abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106492835
Ik heb nu al minstens 3 maanden een probleem met paypal -O- -O-

Het probleem is dat ik aan mijn limiet zat van paypal.
( er zit een limiet van 2500 euro per jaar op)
dit was wel op te heffen, maar daarvoor moest je een bankrekening afschift kopie en een IDkaart kopie voor insturen. :{

Nadat ik dit netjes gedaan had kwam er een week later ( er stond op de site binnen 48 uur )
een reactie dat mijn verzoek was geweigerd :o

Dus ik bellen naar paypal, na 20 min in de wacht gestaan te hebben, kreeg ik een medewerker aan de lijn die er geen reden toe zag dat het geweigerd was. en dat ze het limiet zou oplossen en het zelf in de gaten zou houden dat het ook wel echt gebeurde.

4 dagen later...

nog niets gehoord dus ik bel nog eens, en die zei precies hetzelfde.

en dit na totaal 13 telefoontjes aanmoeten horen ( 10cent per minuut elke keer bellen was weer een half uur. met het meeste in de wacht hangen.) :r :r

er was zelfs iemand die zei dat hij binnen 5 min het zou oplossen en mij een mail daarvan direct sturen. tot deze dag heeft hij me nog niets gestuurd... o|O ~O>

na de 14 keer bellen vroeg eindelijk een medewerker aan zn baas hoe het op te lossen.
wat blijkt nou, het probleem was dat ik mijn paypal rekening heb aangemaakt. toen ik nog minderjarig was. ( wat ik nu niet meer ben 8-) :7 )

dus daarom moest ik een nieuwe rekening aanmaken, nadat ik dat gedaan had was het ook nog 4 keer bellen om me rekening te verwijderen en me oude paypal op te heffen ( dit kon ik niet omdat het gelimiteerd was) -O-

Dus nu heb ik eindelijk een nieuwe paypal, en dus me bankrekening weer gekoppeld. :s)

nu is er weer 2 weken voorbij gegaan, maar ik kan nog steeds niet direct betalen via paypal ( met een gekoppelde bankrekening oO< . )
3 maanden later en 18 keer bellen en onzettend veel telefoonkosten aan de 0900 nummers.
ben ik nog steeds geen stap verder }:|

hoe lang moet ik nog wachten? bellen helpt niet erg veel omdat de paypal klantenservice zo ontzettend slecht is :r :r :r :r :r

Kan iemand me hiermee helpen? ik zelf weet geen oplossing meer. ;(

of weet iemand een andere betaaldienst die ik kan gebruiken ( ik betaal het meest aan buitenland ) Western union is misschien een oplossing maar ik kan volgens mij me bankrekening niet koppelen en creditkaart heb ik niet, verder heb ik zn westernunion kantoor niet in de buurt.
|:(
pi_106492907
Smileyoverkill
Extremistisch gematigd.
pi_106492925
Faal in de TT. Als je toch domme memes gaat gebruiken doe het dan goed.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_106492975
Ga bij ze langs :Y
Twiddel
pi_106492980
Maar misschien dat je helemaal opnieuw weer een rekening aan kunt maken? Of meerdere accounts naast elkaar gebruiken (als dat kan).
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:21:45 #6
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_106494992
Kap is met die smileys jij joh brutale snotaap. Gewoon atoombom op paypal ;)
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_106495059
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 18:27 schreef robbiedutch het volgende:
Ik heb nu al minstens 3 maanden een probleem met paypal -O- -O-

Het probleem is dat ik aan mijn limiet zat van paypal.
( er zit een limiet van 2500 euro per jaar op)
dit was wel op te heffen, maar daarvoor moest je een bankrekening afschift kopie en een IDkaart kopie voor insturen. :{

Nadat ik dit netjes gedaan had kwam er een week later ( er stond op de site binnen 48 uur )
een reactie dat mijn verzoek was geweigerd :o

Dus ik bellen naar paypal, na 20 min in de wacht gestaan te hebben, kreeg ik een medewerker aan de lijn die er geen reden toe zag dat het geweigerd was. en dat ze het limiet zou oplossen en het zelf in de gaten zou houden dat het ook wel echt gebeurde.

4 dagen later...

nog niets gehoord dus ik bel nog eens, en die zei precies hetzelfde.

en dit na totaal 13 telefoontjes aanmoeten horen ( 10cent per minuut elke keer bellen was weer een half uur. met het meeste in de wacht hangen.) :r :r

er was zelfs iemand die zei dat hij binnen 5 min het zou oplossen en mij een mail daarvan direct sturen. tot deze dag heeft hij me nog niets gestuurd... o|O ~O>

na de 14 keer bellen vroeg eindelijk een medewerker aan zn baas hoe het op te lossen.
wat blijkt nou, het probleem was dat ik mijn paypal rekening heb aangemaakt. toen ik nog minderjarig was. ( wat ik nu niet meer ben 8-) :7 )

dus daarom moest ik een nieuwe rekening aanmaken, nadat ik dat gedaan had was het ook nog 4 keer bellen om me rekening te verwijderen en me oude paypal op te heffen ( dit kon ik niet omdat het gelimiteerd was) -O-

Dus nu heb ik eindelijk een nieuwe paypal, en dus me bankrekening weer gekoppeld. :s)

nu is er weer 2 weken voorbij gegaan, maar ik kan nog steeds niet direct betalen via paypal ( met een gekoppelde bankrekening oO< . )
3 maanden later en 18 keer bellen en onzettend veel telefoonkosten aan de 0900 nummers.
ben ik nog steeds geen stap verder }:|

hoe lang moet ik nog wachten? bellen helpt niet erg veel omdat de paypal klantenservice zo ontzettend slecht is :r :r :r :r :r

Kan iemand me hiermee helpen? ik zelf weet geen oplossing meer. ;(

of weet iemand een andere betaaldienst die ik kan gebruiken ( ik betaal het meest aan buitenland ) Western union is misschien een oplossing maar ik kan volgens mij me bankrekening niet koppelen en creditkaart heb ik niet, verder heb ik zn westernunion kantoor niet in de buurt.
|:(
:') }) *O* >:O O~) ~:) ~O>
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:28:31 #8
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_106495308
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

:') }) *O* >:O O~) ~:) ~O>
Dit dus :')
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_106495417
:( ~:) O~) ~:) }) ^O^ :P

Ik had hetzelfde gezeik.

Was minderjarig dus PayPal account geblokkeerd.
na een week gewoon weer kunnen betalen en ontvangen op mijn nieuwe account.

Ben je wel lief geweest in 2011?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:31:16 #10
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_106495459
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:30 schreef Snoepje5 het volgende:
:( ~:) O~) ~:) }) ^O^ :P

Ik had hetzelfde gezeik.

Was minderjarig dus PayPal account geblokkeerd.
na een week gewoon weer kunnen betalen en ontvangen op mijn nieuwe account.

Ben je wel lief geweest in 2011?
Stil is jij joh! Je bent geen sinterklaas :(
pi_106495500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Kap is met die smileys jij joh brutale snotaap. Gewoon atoombom op paypal ;)
Ik dacht ik zal het wat opleuke , ik vind het zo saai hele lappen tekst.

atoombom heb ik niet echt bij de hand. verder moet ik bij een nieuwe rekening weer opnieuw me bankrekening verwijderen en opnieuw toevoegen. dat gaat ook weer erg lang duren.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:32:20 #12
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_106495508
Zet het op twitter
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:33:59 #13
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_106495574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:32 schreef robbiedutch het volgende:

[..]

Ik dacht ik zal het wat opleuke , ik vind het zo saai hele lappen tekst.

atoombom heb ik niet echt bij de hand. verder moet ik bij een nieuwe rekening weer opnieuw me bankrekening verwijderen en opnieuw toevoegen. dat gaat ook weer erg lang duren.
Koop een atoombom vanuit Cuba via hun webshop (weaponshop haha hihihi ghehe :@ :@) en betaal d.m.v poeppal :)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:34:14 #14
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_106495587
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:32 schreef Joran-Joran het volgende:
Zet het op twitter
Follow me!
pi_106495706
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 18:29 schreef P8 het volgende:
Smileyoverkill
pi_106499254
Neem een Creditcard.

Slotje.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_106500629
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:44 schreef Skv het volgende:
Neem een Creditcard.

Slotje.
pff als het zo makkelijk was, maar weet iemand misschien een betere betaalmethode voor internationale betalingen?
pi_106501747
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef robbiedutch het volgende:

[..]

pff als het zo makkelijk was, maar weet iemand misschien een betere betaalmethode voor internationale betalingen?
Mastercard komt met een soort iDeal binnenkort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')