Hmm, dan weet ik het helaas ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:02 schreef kruidkoekje het volgende:
Nee zelfde wasmiddel. Broeken draag ik niet.
Striaie krijg je toch vooral als je dikker word? En ik word juist slanker nu ik veel werken ben ook niet te dik dus kan dan toch niet zijn? 57kg bij 1.62
Ik ben er nog steeds niet uit wat t is. Woensdag weer terug want t helpt gewoon niet en t jeukt als de pest. Je ziet wel kleine bultjes..
Striae kan je krijgen bij groeien (zowel lengte en dikte) en afvallen. Ook dunne mensen hebben striaequote:Op maandag 9 januari 2012 20:02 schreef kruidkoekje het volgende:
Nee zelfde wasmiddel. Broeken draag ik niet.
Striaie krijg je toch vooral als je dikker word? En ik word juist slanker nu ik veel werken ben ook niet te dik dus kan dan toch niet zijn? 57kg bij 1.62
Ik ben er nog steeds niet uit wat t is. Woensdag weer terug want t helpt gewoon niet en t jeukt als de pest. Je ziet wel kleine bultjes..
Ook het eerste waar ik aan dacht. Beetje atypisch, maar kan zomaar. Zeker niet het meest waarschijnlijke, maar absoluut iets om rekening mee te houden volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef kedge het volgende:
Misschien Psoriasis ? Ik heb ook rode vlekken aan de binnenkant van mijn bovenbeen; die echt als de (&^&^%*%^ jeuken.
Mijn oplossing: Goed insmeren met een vochtinbrengende creme. Middeltjes van de huisarts hielpen voor geen meter.
quote:Op zondag 8 januari 2012 09:23 schreef Debsterr het volgende:
Heb je al eens ander wasmiddel geprobeerd? Ik heb vaak last van onwijze jeuk als ik een nieuwe donkere spijkerbroek niet eerst goed was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |