abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106650311
Je vraagt je toch ook af waarom alleen boeren en buitenlui met Derek willen praten als die dood zijn, ipv bv een Julius Ceasar, Napoleon of Michiel de Ruyter.

En hun naam kunnen ze dan schijnbaar niet eens doorgeven, of ze willen er een galgje van maken door letters door te geven, maar vervolgens kunnen ze wel ineens een heel verhaal afsteken over hun verleden en familie. Schijnbaar praten die geesten dan ook ineens erg goed Engels als Derek in Nederland is.

:') :') :') :') :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 18:35:06 #103
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_106650433
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 09:28 schreef TLC het volgende:

[..]

De villa's met zwembaden die zulke charlatans hebben worden door mensen als jij betaald, maarja tis mijn geld gelukkig niet :)
Ik betaal helemaal niks. Vraag me alleen af hoe het kan dat ze maar 1 grootvader heeft.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:59:41 #104
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_106651401
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ik betaal helemaal niks. Vraag me alleen af hoe het kan dat ze maar 1 grootvader heeft.
Misschien zijn de ouders van Linda wel broer en zus... :P
pi_106651690

[ Bericht 100% gewijzigd door TLC op 10-01-2012 19:08:27 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_106821214
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_106833162
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_106854678
quote:

[..]

Ben je iets op het spoor :o

Nee, maar volgens mij moet je gewoon het hele verhaal eens van hun zelf horen. Dat komt dat van de andere opa ook gewoon aan bod.
  zondag 15 januari 2012 @ 23:49:20 #109
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106856342
quote:
Maar wat wil je eigenlijk met die opmerking zeggen? Dat er nog steeds geen reden is om aan te nemen dat Derek Ogilvie helemaal niet paranormaal begaafd is?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  maandag 16 januari 2012 @ 02:44:55 #110
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106859788
Die Derek is gewoon een briljante meesteroplichter, als je eens nagaat hoeveel hij heeft verdiend door puur mensen te lezen _O_
Gewoon gewetenloos van de minder begaafde medemens profiteren _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 16 januari 2012 @ 03:28:37 #111
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106859977
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik ergens toch het idee dat dit niet nep is.

Waarom niet? Ik denk dat je pas écht kunt oordelen, wanneer je er zelf geweest bent. Mijn oom is geweest naar een show: er was een zwarte vrouwe, tegen wie Derek zei dat ze binnenkort zou trouwen. Hoe kan hij dit nou weten? Hoe kan jij nou weten dat iemand in zijn jeugd verkracht is? Je ziet bij sommige mensen echt de schrik op hun gezicht.

Er zijn dingen bij die hij onmogelijk kan weten. En dan denk ik niet zozeer dat het gaat om ''contact met geesten'', maar eerder telepathie, iets waar ik om een bepaalde reden in geloof. Ik heb de video een paar keer bekeken, maar ik heb eerder het idee dat deze fijne mevrouw de boel probeert te belazeren, samen met haar hele productieteam.

Op de zwarte markt in Beverwijk is er ook een paragnost te vinden. Hoe kan zij weten dat mijn tante gaat verhuizen naar een plek waar ze het niet naar haar zin gaat hebben, en dus later terug verhuis met haar gezin? Op het moment van die reading had ze nog geen gezin en had ze niet eens een man.
Er zijn meerdere manieren om daar achter te komen, Ogilvie is niet alleen, daar staat een heel team omheen.
Mensen die zich voordoen als publiek en voor de show in de lobby met andere gasten praten, vertellen ze zelf een zielig verhaal waarom ze er zijn en dan komt het slachtoffer ook met een verhaal.

En hoe kan je weten of iemand gaat trouwen als die het verhaal niet verteld heeft? De ring.. verlovingsring is officieel gezien een wat smallere en simpel versie van de trouwring, daar kan je het dus al aan zien maar mocht de aanstaande bruid een gewone trouwring hebben gehad zal die er nog erg nieuw uitzien en zo'n nieuw ding aan je vinger, daar zit je steeds aan.
Pas getrouwde mensen zitten altijd met hun ring te spelen.
Zeggen dat ze binnenkort gaat trouwen is een veilige uitspraak, als ze net getrouwd was zegt de vrouw dat en dan is iedereen alsnog onder de indruk.

En hoe kan iemand weten dat iemand gaat verhuizen naar een plek waar die het niet naar de zin heeft?
Dat kan niet, als je tante niet was verhuisd dan was ze het gesprek vergeten en als ze wel verhuisd was had de "paragnost" mazzel.
Je zegt zelf ook al dat je tante helemaal geen gezin had en geen man maar het is vrij logisch om te denken dat iemand dat wel heeft of nog gaat krijgen.
Net zoals verhuizen, iedereen verhuist weleens en heeft het dan niet naar de zin.

Tip: kijk eens naar de serie The Mentalist, daarin wordt prima uitgelegd hoe het allemaal werkt en in feite kan iedereen het, evt met een beetje hulp van buitenaf (medewerkers, geen geesten)
  maandag 16 januari 2012 @ 03:34:02 #112
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106859995
Overigens, Ogilvie heeft voor dit soort gevallen zijn antwoord allang klaar: Als mensen tegen 'm liegen dan kan hij ook niet zien of de antwoorden die hij geeft kloppen.
Hij zal ook vast gaan zeggen dat ie al het vermoeden had dat er iets niet klopte.
Dit heeft hij namelijk al eerder gedaan toen ie op eenzelfde manier werd onderuit gehaald (ik weet niet meer door wie)

Eigenlijk zou je in de lobby een heel erg sterk verhaal moeten vertellen (gelogen) en pas bij Ogilvie de waarheid, hij heeft dan waarschijnlijk de verkeerde informatie doorgekregen.
Maar goed, ook daar kan ie een excuus voor vinden.

In elk geval: In heel veel gevallen willen mensen voorgelogen worden en horen ze de waarheid liever niet.
Daar zijn zelfs hele geloven op gebaseerd maar dat is weer een andere discussie.
pi_106862540
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 03:34 schreef SiGNe het volgende:

Eigenlijk zou je in de lobby een heel erg sterk verhaal moeten vertellen (gelogen) en pas bij Ogilvie de waarheid, hij heeft dan waarschijnlijk de verkeerde informatie doorgekregen.
Dat is dus precies wat Henk Westbroek deed bij medewerkers van Char.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')