Zij bleef bij me slapen na een avondje uit, en eenmaal in bed gingen we vrolijk verder met zoenen, en begonnen we ineens allebei met het betere handwerk.. tot we ineens stopten allebei en weer ff gingen liggen en later gingen we weer door.. initiatief kwam ook zeker bij haar vandaan.. en stopten we weer
We hadden wel wat gedronken en deze relatie is later ook op niks uitgelopen omdat zij dacht dat ik wat anders wilde, niet wist wat ik wilde.. was ook wel zo, ik was niet 100% verliefd en zij denk ik wel.. voelde ze dat aan ofzo? Wat denken jullie?
quote:-1 nutteloos
Op maandag 15 juli 2002 13:52 schreef Phaelanx het volgende:
Eh.. jaja...
quote:Toch zwak van je om het dan nu openbaar te maken
en toen hebben we besloten om het ook zeker onder ons te houden dit soort roddels wil je niet hebben hé
quote:Wat een zelfkennis!
Op maandag 15 juli 2002 13:53 schreef Connection het volgende:[..]
-1 nutteloos
quote:Ok, ontopic
Op maandag 15 juli 2002 13:57 schreef Phaelanx het volgende:[..]
Wat een zelfkennis!
quote:Er is geen topic, snap dat dan!
Op maandag 15 juli 2002 13:58 schreef Connection het volgende:[..]
Ok, ontopic
quote:Ik denk dat ik voor meer users spreek als ik zeg dat ik er nog geen bal van begrijp
Op maandag 15 juli 2002 14:05 schreef Connection het volgende:
We hadden wel wat gedronken en deze relatie is later ook op niks uitgelopen omdat zij dacht dat ik wat anders wilde, niet wist wat ik wilde.. was ook wel zo, ik was niet 100% verliefd en zij denk ik wel.. voelde ze dat aan ofzo? Wat denken jullie?
quote:Ja of nee!
Op maandag 15 juli 2002 14:05 schreef Connection het volgende:
Of ze voelde het dus aan of ze was ook niet 100% verliefd, slotje!
ij was niet echt verliefd en je wilt weten of zij dat aanvoelde omdat je denkt dat zij wel verliefd was, maar toch ging het niet lukken met de relatie omdat jullie steeds stopten tijdens de sex, maar was er wel een relatie? Ik snap er he-le-maal echt niks van, sorry...
quote:Zou ik ook wel eens willen weten ja...
Op maandag 15 juli 2002 14:07 schreef shmoopy het volgende:
Waar gaaaaaat dit topic over?
quote:dat zij dachd dat hij wat anders wilde niet wist wat hij wilde was ook wel zo hij was niet 100% verlieft en zij denkt ie wel maar goed dat is mijn mening
Op maandag 15 juli 2002 14:07 schreef shmoopy het volgende:
Waar gaaaaaat dit topic over?
quote:Ik ook niet, en daarbij, waarom komt dit ineens naar boven na die "enkele jaren"? Is dat deel van je probleem? Is er wel een probleem? Zo niet, dan moet hij naar MED.
Op maandag 15 juli 2002 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Maar wat bedoel je met stoppen tijdens sex?ij was niet echt verliefd en je wilt weten of zij dat aanvoelde omdat je denkt dat zij wel verliefd was, maar toch ging het niet lukken met de relatie omdat jullie steeds stopten tijdens de sex, maar was er wel een relatie? Ik snap er he-le-maal echt niks van, sorry...
quote:Ja, echt vreemd.
Op maandag 15 juli 2002 14:15 schreef Connection het volgende:
Met stoppen met sex bedoel ik dus dat we tot 2keer toe net lekker bezig waren met vingeren/trekken en dat we ineens stopten.. echt raar.. snappen jullie?
Maar de vraag blijft volgens mij: voelde jij nou wel of niet wat voor haar? Of vind je het interessanter om te weten wat zij denkt? Is een beetje moeilijk hè?
ik stop wel eens met roken enzo.. jaja..
"stoppen tijdens sex"
Elk moment is een goed moment om te stoppen met roken.
quote:nou meschien was ze moe en waar om stopde jij eigelijk maar goed dat is mijn mening
Op maandag 15 juli 2002 14:15 schreef Connection het volgende:
Met stoppen met sex bedoel ik dus dat we tot 2keer toe net lekker bezig waren met vingeren/trekken en dat we ineens stopten.. echt raar.. snappen jullie?
edit: de-fuckedup de spelling..
[Dit bericht is gewijzigd door Phaelanx op 15-07-2002 14:25]
quote:Ineens stoppen met trekken vingeren dus. Ik stopte omdat zij stopte en tegen me aan leunde, vaag zekers
Op maandag 15 juli 2002 14:24 schreef spooner2k het volgende:
Alles 10x gelezen....maar als ik het lees..stoppen
Snap d'r geen kloot van
quote:Ik denk gewoon dat jij het stoer vind om te verkondigen dat je wel 's iets met een meisje hebt uitgespookt...
Op maandag 15 juli 2002 14:26 schreef Connection het volgende:[..]
Ineens stoppen met trekken vingeren dus. Ik stopte omdat zij stopte en tegen me aan leunde, vaag zekers
quote:Wat kunnen redenen zijn dat we ineens stopten?
Op maandag 15 juli 2002 14:28 schreef Phaelanx het volgende:[..]
Ik denk gewoon dat jij het stoer vind om te verkondigen dat je wel 's iets met een meisje hebt uitgespookt...
Wat wil je nou weten? waar wil je over discussieren? Wat is er grappig?![]()
Ik heb de search gebruikt op stoppen tijdens sex en kon niks vinden, dus hebben anderen misschien weleens zoiets meegemaakt?
Je stopt tussen het sexen ff voor een rustpauze ?? nou daar is niets mis mee . Voor de rest snap ik er geen biet meer van.
hehehe!
quote:ernstige putlucht uit bepaalde lichaamsopeningen?
Op maandag 15 juli 2002 14:32 schreef Connection het volgende:[..]
Wat kunnen redenen zijn dat we ineens stopten?
quote:Ok ok! Stoppen zonder orgasme, dat bedoel ik ook. Waarom stop je dan? Ik heb dat dus maar een keer meegemaakt en het voelde echt raar, waarom is het niet vreemd dan?
Op maandag 15 juli 2002 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Uiteindelijk stoppen we toch allemaal wel eens met seks? Een mens moet ook eten, de hond uitlaten, naar werk/school/schoonouders, schoonmaken, boodschappen doen, eens computeren etc etc. Ik ben nu bijvoorbeeld al weer een tijdje gestopt met seks. En tijdens de seks stoppen zonder orgasme oid? Ook dat is niet echt vreemd.
quote:Jij hebt duidelijk niks met dit topic, post dan maar niet hoor
Op maandag 15 juli 2002 14:34 schreef Phaelanx het volgende:
[afbeelding]hehehe!
Ik denk gewoon dat jij het stoer vind om te verkondigen dat je wel 's iets met een meisje hebt uitgespookt...
Wrong.
quote:Kom op zeg..zeg me niet wat ik moet doen, OK?
Op maandag 15 juli 2002 14:37 schreef Connection het volgende:[..]
Jij hebt duidelijk niks met dit topic, post dan maar niet hoor
Wrong.
Ik post hier niet meer.. Ik wens je verder veel sterkte met je gigantische probleem, ik hoop maar dat je eruit komt..
quote:Is het niet duidelijk. En jij hoeft niet te zeggen waar een slotje op moet, OK.
Op maandag 15 juli 2002 14:36 schreef Connection het volgende:[..]
Ok ok! Stoppen zonder orgasme, dat bedoel ik ook. Waarom stop je dan? Ik heb dat dus maar een keer meegemaakt en het voelde echt raar, waarom is het niet vreemd dan?
quote:
Op maandag 15 juli 2002 14:42 schreef Connection het volgende:[..]
Is het niet duidelijk. En jij hoeft niet te zeggen waar een slotje op moet, OK.
quote:Ok, ok, ik denk dat ik bang was dat het niet goed ging ofzo, en dat ze daarom wilde stoppen. Maybe was het inderdaad wel een nare ervaring.
Op maandag 15 juli 2002 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Nou, als je alletwee geen zin meer hebt of gewoon moe bent of het lukt niet, dan stop je met seks voor je een orgamse krijgt. Is toch helemaal geen probleem, niks raars aan hoor.
quote:Nou, het hoge woord is eruit! Het was 'naar'!
Op maandag 15 juli 2002 14:47 schreef Connection het volgende:[..]
Ok, ok, ik denk dat ik bang was dat het niet goed ging ofzo, en dat ze daarom wilde stoppen. Maybe was het inderdaad wel een nare ervaring.
quote:Zeg dat dan direct, ipv van een heel vaag verhaal en daarna mensen afkatten die het een vaag verhaal vinden.
Op maandag 15 juli 2002 14:47 schreef Connection het volgende:[..]
Ok, ok, ik denk dat ik bang was dat het niet goed ging ofzo, en dat ze daarom wilde stoppen. Maybe was het inderdaad wel een nare ervaring.
D'r is toch niks om je over te schamen Ervaringen zijn er om opnieuw te kunnen beleven , is de eerste ervaring minder, dan kan de tweede ervaring wel goed leuk en lekker zijn,.
quote:You're right!
Op maandag 15 juli 2002 14:52 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Zeg dat dan direct, ipv van een heel vaag verhaal en daarna mensen afkatten die het een vaag verhaal vinden.
D'r is toch niks om je over te schamen
Ervaringen zijn er om opnieuw te kunnen beleven , is de eerste ervaring minder, dan kan de tweede ervaring wel goed leuk en lekker zijn,.
quote:Ik liep je trouwes gewoon een beetje te fok!ken man.. Je moet totaal zelf weten waar je het hier over hebt.. Maar wees voortaan wel wat duidelijker als je zinnige reacties wil krijgen..
Op maandag 15 juli 2002 14:54 schreef Connection het volgende:
Ik zei maybe. Ik snapte het vooral niet, dat was toch wel duidelijk in mijn opening.
quote:Ehm dat "fokken" van mensen is niet echt de bedoeling hierzo , maar dat wist je al .. Maar idd de topic starter had wel iets duidelijker mogen zijn.
Op maandag 15 juli 2002 15:00 schreef Phaelanx het volgende:[..]
Ik liep je trouwes gewoon een beetje te fok!ken man.. Je moet totaal zelf weten waar je het hier over hebt.. Maar wees voortaan wel wat duidelijker als je zinnige reacties wil krijgen..
quote:Ok, oke duidelijk, maar snappen jullie het verhaal nu een beetje?
Op maandag 15 juli 2002 15:02 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ehm dat "fokken" van mensen is niet echt de bedoeling hierzo , maar dat wist je al .. Maar idd de topic starter had wel iets duidelijker mogen zijn.
quote:Inmiddels begint er wat te dagen ja ..
Op maandag 15 juli 2002 15:05 schreef Connection het volgende:[..]
Ok, oke duidelijk, maar snappen jullie het verhaal nu een beetje?
das stom je had natuurlijk gewoon door moeten gaan. als zij stopt kan het zijn dat het voor haar zo fijn is, dat ze tegelijkertijd niet aan jouw kan zitten. als het niet leuk vind, zegt ze er natuurlijk wel wat van.
maar oke, zij stopte. verder niets. gewoon de volgende keer doorgaan. en als je zoiets nog een keer hebt, gewoon vragen waarom ze stopt.
quote:Zucht.. slim hoor
Op maandag 15 juli 2002 15:46 schreef Lucille het volgende:
Wisten jullie dan niet meer hoe het verder moest met trekken?
quote:Als jij het maar begrijpt knul!
Op maandag 15 juli 2002 15:05 schreef Connection het volgende:[..]
Ok, oke duidelijk, maar snappen jullie het verhaal nu een beetje?
quote:weet je zelf wel waarom je stopte??
Op maandag 15 juli 2002 15:57 schreef Connection het volgende:[..]
Zucht.. slim hoor
quote:Misschien gaf 't hem niet de bevrediging die hij ervan verwachtte?
Op maandag 15 juli 2002 16:04 schreef damster het volgende:[..]
weet je zelf wel waarom je stopte??
quote:waarom ging hij dan weer door??
Op maandag 15 juli 2002 16:09 schreef kasper het volgende:[..]
Misschien gaf 't hem niet de bevrediging die hij ervan verwachtte?
Het was toch een collega waarmee hij aan 't rommelen was.
ach ja, laat ook maar, ik probeer dit topic al een half uur lang te snappen, maar snap het nog steeds niet.
De feiten: Jullie waren aan het vingeren/trekken/etc. Plotseling stopte zij en jij stopte daarom ook.
Probleem: Je vraagt je af waarom zij opeens stopte.
Mogelijke antwoorden:
- Ze kreeg lamme armen.
- Ze was aan het genieten van het gevingerd worden.
- Ze had geen zin meer.
- Ze was moe/dronken en wilde slapen.
De oplossing: Ga naar d'r toe en vraag haar waarom ze nou stopte.
quote:Correct! Is alleen zo'n gekke vraag.. zelfs nu zou ik dat nog niet direct aan iemand kunnen vragen.. moet je denk ik op het moment zelf doen! Heldere uitleg Dude
Op maandag 15 juli 2002 21:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Okee, ik denk dat ik het snap.De feiten: Jullie waren aan het vingeren/trekken/etc. Plotseling stopte zij en jij stopte daarom ook.
Probleem: Je vraagt je af waarom zij opeens stopte.
Mogelijke antwoorden:
- Ze kreeg lamme armen.
- Ze was aan het genieten van het gevingerd worden.
- Ze had geen zin meer.
- Ze was moe/dronken en wilde slapen.
De oplossing: Ga naar d'r toe en vraag haar waarom ze nou stopte.
quote:Nee natuurlijk niet, hou toch op man!
Op donderdag 18 juli 2002 00:56 schreef Connection het volgende:
Hmmm nog andere meningen?
quote:Pardon? Mijn taalgebruik zit wel op een wat hoger niveau dan gemiddeld hoor.. lekkere mening ook
Op donderdag 18 juli 2002 03:10 schreef dr.dunno het volgende:
ik ben van mening dat de topicstarter eerst maar eens z'n cursus Nederlands opnieuw moet doen, voordat hij ons weer met dit soort onbegrijpelijke topics confronteert
That's the way AAHAA AAHAA I LIKE IT AAHAA AAHAA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |