baasquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ http://img168.imageshack.us/img168/2396/kerrykingbanjomaster.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ http://img168.imageshack.us/img168/2396/kerrykingbanjomaster.jpg (copy/paste deze link) ]
Inderdaad. Een beetje goede hardcase is dat alleen al bijna waard.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef The_Dean het volgende:
Ook in China gekocht?
Sowieso is een gitaar met hardcase voor honderd euro best een coole prijs.
Ik zal het hem even melden!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een beetje goede hardcase is dat alleen al bijna waard.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef brother52 het volgende:
Wat verstaan jullie trouwens onder een hardcase?
Ik heb het dan over een flightcase. Niet over een 'standaard' koffer...
Denk et wel, mijne ziet er alleen wel wat moderner en luxer uit.quote:
Dus 6 gitaren en een luxe koffer; nu alleen nog leren spelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk et wel, mijne ziet er alleen wel wat moderner en luxer uit.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus 6 gitaren en een luxe koffer; nu alleen nog leren spelen.
Voor normaal vervoer zijn ze ook goed genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk et wel, mijne ziet er alleen wel wat moderner en luxer uit.
Waarom denk je dat ik een 4x12 gekocht heb inplaats van 2x12?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus 6 gitaren en een luxe koffer; nu alleen nog leren spelen.
Kun je al sweepen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een 4x12 gekocht heb inplaats van 2x12?Dan staat het zo hard, dat je niet hoort dat het slecht klinkt
Ik herinner me een post van hem: ik kan al op twee snaren sweepenquote:
Bij mij staan ze op m'n overloop. Ze blokkeren alleen de trap naar de zolder een beetje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat is het lastige. Gelukkig staat een in de oefenruimte. Andere staan in de hoek van mijn hobbykamer
Kan al wel redelijk wat sweepen nu gelukkigquote:
Ik ook jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik herinner me een post van hem: ik kan al op twee snaren sweepen!
nu meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik herinner me een post van hem: ik kan al op twee snaren sweepen!
Ligt eraan. tis gewoon de manier van aanslaan bij sweeping die kut is. Het op en neer gaan. Economy picking dan alternate je up en downstrokes zodat je zo efficient mogelijk en snel mogelijk kan spelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Maar dat is toch economy picking, niet sweeping?
Sweepen viel mij redelijk makkelijk, speed picking kan ik geen tyfus vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan al wel redelijk wat sweepen nu gelukkig
Maar het is tot nu toe nog wel het moeilijkste wat ik heb moeten leren op de gitaar
Of niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mij staan ze op m'n overloop. Ze blokkeren alleen de trap naar de zolder een beetje.
Misschien moet ik de koffers die ik niet zo vaak nodig heb maar eens een verdieping hoger brengen.
kan je dit sweepen dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sweepen viel mij redelijk makkelijk, speed picking kan ik geen tyfus van
Dat zijn geavanceerde figuren pikquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kan je dit sweepen dan?
[ afbeelding ]
Inderdaad. Daar zal het wel op uitdraaienquote:
Dan kan je dus niet fatsoenlijk sweepen lul.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat zijn geavanceerde figuren pikIk heb het over de techniek.
Daarom speel ik ook punk. Dan heb je dat helemaal niet nodigquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan kan je dus niet fatsoenlijk sweepen lul.
de techniek is simpel. Maar fatsoenlijk sweepen is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |