Dat, maar je kunt in de browser ook aangeven dat hij standaard als 'Desktop' behandeld moet worden ipv 'mobile client'quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:18 schreef ColtZ40 het volgende:
Pagina aanpassen aan schermformaat uitvinken bij de instellingen werkt.
Upgrade ligt nu bij Google.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:38 schreef IkWilbert het volgende:
http://www.androidpolice.(...)y-early-february-12/
Update naar ICS staat nu gepland voor begin februari
Schiet dan eens op googlequote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:08 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Upgrade ligt nu bij Google.
http://www.slashgear.com/asus-transformer-ics-update-in-final-google-checks-17209519/
Wordt de cache en andere info niet gewist bij het afsluiten van de browser?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:49 schreef Ayca het volgende:
Iemand enig idee waarom opera mij steeds uitlogt op bijvoorbeeld FOK!?
Nu moet ik steeds switchen naar de normale browser als ik iets wil posten.
Dat heb ik ook altijd op me mobiel! Moet je "koppelen aan dit ip" ofzo afvinken voordat je inlogt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:30 schreef Ayca het volgende:
Ik sluit de browser niet af?
Druk op bijvoorbeeld op MyAt, dan moet ik inloggen, dat lukt, maar dan gaat hij weer offline.
Of huidige Macs. Gaat om de Intel CPU.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus alleen voor apparaten waar normaal iets van windows op draait of windows o zou kunnen draaien?
Klinkt als een applicatie die zwaar aan het crashen is.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik sinds een paar dagen nu het probleem dat als het scherm op zwart gaat, de hele transformer gewoon uit gaat.
En ik de power knop dus een tijdje in gedrukt moet houden om hem weer aan te zetten.
Ik heb al een factory reset geprobeerd maar dat hielp ook niet.![]()
Iemand een oplossing.
Gelukkigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik hd gelukkig nog een andere backup er op staan en dat ik die geïnstalleerd had ging hij weer normaal uit en waar aan met de powerknop, dus van standby naar gebruiks modus en weer terug.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |