abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106452435
Oke ik vraag me nu toch af wat het kan zijn.. Ik heb al een langere tijd veel jeuk aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Waardoor je nu van die ruwe plekken voelt, soort schrale plekken.

Ik heb al van dat nestosyl creme gebruikt, maar het blijft erg jeuken en je ziet er niets aan. En ik snap niet waar het nu vandaan kan komen.

Iemand enig idee? Huisarts ben ik nog niet voor geweest, vind het nog niet storend genoeg om er uren voor op te nemen :)

En weet iemand toevallig een cremepje wat wel helpt tegen het jeuken?
pi_106452623
Eczeem, droge huid ???

Maar zoiets noemen we toch gewoon een dij, de binnekant van je bovenbeen ?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_106452630
Smetplekken.

Cetomacrogelcreme FNA werkt dan wel goed.
I feel kinda Locrian today
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:52:27 #4
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106452695
Misschien ringworm of een andere lichte schimmelinfectie dan is miconazolcreme een oplossing
pi_106452704
Maar eczeem zie je meestal toch? hmm een edit ik heb het ook in men knieholtes.. en op men wang..

Dankje starla, even kijken of we dat toevallig in huis hebben!
pi_106466264
Mocht de creme niet werken toch maar een bezoekje brengen aan de huisarts? ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106471505
ja dat lijkt me toch verstandiger ja. Jeukt nog steeds heel erg.. Zal straks wel een update geven
pi_106502934
Kan inderdaad van alles zijn. Het zou eventueel ook temaken kunnen hebben met beginnende striae..
  zondag 8 januari 2012 @ 09:23:18 #9
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_106552058
Heb je al eens ander wasmiddel geprobeerd? Ik heb vaak last van onwijze jeuk als ik een nieuwe donkere spijkerbroek niet eerst goed was.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_106613801
Nee zelfde wasmiddel. Broeken draag ik niet.

Striaie krijg je toch vooral als je dikker word? En ik word juist slanker nu ik veel werk ;) en ben ook niet te dik dus kan dan toch niet zijn? 57kg bij 1.62

Ik ben er nog steeds niet uit wat t is. Woensdag weer terug want t helpt gewoon niet en t jeukt als de pest. Je ziet wel kleine bultjes..
  maandag 9 januari 2012 @ 20:19:54 #11
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_106614812
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:02 schreef kruidkoekje het volgende:

Striaie krijg je toch vooral als je dikker word? En ik word juist slanker nu ik veel werk ;) en ben ook niet te dik dus kan dan toch niet zijn? 57kg bij 1.62

Ik ben er nog steeds niet uit wat t is. Woensdag weer terug want t helpt gewoon niet en t jeukt als de pest. Je ziet wel kleine bultjes..
Hmm, dan weet ik het helaas ook niet.

Striaie is inderdaad het scheuren van de huid omdat deze sneller uitrekt dan de huid elastisch is. Jeukt wel enorm ja soms!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_106655437
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:02 schreef kruidkoekje het volgende:

Striae kan je krijgen bij groeien (zowel lengte en dikte) en afvallen. Ook dunne mensen hebben striae :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:01:32 #13
350968 kedge
cicatrix manet
pi_106658366
Misschien Psoriasis ? Ik heb ook rode vlekken aan de binnenkant van mijn bovenbeen; die echt als de (&^&^%*%^ jeuken.

Mijn oplossing: Goed insmeren met een vochtinbrengende creme. Middeltjes van de huisarts hielpen voor geen meter.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:35:39 #14
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106660326
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef kedge het volgende:
Misschien Psoriasis ? Ik heb ook rode vlekken aan de binnenkant van mijn bovenbeen; die echt als de (&^&^%*%^ jeuken.

Mijn oplossing: Goed insmeren met een vochtinbrengende creme. Middeltjes van de huisarts hielpen voor geen meter.
Ook het eerste waar ik aan dacht. Beetje atypisch, maar kan zomaar. Zeker niet het meest waarschijnlijke, maar absoluut iets om rekening mee te houden volgens mij
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106732469
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 09:23 schreef Debsterr het volgende:
Heb je al eens ander wasmiddel geprobeerd? Ik heb vaak last van onwijze jeuk als ik een nieuwe donkere spijkerbroek niet eerst goed was.
:o :o

Dit kan wel eens de oorzaak zijn van jeuk die ik aan mijn benen heb sinds een paar weken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')