Die beunt er lekker bij, even een freaknachtje doen levert 200 euro op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Michiel doet morgen 6-10, 19-22 en 1-4![]()
quote:
Gisteren de EP gekuiktquote:
Freaknacht zonder Gielquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Hmkay Roos heeft haar tweet verwijderd.. Wat had zij getweet dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
FF zijn tweets teruglezen, was een niet zo verkeerd bedoelde retweet
Ff vakantiedagen opbouwenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Geen idee... Ze reageert er ook niet op, ze volgen elkaar ook niet (meer?)quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmkay Roos heeft haar tweet verwijderd.. Wat had zij getweet dan?
Ik vind het niet nodig voor haar dat ze zo onzeker is, ik ben intussen wel overtuigd dat er talent in zit
for the recordquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmkay Roos heeft haar tweet verwijderd.. Wat had zij getweet dan?
Ik vind het niet nodig voor haar dat ze zo onzeker is, ik ben intussen wel overtuigd dat er talent in zit
twitter:rudymackay twitterde op donderdag 05-01-2012 om 09:22:00RT @hannekemeier: +1! RT @bartjuh91: Ik wil @rudymackay terug hebben bij #3FM en het liefst tussen 22:00 en 01:00. Maargoed je kan niet ... reageer retweet
twitter:rudymackay twitterde op donderdag 05-01-2012 om 18:06:53@roos3fm ai dat was niet zo bedoeld! Sorry! :-( reageer retweet
twitter:rudymackay twitterde op donderdag 05-01-2012 om 18:27:33@roos3fm maar for the record: het ging over Der Rudy op vrijdagavond, dat heeft verder met jou niks te maken dus. reageer retweet
twitter:nickf070 twitterde op donderdag 05-01-2012 om 09:25:52@rudymackay waarom ben je eigenlijk weg bij #3fm ? reageer retweet
Rudy..twitter:
Ontzettend mee eens! Ik neem je mee vond ik heel even leuk maar ik kan die hele man niet meer aanhorenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het even leuk, maar z'n 15 minuten mogen wat mij betreft opraken.
Dag schat. Heb jij post #5 in dit thread gezien?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Is de donderdagavond trouwens de nieuwe woensdagavond? Het is overal zo rustig online
Nee (geen tijd/zin om terug te lezen), maar nu wel!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag schat. Heb jij post #5 in dit thread gezien?
Crisis...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef hole1988 het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/27(...)hirurgie-cadeau.html
Nee toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee (geen tijd/zin om terug te lezen), maar nu wel!
Lief!![]()
Heb je wat goed te maken ofzo??
Nounou, dat valt ook wel weer mee... Ik probeer gewoon af en toe gezellig mee te posten, net als iedereenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee toch?maar je bent imo een kwaliteitsuser
Wie is de Mol en een Pearl Jam docuquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Is de donderdagavond trouwens de nieuwe woensdagavond? Het is overal zo rustig online
Niet. Slapen is voor watjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wie is de Mol en een Pearl Jam docu
vanavond btw Filemon te gast in EW
en wacht ff....Veenstra doet FreakNacht? Ekdom doet gewoon zijn eigen uurtjes? en de Hilversum House Maffia komt draaien. wanneer moet ik slapen?
oh, hij zoekt iemand voor de nieuwjaarsreceptie? als ik nou nog in Grunn had gewoon misschien, maar ga jij maar lekker met die knul mee hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat nog niemand is in gegaan op Hole's vrijwilligersvraag. Als niemand wil en Hole verder niemand weet mee te nemen, wil ik best wel weer vrijwillig meeVond 't vorig jaar leuk
straks na t werk maar boodschappen doen dan. hoef ik zaterdag iig niet meer en slaap ik tijdens Odof en Brakkemiekequote:
Doen!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat nog niemand is in gegaan op Hole's vrijwilligersvraag. Als niemand wil en Hole verder niemand weet mee te nemen, wil ik best wel weer vrijwillig meeVond 't vorig jaar leuk
Jij woont praktisch gezien net zo dichtbij Grunn als ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, hij zoekt iemand voor de nieuwjaarsreceptie? als ik nou nog in Grunn had gewoon misschien, maar ga jij maar lekker met die knul mee hoor(net of je daar mijn toestemming voor nodig hebt
)
[..]
straks na t werk maar boodschappen doen dan. hoef ik zaterdag iig niet meer en slaap ik tijdens Odof en Brakkemieke
daar heb je een punt......quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij woont praktisch gezien net zo dichtbij Grunn als ik
Trustenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een punt......
en aangezien ik dat punt miste ga ik maar eens naar bed toe
slaap lekker allemaal
Trustequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een punt......
en aangezien ik dat punt miste ga ik maar eens naar bed toe
slaap lekker allemaal
Ik denk hetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Trusten
Tis weer eens nachtbrakers Minthy en ik dus?
noem je me nou een knul.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, hij zoekt iemand voor de nieuwjaarsreceptie? als ik nou nog in Grunn had gewoon misschien, maar ga jij maar lekker met die knul mee hoor(net of je daar mijn toestemming voor nodig hebt
)
[..]
straks na t werk maar boodschappen doen dan. hoef ik zaterdag iig niet meer en slaap ik tijdens Odof en Brakkemieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |