SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!full stops and exclamation marks![]()
Hmmmm, ben helemaal vergeten de dokter te bellen joh.
Nu maar even haartjes stijlen, beetje klaarmaken en kijken of ik mijn broek droog kan wapperen (of even in de oven leggen).
Verwarming is ook wel een idee![]()
![]()
Maffe praktijken joh, met deze wind.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:32 schreef Phantomesse het volgende:
Hmmmm, ben helemaal vergeten de dokter te bellen joh.
Nu maar even haartjes stijlen, beetje klaarmaken en kijken of ik mijn broe droog kan wapperen (of even in de oven leggen)
Dan is haren stijlen ook onmogelijk
![]()
Whehe.quote:Ik weet zo niet eens meer hoe die dingen smaken eigenlijk.
full stops and exclamation marks![]()
Ja, ik kijk naar buiten en ben zwaar aan het twijfelen of ik wel ga, helemaal geen zin om met dit weer buiten rond te huppelen en aangezien ik een halfuur moet fietsen naar het station ben ik geneigd om thuis te blijven. Bespaart ook nogeens geld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maffe praktijken joh, met deze wind.Dan is haren stijlen ook onmogelijk
![]()
Nah 't is echt totaal niet leuk, en ook stortbuien afentoe. Ik zou veilig binnen blijven johquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, ik kijk naar buiten en ben zwaar aan het twijfelen of ik wel ga, helemaal geen zin om met dit weer buiten rond te huppelen.![]()
![]()
Hier valt het wel mee vandaag, ben gewoon op de fiets gaan sporten daarstraks, niet nat (enigszins lucky) en geen last van de wind. Had wel een muts op en geen lang haar though.
Ja net allen getekst dat ik lekker thuis blijf, vind het gezegend zo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah 't is echt totaal niet leuk, en ook stortbuien afentoe. Ik zou veilig binnen blijven joh![]()
Nou ik zal je vertellen, ik had wind tegen en m'n brommer haalde maar 52 km terwijl hij 67 kanquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef krioro het volgende:
Hier valt het wel mee vandaag, ben gewoon op de fiets gaan sporten daarstraks, niet nat (enigszins lucky) en geen last van de wind. Had wel een muts op en geen lang haar though.Kankerwind
![]()
Nou hier gaat het echt keihardquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef krioro het volgende:
Hier valt het wel mee vandaag, ben gewoon op de fiets gaan sporten daarstraks, niet nat (enigszins lucky) en geen last van de wind. Had wel een muts op en geen lang haar though.Ramen tikken er zowat uit door de hagelbrokken die uit de lucht komen kletteren, hell no dat ik nu op de fiets stap.
![]()
![]()
Dat is best wel een idee al denk ik dat je er aardig wat vezels en indigo mee verneuktquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik ging altijd met de strijkbout over een natte broekDaarentegen, de droger doet dat ook.
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik zal je vertellen, ik had wind tegen en m'n brommer haalde maar 52 km terwijl hij 67 kanKankerwind
Whehe oh, nee dan zou ik er ook niet door gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou hier gaat het echt keihardRamen tikken er zowat uit door de hagelbrokken die uit de lucht komen kletteren, hell no dat ik nu op de fiets stap.
Daarnaast kan ik dan alvat gaan kijken naar mijn begroting voor het uithuis gaan en wat ik allemaal wel/niet nodig heb, ook niet geheel onbelangrijk.![]()
SowrYyquote:![]()
![]()
Ik zit the princess diares te kijken voor like de 10e keer hell the fuck yeah. Tevens heb ik ook zin om uit te gaan maar hell the fuck no.![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wellicht bedenk ik me straks nog, maar daar ziet het nu niet naar uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SowrYy![]()
![]()
Ik zit the princess diares te kijken voor like de 10e keer hell the fuck yeah. Tevens heb ik ook zin om uit te gaan maar hell the fuck no.
Ik weet niet waarom maar ik heb ineens een intense behoefte om mijn bikini aan te trekken en buiten een grasveld te zoeken om ongegeneerd door de bagger heen te rollen en er random mee rond te gaan werpen, not giving a fuck, en daar dan de rest van de nacht te blijven liggen om alleen maar naar de lucht te staren.![]()
Om vervolgens bij mij in bed te kruipen zodat ik je op kan warmen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wellicht bedenk ik me straks nog, maar daar ziet het nu niet naar uit.
Ik weet niet waarom maar ik heb ineens een intense behoefte om mijn bikini aan te trekken en buiten een grasveld te zoeken om ongegeneerd door de bagger heen te rollen en er random mee rond te gaan werpen, not giving a fuck, en daar dan de rest van de nacht te blijven liggen om alleen maar naar de lucht te staren.All good things are wild and free.![]()
Als je dat doet: Wel pics natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wellicht bedenk ik me straks nog, maar daar ziet het nu niet naar uit.
Ik weet niet waarom maar ik heb ineens een intense behoefte om mijn bikini aan te trekken en buiten een grasveld te zoeken om ongegeneerd door de bagger heen te rollen en er random mee rond te gaan werpen, not giving a fuck, en daar dan de rest van de nacht te blijven liggen om alleen maar naar de lucht te staren.
Wat jij allemaal wel niet bedenkt zeg!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |