Dat werd mij laatst ook geflikt door één van deze heren in de POL SC.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:25 schreef Disana het volgende:
Wat flauw, pak ik expres de lapo een keer, zit ik voor niets aan een TT en OP te werken.
Dom haantjesgedrag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat werd mij laatst ook geflikt door één van deze heren in de POL SC.
Ze mogen niet werken, dat is het hele probleem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
Kunnen die afgewezen asielzoekers niet tijdelijk als schoonmaker werken? Die staken immers en op die manier kan je en de staking breken, en de asielzoekers aan wat extra geld.
Ze mogen wel vrijwilligerswerk verlenen; althans, als de onwettelijkheid van hun aanwezigheid voor gegeven wordt genomen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze mogen niet werken, dat is het hele probleem.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:25 schreef Disana het volgende:
Wat flauw, pak ik expres de lapo een keer, zit ik voor niets aan een TT en OP te werken.
Mij trouwens ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat werd mij laatst ook geflikt door één van deze heren in de POL SC.
Ik vind het kinderachtig van je.quote:
Dat weet ik, maar dan past de overheid toch gewoon de wet aan dat asielzoekers ook gewoon mogen werken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze mogen niet werken, dat is het hele probleem.
Dan heeft die staking toch helemaal geen nut?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze mogen wel vrijwilligerswerk verlenen; althans, als de onwettelijkheid van hun aanwezigheid voor gegeven wordt genomen.
Maar wat is er nu niet kinderachtig aan mij?quote:
Daar is niet voor gekozen, omdat ze mensen willen ontmoedigen oid. Koppelingswet was het als ik mij niet vergis een illegaal mag bijna niks.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan past de overheid toch gewoon de wet aan dat asielzoekers ook gewoon mogen werken.
Lijkt me veel handiger, dan hebben ze nog een beetje centjes voor hun eigen en zitten ze zich niet de hele dag te vervelen.
Geen idee, ik had je hoger ingeschat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar wat is er nu niet kinderachtig aan mij?
Het gehalte van uw marginalia is gelijk aan dat van de door mij aangehaalde kleinkunstenaar.quote:
Denk dat Disana de laatstte poster was met het woord "vol"en dus bezig was met een nieuwe en dat jij er gauw één opende.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar wat is er nu niet kinderachtig aan mij?
Klopt, het is een afweging , maar ik denk dat deze manier niet de best werkende is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef Disana het volgende:
Het probleem lijkt me dat je meer asielzoekers aantrekt als je de huidige afgewezenen een normaal leven biedt.
Ach, ik gun zo'n ventje zijn overwinninkje wel. Hij zal het nodig hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk dat Disana de laatstte poster was met het woord "vol"en dus bezig was met een nieuwe en dat jij er gauw één opende.
Hij kan natuurlijk altijd op slot. Kan Disana een nieuwe maken
Wel verdraaid, dat zou werkelijk de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk dat Disana de laatstte poster was met het woord "vol"en dus bezig was met een nieuwe en dat jij er gauw één opende.
Hij kan natuurlijk altijd op slot. Kan Disana een nieuwe maken
Wie heeft zoiets gezegd ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef waht het volgende:
Dat is chantage.
Zet me niet uit m'n huis waar ik nooit rekeningen voor betaal want anders kom ik jouw huis waar je wel rekeningen voor betaalt leegroven. Gaan we zwichten voor proletarische chantage? Oh wacht, dat doen we al decennia.
Je doet maar!quote:
O daar ben ik vaak, kom wel op bezoek.quote:
Denk met de verhuizing naar Delfshaven?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef Nautilus. het volgende:
Gecondoleerd, dat vind ik zo ongelooflijk truttig. Zeg dan tenminste: "Mijn innige deelneming". En waarmee, trouwens?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef GSbrder het volgende:
mumasidoemdasihimilsuowahslieaa
husimialsusobioeoassagoboliaa
mususmasidoiweoajhgoehaoaliaaa
HEEE MACARENA!
Marina, marina, marina,quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:41 schreef Picchia het volgende:
La cucaracha, la cucaracha, bladibladibladibla.
la la weeha bladiblada wompatombatompa ta
Misheard lyrics.
Ze bekijken het hier maar met het etenquote:
Gecondoleerd, dat is afstandelijk genoeg voor begrafenissen waarbij je de overledene niet kent, maar de nabestaanden wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef Nautilus. het volgende:
Gecondoleerd, dat vind ik zo ongelooflijk truttig. Zeg dan tenminste: "Mijn innige deelneming". En waarmee, trouwens?
Ik zat alleen in een vuile kameeel...quote:
Ik had ook verwacht dat hij zijn doctorsgraad al had mogen ontvangen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik had je hoger ingeschat.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ja dat gaat natuurlijk niet meer lukken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat hij zijn doctorsgraad al had mogen ontvangen.
Wat is dit voor feministisch gedoe? Hup naar de keuken!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze bekijken het hier maar met het eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |