Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:47 schreef mighty_myte het volgende:
Zolang je huis nog warm wordt en er geen water lekt lijkt het me geen probleem.
-normaal antwoord: Ben gewoon eerlijk.
Dat. Een bedrijf waar ze je niet willen hebben als je eerlijk bent wil je toch ook niet werken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:47 schreef mighty_myte het volgende:
Of hij moet een nieuwe uitprinten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:47 schreef mighty_myte het volgende:
Een voorbeeldje, als je 1½ jaar met psychische klachten hebt thuis gezeten, en je wilt zeg verkeersleider op Schiphol worden, zal het je sollicitatie vakkundig torpederen, maar verzwijgen om door te gaan, zal je dan vermoedelijk op je eerste werkdag opbreken, omdat je flipt van de stress daar in die toren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:28 schreef afraid_tech het volgende:
Zoals vele mensen in nederland ben ik weer eens werkzoekende,
maar mijn probleem is dat ik voor mijn laatste werkgever een gat in mijn cv heb zitten van 1,5 jaar ongeveer opzich niet zo'n punt, maar ik zit er een beetje mee als ze lastige vragen gaan stellen hoe geef je daar antwoord op.
voor de duidelijkheid ben ziek geworden en ik heb het gevoel dat toekomstige werkgevers het minder raar van op kijken als iemand lichamelijk ziek is geweest en het makkelijker bewijsbaar is dat iemand gezond is en in mijn geval was het niet lichamelijk, maar inmiddels ben ik wel weer gezond (icm medicatie die ik aan het afbouwen ben).
hoe gaat men hier op correcte wijze mee om?
Je moet ook niet CV's van andere mensen kopiėrenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ach, het kan erger. Ik heb jaartallen verkeerd op mn CV staan door een copy-paste fout. Helaas kwam ik daar pas achter nadat ik dat opgestuurd had. Ik heb volgende week wat uit te leggen tijdens mn sollicitatiegesprek.
was een copy-paste fout in mn eigen CV. Ik had geen zin om een zooi latex-code 2x te typen voor mn lijst van opleidingen en de lijst van werkzaamheden. Ik ben dus bij de werkzaanmheden een jaartal vergeten aan te passenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:58 schreef thenxero het volgende:
[..]
Je moet ook niet CV's van andere mensen kopiėren
Eens, zolang ie solliciteert als luchtverkeersleider.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Een voorbeeldje, als je 1½ jaar met psychische klachten hebt thuis gezeten, en je wilt zeg verkeersleider op Schiphol worden, zal het je sollicitatie vakkundig torpederen, maar verzwijgen om door te gaan, zal je dan vermoedelijk op je eerste werkdag opbreken, omdat je flipt van de stress daar in die toren.![]()
Linksom of rechtsom is de waarheid vertellen in mijn ogen dus het beste, dan weten beide partijen wat ze aan elkaar hebben, en komen beiden ook niet voor lelijke verassingen tijdens de proefperiode te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |