Dan?quote:
Je klikt 2x op die ronde knop, sleept met je vinger naar rechts en raakt het slotje aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zal overigens op een iPad ook best kunnen, maar daar was ik te lam voor om dat uit te gaan zoeken
Dan mag je ze komen halen. Als je Dot maar hier laat en ze ook weer terugbrengt.quote:
Jullie gaan in naastgelegen kroegen een biertje doen?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan mag je ze komen halen. Als je Dot maar hier laat en ze ook weer terugbrengt.
Dat is een bijzonder belangrijke vraagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Dot
Hoe ga jij ook weer met je boeken om?
Niet ziekelijk. Gewoon met ezelsoren en normaal openvouwen. Het zijn boeken om te lezen, niet voor in de juwelenkist.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Dot
Hoe ga jij ook weer met je boeken om?
Hieroquote:
Onder andere.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jullie gaan in naastgelegen kroegen een biertje doen?
Met por-meisje ja.quote:
Hihih, dan leen ik ze graag! Neem ik mn spellen mee, kunnen we ruilenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet ziekelijk. Gewoon met ezelsoren en normaal openvouwen. Het zijn boeken om te lezen, niet voor in de juwelenkist.
Wel pockets en hardcovers door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |