Onze welvaart de afgelopen 10 jaar afgenomen? Meen je dat serieus?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Die heb ik alleen af zien brokkelen sinds de Euro voor Nederlanders
En ik heb hem enorm zien toenemen, aangezien binnen ons bedrijf de vraag naar producten & inter-Europese transportcapaciteit vanuit het Europese buitenland enorm is toegenomen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Trouwens, de gemeenschappelijk markt heeft voor de toegenomen welvaart gezorgd, niet de Euro!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat is wat ik om mij heen zie en ervaar. Kijk, ik heb het over (waarvan nog steeds de meesten van zijn) de gewone werknemer, of kleine ondernemer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onze welvaart de afgelopen 10 jaar afgenomen? Meen je dat serieus?
Ow, dan ik misschien ook, zal zo checken als ik thuis ben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef paddy het volgende:
Oeh! ik heb mijn Historisch nieuwsblad binnen
En voor mildere Spanjaarden. En je kan nu eindelijk fatsoenlijk door Spanje heen rijden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef Friek_ het volgende:
De Euro heeft tevens voor meer gezelligheid gezorgd.
Of misschien is je omgeving niet zo positiefquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat is wat ik om mij heen zie en ervaar. Kijk, ik heb het over (waarvan nog steeds de meesten van zijn) de gewone werknemer, of kleine ondernemer.
Inderdaad !quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef Friek_ het volgende:
De Euro heeft tevens voor meer gezelligheid gezorgd.
Spanjaarden hebben simpelweg een hekel aan Bora's.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En voor mildere Spanjaarden. En je kan nu eindelijk fatsoenlijk door Spanje heen rijden.
Zou dat er mischien ook aan kunnen liggen dat in de laatste 10 jaar de olieprijs enorm is gestegen (en in alle prijzen doorwerkt) evenals de prijzen van allerhande andere grondstoffen, alsmede die voor levensmiddelen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat is wat ik om mij heen zie en ervaar. Kijk, ik heb het over (waarvan nog steeds de meesten van zijn) de gewone werknemer, of kleine ondernemer.
Ook door Griekenland.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En voor mildere Spanjaarden. En je kan nu eindelijk fatsoenlijk door Spanje heen rijden.
Die lees ik vaak, en toch zie ik juist veel mensen worden ontslagen. Een enorme concurrentie waardoor kleine bedrijven het niet redden of weer moeten inkrimpen qua werknemers. Ik zie een enorme eisenpakket om te kunnen bliepen achter de kassa. Dus noem nu de voordelen dan eens op voor de gewone man (en daar zijn er nog het meeste van)quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik heb hem enorm zien toenemen, aangezien binnen ons bedrijf de vraag naar producten & inter-Europese transportcapaciteit vanuit het Europese buitenland enorm is toegenomen.
Ik sta toch niet bekend als dingen te donker inzien, maar zie dus geen verschil. Of bedoel je de dikbetaalde eurotop?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Inderdaad !
Een zeer onderbelichte zaak in het euro-debat.
Ik rij al een jaar geen Bora meer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Spanjaarden hebben simpelweg een hekel aan Bora's.
Cervisia, pectus, panem et circensesquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef De_Nuance het volgende:
Eigenlijk kan alles wat mensen zeggen makkelijk worden terruggebracht naar een paar essentiële zinnen/boodschappen.
Met de gulden was die er niet geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:50 schreef paddy het volgende:
Wat voor welvaart hebben we nu meer dan die voor de euro. We zitten al sinds 2008 (of eerder) tegen een recessie aan te knallen
Maar toch neemt de werkloosheid in Nederland niet toe sinds de invoering van de Euro, dus waar aan de ene kant arbeidsplaatsen verdwijnen komen ze er in andere sectoren gewoon weer bij. In de jaren 80 en 90 lag de werkloosheid toch nog hoger dan het tegenwoordig het geval is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Die lees ik vaak, en toch zie ik juist veel mensen worden ontslagen. Een enorme concurrentie waardoor kleine bedrijven het niet redden of weer moeten inkrimpen qua werknemers. Ik zie een enorme eisenpakket om te kunnen bliepen achter de kassa. Dus noem nu de voordelen dan eens op voor de gewone man (en daar zijn er nog het meeste van).
Vast!. Dus geen verschil eigenlijk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met de gulden was die er niet geweest?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Cervisia, pectus, panem et circenses.
Een driedeurs E36?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik rij al een jaar geen Bora meer.
Vind mij leuk, oh grote De_Nuance.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar heel veel mensen kunnen hele lange verhalen bezigen waarvan de essentie dit is: 'vind mij leuk'.
Jawel. Winsten voor de werkgevers zijn hoger dan met de euro.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Vast!. Dus geen verschil eigenlijk?
Dat klopt. Zulke mensen heten dan schrijvers en de dingen waarin ze dat doen autobiografieen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar heel veel mensen kunnen hele lange verhalen bezigen waarvan de essentie dit is: 'vind mij leuk'.
Heel vaak zijn dingen in de SC humoristisch bedoeld hè.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik sta toch niet bekend als dingen te donker inzien, maar zie dus geen verschil. Of bedoel je de dikbetaalde eurotop?
Ik ben een grijze muis in de massaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:53 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)euro-verdienen.dhtml
Ik ben de één procent; dat zou ik toch niet verwacht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |