SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt inderdaad mooi. Het voelt alleen heel erg vervelend om je ouders teleur te moeten stellen. En zo vervelend dat zij mij niet begrijpen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:22 schreef DanielBackward het volgende:
Ik zou voor jezelf gaan, als je het echt wilt dan kom je vast wel ergens goed terecht en achteraf zullen je ouders dan trots op je zijn.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:15 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik zou gewoon stoppen, inderdaad gaan werken zoals je zelf al zegt en vervolgens opnieuw beginnen in Utrecht of Tilburg. En ja, die reactie van je vader... ik zou 't juist een motivatie vinden om te bewijzen dat ik wél voor mezelf kan zorgen etc. Ik bedoel, je leert daar uiteindelijk toch wel mensen kennen.Leuuuuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet echt goed voor mezelf zorgen omdat ik niet echt gemotiveerd ben in het leven. Het ligt deels aan de leeftijd, denk ik. Daarover moet ik mijn ouders helaas gelijk geven maar ik moet ooit een keer op mezelf gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:58 schreef Baszh het volgende:
Ik zou zeker naar Utrecht of Tilburg gaan. Studeren wat je niet leuk/interessant vindt lijkt met niet goed voor je toekomst.. En je bent 18, waarom zou je niet voor jezelf kunnen zorgen? Je ouders moeten je toch eens los gaan laten.Ik vind jou irritant en levenloos overkomen. Nee, ik volg mijn opleiding niet aan Windesheim ómdat het diploma binnenkort (nu al!) niets meer waard is. Ik heb de ambitie niet om een universitaire studie te gaan doen. Ik vind een hbo diploma genoeg en ik weet niet eens of ik het niveau van de universiteit wel aankan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind je dom overkomen
Doe gewoon die opleiding aan de windesheim ofzo... En haal lekker een master op een andere school.
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:49 schreef Baszh het volgende:
Ik ben ook niet echt gemotiveerd in het leven en ben al 3 jaar uit huis (nu 21).
Dat is een risico, en kan erg kut zijn als je echt veel behoefte hebt aan veel sociale contacten. Ik heb regelmatig (eens in 2 weken~) met een groepje vrienden contact, dag samen optrekken, daarnaast vrij weinig maar vind het eigenlijk wel fijn zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:56 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Goed om te horen.Ik moet ook wel maar ik vind het wel eng. Straks maak ik helemaal geen vrienden en eindig ik als een kluizenaar. Ik ben al zo verlegen. In jouw ondertitel kan ik mij helemaal vinden trouwens
![]()
Het is een hogeschool, en specifiek de journalistiek-studie aan het Windesheim is als erg slecht beoordeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik geloof er geen fuck van dat het niveau van windesheim zoveel lager ligt dan andere universiteiten.
Op welke gronden? Slechte docenten etc? Of zijn de leerlingen na 4 jaar onvoldoende geschoold? Er is nogal een groot verschil.... Aangezien in het 1e geval het geen flikker uitmaakt voor je papiertje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:26 schreef Baszh het volgende:
[..]
Het is een hogeschool, en specifiek de journalistiek-studie aan het Windesheim is als erg slecht beoordeeld
Dat. Zorgt wellicht voor nog wat vrijstellingen, etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:18 schreef DikBoek het volgende:
Waarom maak je niet daar je eerste jaar af, en probeer je over te stappen naar een andere school voor je tweede?
Van Zwolle naar Utrecht... De overstap, mits mogelijk, schijnt verre van perfect. Er is een groot verschil in lesmethodes tussen de scholen die TS' studie aanbieden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:18 schreef DikBoek het volgende:
Waarom maak je niet daar je eerste jaar af, en probeer je over te stappen naar een andere school voor je tweede?
Niet bij deze studie. Grotendeels van de mensen die deze studie volgen eindigen niet in de journalistiek.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:41 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je eenmaal je diploma hebt moet het vast wel lukken om ergens een eerste baan te vinden.
Ik wil niet meer op Windesheim verder puur omdat de hogeschool slecht in het nieuws is gekomen en de kwaliteit van de opleiding niet goed is. Ik ben echt heel bang dat zodra ik mijn diploma heb, mijn diploma niets waard is. Het zal wel verbeterd worden maar die naam zal altijd blijven. Misschien overdrijf ik ook wel maar het voelt voor mij niet goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet bij deze studie. Grotendeels van de mensen die deze studie volgen eindigen niet in de journalistiek.
Vraag aan TS: wat denk je allemaal te bereiken door van school te wisselen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |