Omgquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:06 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Sommige reacties op het internet
[..]
[..]
[..]
[..]
De villa's met zwembaden die zulke charlatans hebben worden door mensen als jij betaald, maarja tis mijn geld gelukkig nietquote:Op zondag 8 januari 2012 08:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze heeft maar 1 grootvader?
Hmm apart.
Dus omdat jij het niet weet hoe hij dat flikt MOET het wel van hogerhand zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik ergens toch het idee dat dit niet nep is.
Waarom niet? Ik denk dat je pas écht kunt oordelen, wanneer je er zelf geweest bent. Mijn oom is geweest naar een show: er was een zwarte vrouwe, tegen wie Derek zei dat ze binnenkort zou trouwen. Hoe kan hij dit nou weten? Hoe kan jij nou weten dat iemand in zijn jeugd verkracht is? Je ziet bij sommige mensen echt de schrik op hun gezicht.
Er zijn dingen bij die hij onmogelijk kan weten. En dan denk ik niet zozeer dat het gaat om ''contact met geesten'', maar eerder telepathie, iets waar ik om een bepaalde reden in geloof. Ik heb de video een paar keer bekeken, maar ik heb eerder het idee dat deze fijne mevrouw de boel probeert te belazeren, samen met haar hele productieteam.
Op de zwarte markt in Beverwijk is er ook een paragnost te vinden. Hoe kan zij weten dat mijn tante gaat verhuizen naar een plek waar ze het niet naar haar zin gaat hebben, en dus later terug verhuis met haar gezin? Op het moment van die reading had ze nog geen gezin en had ze niet eens een man.
De tranen springen je in de ogen bij zo veel domheid.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:06 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Sommige reacties op het internet
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had dat met de nieuwste show van Hans Klok. Daar schieten zomaar kaarten uit zijn mouwen! En hij kon bedden onder doeken zomaar wegtoveren, in 1 seconde! Dat kan toch niet? Dat moet wel magie zijn! De schrik stond op de gezichten van het publiek af te lezen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Waarom niet? Ik denk dat je pas écht kunt oordelen, wanneer je er zelf geweest bent. Mijn oom is geweest naar een show: er was een zwarte vrouwe, tegen wie Derek zei dat ze binnenkort zou trouwen. Hoe kan hij dit nou weten? Hoe kan jij nou weten dat iemand in zijn jeugd verkracht is? Je ziet bij sommige mensen echt de schrik op hun gezicht.
Er zijn dingen bij die hij onmogelijk kan weten. En dan denk ik niet zozeer dat het gaat om ''contact met geesten'', maar eerder telepathie, iets waar ik om een bepaalde reden in geloof. Ik heb de video een paar keer bekeken, maar ik heb eerder het idee dat deze fijne mevrouw de boel probeert te belazeren, samen met haar hele productieteam.
Op de zwarte markt in Beverwijk is er ook een paragnost te vinden. Hoe kan zij weten dat mijn tante gaat verhuizen naar een plek waar ze het niet naar haar zin gaat hebben, en dus later terug verhuis met haar gezin? Op het moment van die reading had ze nog geen gezin en had ze niet eens een man.
Ik betaal helemaal niks. Vraag me alleen af hoe het kan dat ze maar 1 grootvader heeft.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:28 schreef TLC het volgende:
[..]
De villa's met zwembaden die zulke charlatans hebben worden door mensen als jij betaald, maarja tis mijn geld gelukkig niet
Misschien zijn de ouders van Linda wel broer en zus...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks. Vraag me alleen af hoe het kan dat ze maar 1 grootvader heeft.
quote:
Ben je iets op het spoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks. Vraag me alleen af hoe het kan dat ze maar 1 grootvader heeft.
Maar wat wil je eigenlijk met die opmerking zeggen? Dat er nog steeds geen reden is om aan te nemen dat Derek Ogilvie helemaal niet paranormaal begaafd is?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Er zijn meerdere manieren om daar achter te komen, Ogilvie is niet alleen, daar staat een heel team omheen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dat is dus precies wat Henk Westbroek deed bij medewerkers van Char.quote:Op maandag 16 januari 2012 03:34 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk zou je in de lobby een heel erg sterk verhaal moeten vertellen (gelogen) en pas bij Ogilvie de waarheid, hij heeft dan waarschijnlijk de verkeerde informatie doorgekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |