Ik had gelukkig gruwelijk lepra die dag, dus ik deed de handopafstandikbenziekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:51 schreef Vanyel het volgende:
Ligt er maar aan van wie.
Op werk deden heel veel collega's kusjes voor o&n. Brrr.
Gezelligquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:58 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan naar de verjaardag mijn neefje (zoon van mijn zus)
* lezzer richting DP en BE gaat
Een lekker intense terug popje!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
V. ik heb:
Gamecube (ook speelbaar op Wii):
Koptelefoon omdat er nog iemand in huis is of omdat het dan harder kan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:28 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik lig op de bank met een doos tissues, vers geperste jus d'orange en een pot drop. Ben naar Dexter aan het kijken met koptelefoon op. Volume staat op "oma-niveau" anders kan granny het niet horen
Omdat het dan harder kan. Als je dit volume zonder koptelefoon luistert krijg je ruzie met de burenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Koptelefoon omdat er nog iemand in huis is of omdat het dan harder kan?
Retailquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:41 schreef LizzyAdam het volgende:
Pfff jullie allemaal met jullie vrijetijd![]()
ik ben al vanaf 9 uur aan het werk, en het zo druk gehad dat ik niet eens tijd heb gehad om te eten![]()
Morgen een dagje vrij
Als je 2 uur sport is de wii wel wat simpelig denk ik hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:11 schreef LizzyAdam het volgende:
Bevalt het sporten met de wii trouwens? Ik fiets nu 2 uur per dag en ik voel me er wel lekker bij dus ik zat te denken om ook te gaan sporten dinges op de wii, op mn vrije dag.
Same samequote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ongesteld. Ik heb zin in ontzettend vies en vet eten.
Maar het is vast leuk. Ik doe wel mee Liz. Tennis?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je 2 uur sport is de wii wel wat simpelig denk ik hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |