Hm, dan verschilt onze definitie van 'er waarde aan hechten' denk ik dan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is niet in tegenstelling met war ik beweer.
Ik ben het er zelfs mee eens.
Studenten met schrijfambities ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Turkse hipsters zien er vaak nogal fag uit.
Heer Sportsokken heeft dat privilege ruimschoots verdiend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat werd mij laatst ook geflikt door één van deze heren in de POL SC.
Vooral als ze de maniertjes van Daan Schuurmans hebben en het brilletje van Jean Sarkozy.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Studenten met schrijfambities ook.
Waarschijnlijk verafschuwen, aangezien teveel schrijvers er al inspiratie uit putten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Tom Waits moet vinden.
Het oog wil ook wat inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Tem het volgende:
Lelijke mensen kijken vaak naar het innerlijk. Je moet wat natuurlijk.
Juist.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Tem het volgende:
Ik had het ook wel leuk gevonden, anders had ik de lapo niet genomen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heer Sportsokken heeft dat privilege ruimschoots verdiend.
*Badum-tsj* hehe.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen het oppervlakkig vinden als je op het uiterlijk let.
Vaak is het uiterlijk van een vrouw allesbehalve vlak.
En van het uiterlijk van vrouwen (inc. kleding) kan je vaak al veel afleiden over het innerlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen het oppervlakkig vinden als je op het uiterlijk let.
vette pechquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het ook wel leuk gevonden, anders had ik de lapo niet genomen.
Het oppervlak van een bol is ook allesbehalve vlak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef GSbrder het volgende:
Het moet en-en zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
*Badum-tsj* hehe.
Maar het moet een balans zijn, knap kutwijf is niet wat en lelijk mokkel met een gouden hart ook niet.
Ik vind truttige vrouwen het mooist, van die meiden die er in de winter bijlopen alsof ze uit de jaren '30 komen met die lange jassen (liefst wit of beige) en een mooie sjaal en/of hoed. Waar het kak-gehalte gewoon vanaf druipt, heerlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En van het uiterlijk van vrouwen (inc. kleding) kan je vaak al veel afleiden over het innerlijk.
Het uiterlijk is veranderlijk, iedereen wordt oud. Met karakter en gedrag heb je intenser te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef GSbrder het volgende:
Maar Bukowski dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verafschuwen, aangezien teveel schrijvers er al inspiratie uit putten.
Indeed good sir.quote:
Dat vergeef je ze, want ze zijn leuk showmateriaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef Friek_ het volgende:
Helaas is het vaak wel zo dat mooie vrouwen vaak bewust zijn van hun schone uiterlijk en hierdoor er een stel vervelende, arrogante karaktertrekken op nahouden.
Hehe, nee, zal nu niet meer zeggen dat ik knap ben, maar vroeger was ik mooi en dacht ik er precies zo over. Uiteindelijk gaat de zwaartekracht ook voor jou tellen, En wanneer iemand alleen voor je uiterlijk koos heb je niets meer. Daarom het woord "Hollow"quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Tem het volgende:
Mwah, ik heb het idee dat dat voor lelijke vrouwen ook zo is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef Friek_ het volgende:
Helaas is het vaak wel zo dat mooie vrouwen vaak bewust zijn van hun schone uiterlijk en hierdoor er een stel vervelende, arrogante karaktertrekken op nahouden.
Gisteren in de trein. Zat ze met me te flirten... prachtig..quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind truttige vrouwen het mooist, van die meiden die er in de winter bijlopen alsof ze uit de jaren '30 komen met die lange jassen (liefst wit of beige) en een mooie sjaal en/of hoed. Waar het kak-gehalte gewoon vanaf druipt, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |