Nounou, dat valt ook wel weer mee... Ik probeer gewoon af en toe gezellig mee te posten, net als iedereenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee toch?maar je bent imo een kwaliteitsuser
Wie is de Mol en een Pearl Jam docuquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Is de donderdagavond trouwens de nieuwe woensdagavond? Het is overal zo rustig online
Niet. Slapen is voor watjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wie is de Mol en een Pearl Jam docu
vanavond btw Filemon te gast in EW
en wacht ff....Veenstra doet FreakNacht? Ekdom doet gewoon zijn eigen uurtjes? en de Hilversum House Maffia komt draaien. wanneer moet ik slapen?
oh, hij zoekt iemand voor de nieuwjaarsreceptie? als ik nou nog in Grunn had gewoon misschien, maar ga jij maar lekker met die knul mee hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat nog niemand is in gegaan op Hole's vrijwilligersvraag. Als niemand wil en Hole verder niemand weet mee te nemen, wil ik best wel weer vrijwillig meeVond 't vorig jaar leuk
straks na t werk maar boodschappen doen dan. hoef ik zaterdag iig niet meer en slaap ik tijdens Odof en Brakkemiekequote:
Doen!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat nog niemand is in gegaan op Hole's vrijwilligersvraag. Als niemand wil en Hole verder niemand weet mee te nemen, wil ik best wel weer vrijwillig meeVond 't vorig jaar leuk
Jij woont praktisch gezien net zo dichtbij Grunn als ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, hij zoekt iemand voor de nieuwjaarsreceptie? als ik nou nog in Grunn had gewoon misschien, maar ga jij maar lekker met die knul mee hoor(net of je daar mijn toestemming voor nodig hebt
)
[..]
straks na t werk maar boodschappen doen dan. hoef ik zaterdag iig niet meer en slaap ik tijdens Odof en Brakkemieke
daar heb je een punt......quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij woont praktisch gezien net zo dichtbij Grunn als ik
Trustenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een punt......
en aangezien ik dat punt miste ga ik maar eens naar bed toe
slaap lekker allemaal
Trustequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een punt......
en aangezien ik dat punt miste ga ik maar eens naar bed toe
slaap lekker allemaal
Ik denk hetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Trusten
Tis weer eens nachtbrakers Minthy en ik dus?
noem je me nou een knul.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, hij zoekt iemand voor de nieuwjaarsreceptie? als ik nou nog in Grunn had gewoon misschien, maar ga jij maar lekker met die knul mee hoor(net of je daar mijn toestemming voor nodig hebt
)
[..]
straks na t werk maar boodschappen doen dan. hoef ik zaterdag iig niet meer en slaap ik tijdens Odof en Brakkemieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |