quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ok.
Angrybirds is al 2x gecrashed. Ik denk dat de stabiliteit het grootste probleem is
Quote van iemand op Tweakersquote:Dat spontane rebooten kan je oplossen door Load Monitor te installeren. Dan in de app Menu > Settings > Alles Aanvinken. Linkje naar de market: http://goo.gl/qP6e2.
Krijg niet echt gevonden wat er staat in loadmonitor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Quote van iemand op Tweakerstis te proberen denk ik
En daarom heb ik em veranderd naar patroon, gewoon de boven/midden of onder van links naar rechts doen en donequote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:22 schreef Lod het volgende:
Het is een minimaal probleem, maar dan toch.
Ik ben gewend om dat slotje een willekeurige kant op te slepen. Nu moet ik het een bepaalde richting opslepen. Sterker nog: het moet zelfs precies op het slotje op de cirkel vallen. Een paar millimeter ernaast en er gebeurd niks.
Wat is dan het nut van een cirkel? Maak er dan een gewone schuifbalk van.
En ik heb ook geen enkele behoefte aan het maken van een foto, terwijl dat ding geblokkeerd is.
Toch wazig. Batt stond op 98% :-Squote:Op zondag 26 februari 2012 22:12 schreef _Flea_ het volgende:
Hmmm, ineens gaat ie weer aan. Toch ergens een drain.
Wow wat een snelheid met Chrome. Zijn alleen nog wat rare bugs. Dockingtoetsenbord werkt niet goed. Shift+C delete bij mij letters. FN toetsen werken ook niet. Tevens scrollt mijn Logitech V470 muis niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef RobertNL het volgende:
Fok! via de TF![]()
Google Chorme Beta![]()
![]()
Hier wel af en toe vastlopers (vooral bij dichtklappen van het scherm). Verder is het naar mijn idee een verbetering, alles lijkt net iets soepeler te lopen.
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik vroeg me iets af maar heb momenteel m'n TF101 niet bij me. Kan het laadstekkertje op 2 manieren in de tablet worden gestopt? Zou je in dat geval dan ook de tablet andersom in de dock kunnen plaatsen zodat het eigenlijk een houder wordt, zonder dat het toetsenbord ervoor staat?
Gewoon een wild idee wat net in me op kwam
Jup, sinds ICS-updatequote:Op zondag 4 maart 2012 11:55 schreef _Flea_ het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van spontane reboots? En dan bedoel ik niet in Angry Birds.
Jep valt ie in een keer uit, wordt t scherm zwart en zie ik het Asus logo..quote:Op zondag 4 maart 2012 11:55 schreef _Flea_ het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van spontane reboots? En dan bedoel ik niet in Angry Birds.
Was vergeten af te kloppenquote:
Ik kreeg 'm laatst bijna niet meer aan. Moest 'm aan de lader leggen en 10 minuten later wilde hij wel aan. Batterij was gewoon 98%. Is iets niet helemaal goed mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn ding wou niet meer aan, ging zomaar op zwart![]()
Batt was 80%momenteel is die weer aan het opstarten, hoop dat het maar 1malig is
Ik heb 'm ook. Bedankt voor de tip. De stabiliteit was sinds ics dramatisch. Hopelijk is dat nu beterquote:Op zondag 18 maart 2012 02:15 schreef _Flea_ het volgende:
Krijg net een nieuwe update voor de TF101 binnen. Zal zo ff kijken welke versie het is.
Laatste week nog geen enkele crash gehad, maar toch maar even updatenquote:Op zondag 18 maart 2012 08:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook. Bedankt voor de tip. De stabiliteit was sinds ics dramatisch. Hopelijk is dat nu beter
Nog steeds android 4.0.3
Hier nu ook meer crashes, maar nog niet zoveel als sommige anderen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef Lod het volgende:
Vanmorgen geupdate. Zo juist de eerste spontane reboot al weer gehad.
Die app flipt hem helemaal als hij in het dock zit of als je de gyro op horizontaal geblokkeerd hebtquote:Op zondag 18 maart 2012 18:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb vandaag nog maar 1 spontane reboot gehad.
DrawSomething crasht ook vaak, maar dat kan 'm ook in de app zitten
Gewoon even ASUS contacten, en tot die tijd (tergend langzaam) aan de PC opladen (met USB 3.0 gaat het wel sneller)quote:Op zondag 25 maart 2012 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pffff oplader lijkt stuk te zijn, hij wil niet meer opladen...Fraai...
Heb ik allebei niet en dan is het wel goed te doenquote:Op maandag 26 maart 2012 08:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Die app flipt hem helemaal als hij in het dock zit of als je de gyro op horizontaal geblokkeerd hebt
[..]
OKe zal dat even doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier nu ook meer crashes, maar nog niet zoveel als sommige anderen.
[..]
Die app flipt hem helemaal als hij in het dock zit of als je de gyro op horizontaal geblokkeerd hebt
[..]
Gewoon even ASUS contacten, en tot die tijd (tergend langzaam) aan de PC opladen (met USB 3.0 gaat het wel sneller)
Heb ik ook wel eens. Volgens mij maakt de stekker dan niet goed contact.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vreemd ineens wil die weer gewoon opladen
Ja uhh OF je stelt gewoon in de normale browser in dat hij geen mobiele sites moet openenquote:
Dat kan, maar nu komt het over alsof dat de enige oplossing is. Sommige mensen willen gewoon stock houden en dan alleen de instelling veranderen.quote:Op zondag 1 april 2012 12:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgens mij vinden veel tf gebruikers opera de beste browser, dus zo gek is die tip niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |