Ik heb nu al minstens 3 maanden een probleem met paypal
Het probleem is dat ik aan mijn limiet zat van paypal.
( er zit een limiet van 2500 euro per jaar op)
dit was wel op te heffen, maar daarvoor moest je een bankrekening afschift kopie en een IDkaart kopie voor insturen.
Nadat ik dit netjes gedaan had kwam er een week later ( er stond op de site binnen 48 uur )
een reactie dat mijn verzoek was geweigerd
Dus ik bellen naar paypal, na 20 min in de wacht gestaan te hebben, kreeg ik een medewerker aan de lijn die er geen reden toe zag dat het geweigerd was. en dat ze het limiet zou oplossen en het zelf in de gaten zou houden dat het ook wel echt gebeurde.
4 dagen later...
nog niets gehoord dus ik bel nog eens, en die zei precies hetzelfde.
en dit na totaal 13 telefoontjes aanmoeten horen ( 10cent per minuut elke keer bellen was weer een half uur. met het meeste in de wacht hangen.)
er was zelfs iemand die zei dat hij binnen 5 min het zou oplossen en mij een mail daarvan direct sturen. tot deze dag heeft hij me nog niets gestuurd...
na de 14 keer bellen vroeg eindelijk een medewerker aan zn baas hoe het op te lossen.
wat blijkt nou, het probleem was dat ik mijn paypal rekening heb aangemaakt. toen ik nog minderjarig was. ( wat ik nu niet meer ben

)
dus daarom moest ik een nieuwe rekening aanmaken, nadat ik dat gedaan had was het ook nog 4 keer bellen om me rekening te verwijderen en me oude paypal op te heffen ( dit kon ik niet omdat het gelimiteerd was)
Dus nu heb ik eindelijk een nieuwe paypal, en dus me bankrekening weer gekoppeld.
nu is er weer 2 weken voorbij gegaan, maar ik kan nog steeds niet direct betalen via paypal ( met een gekoppelde bankrekening

. )
3 maanden later en 18 keer bellen en onzettend veel telefoonkosten aan de 0900 nummers.
ben ik nog steeds geen stap verder
hoe lang moet ik nog wachten? bellen helpt niet erg veel omdat de paypal klantenservice zo ontzettend slecht is
Kan iemand me hiermee helpen? ik zelf weet geen oplossing meer.
of weet iemand een andere betaaldienst die ik kan gebruiken ( ik betaal het meest aan buitenland ) Western union is misschien een oplossing maar ik kan volgens mij me bankrekening niet koppelen en creditkaart heb ik niet, verder heb ik zn westernunion kantoor niet in de buurt.