Ja daar was ik mee bezig sorry voor de late responsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef exlurker het volgende:
Maak eens een foto van de situatie waar de leidingen zitten en de plaats die je in gedachten hebt voor de vaatwasser. Is makkelijker voor ons om een goed advies te geven
Dat is dus de afvoer ik dacht dat als je zo een speciale pijp koopt je het daarop kunt aansluiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef CafeRoker het volgende:
Daar kom je niet ver mee. Ook zonder te zagen niet voor de afvoer trouwens. Maar je had het er over dat er nog een andere afvoer zat waar je hem op aan wilde sluiten. Hoe ziet die eruit?
Nieuwe leidingen laten trekken (en als je dat laat doen is die 140 nog aan de krappe kant denk ik). Of je vaatwasser in de badkamer zetten en splitters voor stroom/water/afvoer kopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef sarah-26 het volgende:
naast de aanrecht staat de oven en daarnaast moet de vaatwasser komen.
maar meer dan wat er onder de aanrecht is is er niet, behalve op de normale kraan van boven.
Mijn wasmachine staat in de badkamer en die heeft een aparte aansluiting van elektriciteit en water dus toevoer en afvoer.
Dus wat kan ik nu het beste doen?
Hoeft niet, maar je moet ergen beginnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waarom zou de aanvoer perse onder je kraan moeten zitten?
leidingen van de kraan komen uit de muur, zit geen geiser. Tis gewoon een badkraan zeg maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef CafeRoker het volgende:
Aan je kraan moet je trouwens ook kunnen zien waar het water vandaan komt. Uit het aanrechtblad komt hij niet zo te zien, of de leidingen moeten al heel erg verstopt achter de bak zitten. Heb je zo een die aan de muur hangt, met een geiser ofzo?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef sarah-26 het volgende:
Ok dus kortom de vaatwasser is een no go in de keuken?
.....En nee naast de keuken is de toilet .......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |