abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106751279
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 07:18 schreef ColtZ40 het volgende:
Pagina aanpassen aan schermformaat uitvinken bij de instellingen werkt. :)
Dat, maar je kunt in de browser ook aangeven dat hij standaard als 'Desktop' behandeld moet worden ipv 'mobile client'
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 16 januari 2012 @ 20:13:36 #27
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_106883618
Is het ook mogelijk om gewoon een foto als achtergrond te nemen zonder dat je die moet aanpassen?
pi_106905337
quote:
Schiet dan eens op google :(
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:44:43 #30
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_107007272
Jammer dat TetrisBattle op facebook zo enorm traag is op de tablet's, elke browser die ik heb gedwonload en heb geprobeerd wil amper spelen.
Misschien zie ik iets over mijn hoofd?
pi_107008818
Facebook games. ;( Da's uitgevonden voor middleaged housewives.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_107133396
Iemand enig idee waarom opera mij steeds uitlogt op bijvoorbeeld FOK!?
Nu moet ik steeds switchen naar de normale browser als ik iets wil posten.
pi_107135905
quote:
9s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:49 schreef Ayca het volgende:
Iemand enig idee waarom opera mij steeds uitlogt op bijvoorbeeld FOK!?
Nu moet ik steeds switchen naar de normale browser als ik iets wil posten.
Wordt de cache en andere info niet gewist bij het afsluiten van de browser?
pi_107148749
Ik sluit de browser niet af?
Druk bijvoorbeeld op MyAt, dan moet ik inloggen, dat lukt, maar dan gaat hij weer offline.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 20:10:13 ]
pi_107149293
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:30 schreef Ayca het volgende:
Ik sluit de browser niet af?
Druk op bijvoorbeeld op MyAt, dan moet ik inloggen, dat lukt, maar dan gaat hij weer offline.
Dat heb ik ook altijd op me mobiel! Moet je "koppelen aan dit ip" ofzo afvinken voordat je inlogt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107150818
Op mobiel heb ik dat gelukkig nooit. :P Hm opnieuw opgestart en hij blijft nu wel ingelogd.

oke nee, nu logt hij uit na het wisselen van tabs :')

enn nu wil hij weer helemaal niet inloggen pff :')

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 20:45:31 ]
pi_107288697
Kent iemand hier de website www.android-x86.org?
Hier kun je android versies downloaden maar dit zijn allemaal iso's.
Maar ik zou niet weten hoe ik die kan installeren op mijn asus eepad transformer TF101.
Iemand hier dat toevallig al voor elkaar gekregen?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_107289410
Dat is alleen voor x86 naar mijn weten
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_107289433
dus alleen voor apparaten waar normaal iets van windows op draait of windows o zou kunnen draaien?
I am a child of God
God is not dead.
pi_107289474
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus alleen voor apparaten waar normaal iets van windows op draait of windows o zou kunnen draaien?
Of huidige Macs. Gaat om de Intel CPU.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_107298722
aha oke, wel jammer :{

Ik heb op dit moment een revolution HD Rom op mijn transformer TF101 staan maar zou graag weer terug willen naar een orginele android versie.
Iemand een idee waar ik die kan downloaden?
Want door die revolution heb ik het idee dat de usb poorten en de SD reader van het docking keyboard het niet meer doen.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:07:35 #42
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_107300197
Voor dat soort files zijn de heren van XDA developers je grootste vriend. Bijvoorbeeld hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1438433

Er zijn meerdere topics daar over hoe je terug kan naar de stock rom.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_107359760
Ik sinds een paar dagen nu het probleem dat als het scherm op zwart gaat, de hele transformer gewoon uit gaat.
En ik de power knop dus een tijdje in gedrukt moet houden om hem weer aan te zetten.
Ik heb al een factory reset geprobeerd maar dat hielp ook niet. :'(

Iemand een oplossing.
I am a child of God
God is not dead.
pi_107360788
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik sinds een paar dagen nu het probleem dat als het scherm op zwart gaat, de hele transformer gewoon uit gaat.
En ik de power knop dus een tijdje in gedrukt moet houden om hem weer aan te zetten.
Ik heb al een factory reset geprobeerd maar dat hielp ook niet. :'(

Iemand een oplossing.
Klinkt als een applicatie die zwaar aan het crashen is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_107392250
hoe kom ik erachter welke applicatie dat is?
Ik heb namelijk ook een factory reset geprobeerd en toen had hij het ook.
En het rare is dat na die factory reset, gaf hij nog steeds aan dat revolution HD de android versie is die er op staat.
Je zou toch verwachten dat hij dan de originele android versie herstelt?

[ Bericht 76% gewijzigd door sjoemie1985 op 30-01-2012 09:15:49 ]
I am a child of God
God is not dead.
pi_107392810
Nee de factory reset zet hem puur terug naar de verse installatie van de ROM die er op dat moment op staat. Hij heeft geen recovery partitie oid met daarop de originele ASUS versie.

Waarschijnlijk is het een combinatie van de ROM met een of ander pakket wat je hebt geïnstalleerd. Krijg je niet eerst een schermpje met een melding welk proces er hangt?

En ik raad je aan om eens te kijken naar de link hierboven hoe terug te gaan naar de Stock firmware.

Of de PRIME rom van xda af te halen en te installeren, die draai ik al een half jaar zonder issues.
pi_107393717
nee, ik krijg geen melding van een hangend proces.
Ik zal dan vanavond ofzo eens kijken of ik hem terug krijg naar de stock firmware.
I am a child of God
God is not dead.
pi_107550155
Ik hd gelukkig nog een andere backup er op staan en dat ik die geïnstalleerd had ging hij weer normaal uit en waar aan met de powerknop, dus van standby naar gebruiks modus en weer terug. *O* *O*
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:42:28 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107580517
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik hd gelukkig nog een andere backup er op staan en dat ik die geïnstalleerd had ging hij weer normaal uit en waar aan met de powerknop, dus van standby naar gebruiks modus en weer terug. *O* *O*
Gelukkig :D alles kwijt zijn is altijd vervelend.
Heb het idee dat de TF naar een root met stock rom wel een beetje instabiel wordt af en toe, zonder root heb ik daar minder last van.

Ergens deze maand de update naar 4.0, hoop dat we nog een paar leuke apps/updates krijgen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_107583551
Zou het dan echt aanstaande zijn de update naar 4.0.3? Het is zo stil de laatste dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')