets in de oven bakken. Ik lees mobiel mee
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:54 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Fooooodquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:56 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik ben even de oven aanzetten, roken en kipnuggets in de oven bakken. Ik lees mobiel mee
Wat een baas.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Fooooodik wacht hier braaf af tot iemand wat voor mij gaat halen, maar hij zit te fokken
Hoe bedoel je iets voor mezelf nemen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:55 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
True. Gelukkig weet jij beter toch?Misschien kan je even wat voor jezelf nemen om uit te zoeken wat je precies wilt?
Jij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |