quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ongesteld. Ik heb zin in ontzettend vies en vet eten.
Zijn we nou zo'n lesbisch studentenhuis met gelijk lopende cycli?quote:
Kunnen we niet virtueel tennissen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:14 schreef LizzyAdam het volgende:
Het is niet echt 2 uur sporten, het is 1 uur fietsen naar mn werk en 1 uur fietsen van mn werk. Ik doe wel altijd mn best om zo hard mogenlijk te fietsen (omdat ik altijd te laat ben + door de havens moet fietsen int donker)
Skunk.. Moet ik wel hard slaan hoor, helemaal naar Zweden toe!Maar je bent altijd welkom voor een potje.. Tennis
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghgihghighigihgighihigihgihghighiihg![]()
![]()
Daar hoef je overigens niet lesbisch voor te zijn hoor.
Alleen waarschijnlijker dat je dan niet aan de pil bent.
Ja, in de praktijk was het toch andersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt volksstammen mannen hebben vieze dromen over wat je zojuist zei
Nee. Goed punt eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:53 schreef LizzyAdam het volgende:
Heb jij een wii in Zweden dan? Ik weet niet of dat kan
Je kunt ook zonder hond wandelenquote:Op zondag 8 januari 2012 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie heeft er een hond? Wie gaat er mee wandelen?
Ik ga ook wandelen!! Als het droog blijft tenminste.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:16 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Je kunt ook zonder hond wandelen![]()
Ik heb wel een hondmaar ben helaas te gammel om te wandelen
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 januari 2012 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga ook wandelen!! Als het droog blijft tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |