Zij bleef bij me slapen na een avondje uit, en eenmaal in bed gingen we vrolijk verder met zoenen, en begonnen we ineens allebei met het betere handwerk.. tot we ineens stopten allebei en weer ff gingen liggen en later gingen we weer door.. initiatief kwam ook zeker bij haar vandaan.. en stopten we weer
We hadden wel wat gedronken en deze relatie is later ook op niks uitgelopen omdat zij dacht dat ik wat anders wilde, niet wist wat ik wilde.. was ook wel zo, ik was niet 100% verliefd en zij denk ik wel.. voelde ze dat aan ofzo? Wat denken jullie?
quote:-1 nutteloos
Op maandag 15 juli 2002 13:52 schreef Phaelanx het volgende:
Eh.. jaja...
quote:Toch zwak van je om het dan nu openbaar te maken
en toen hebben we besloten om het ook zeker onder ons te houden dit soort roddels wil je niet hebben hé
quote:Wat een zelfkennis!
Op maandag 15 juli 2002 13:53 schreef Connection het volgende:[..]
-1 nutteloos
quote:Ok, ontopic
Op maandag 15 juli 2002 13:57 schreef Phaelanx het volgende:[..]
Wat een zelfkennis!
quote:Er is geen topic, snap dat dan!
Op maandag 15 juli 2002 13:58 schreef Connection het volgende:[..]
Ok, ontopic
quote:Ik denk dat ik voor meer users spreek als ik zeg dat ik er nog geen bal van begrijp
Op maandag 15 juli 2002 14:05 schreef Connection het volgende:
We hadden wel wat gedronken en deze relatie is later ook op niks uitgelopen omdat zij dacht dat ik wat anders wilde, niet wist wat ik wilde.. was ook wel zo, ik was niet 100% verliefd en zij denk ik wel.. voelde ze dat aan ofzo? Wat denken jullie?
quote:Ja of nee!
Op maandag 15 juli 2002 14:05 schreef Connection het volgende:
Of ze voelde het dus aan of ze was ook niet 100% verliefd, slotje!
ij was niet echt verliefd en je wilt weten of zij dat aanvoelde omdat je denkt dat zij wel verliefd was, maar toch ging het niet lukken met de relatie omdat jullie steeds stopten tijdens de sex, maar was er wel een relatie? Ik snap er he-le-maal echt niks van, sorry...
quote:Zou ik ook wel eens willen weten ja...
Op maandag 15 juli 2002 14:07 schreef shmoopy het volgende:
Waar gaaaaaat dit topic over?
quote:dat zij dachd dat hij wat anders wilde niet wist wat hij wilde was ook wel zo hij was niet 100% verlieft en zij denkt ie wel maar goed dat is mijn mening
Op maandag 15 juli 2002 14:07 schreef shmoopy het volgende:
Waar gaaaaaat dit topic over?
quote:Ik ook niet, en daarbij, waarom komt dit ineens naar boven na die "enkele jaren"? Is dat deel van je probleem? Is er wel een probleem? Zo niet, dan moet hij naar MED.
Op maandag 15 juli 2002 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Maar wat bedoel je met stoppen tijdens sex?ij was niet echt verliefd en je wilt weten of zij dat aanvoelde omdat je denkt dat zij wel verliefd was, maar toch ging het niet lukken met de relatie omdat jullie steeds stopten tijdens de sex, maar was er wel een relatie? Ik snap er he-le-maal echt niks van, sorry...
quote:Ja, echt vreemd.
Op maandag 15 juli 2002 14:15 schreef Connection het volgende:
Met stoppen met sex bedoel ik dus dat we tot 2keer toe net lekker bezig waren met vingeren/trekken en dat we ineens stopten.. echt raar.. snappen jullie?
Maar de vraag blijft volgens mij: voelde jij nou wel of niet wat voor haar? Of vind je het interessanter om te weten wat zij denkt? Is een beetje moeilijk hè?
ik stop wel eens met roken enzo.. jaja..
"stoppen tijdens sex"
Elk moment is een goed moment om te stoppen met roken.
quote:nou meschien was ze moe en waar om stopde jij eigelijk maar goed dat is mijn mening
Op maandag 15 juli 2002 14:15 schreef Connection het volgende:
Met stoppen met sex bedoel ik dus dat we tot 2keer toe net lekker bezig waren met vingeren/trekken en dat we ineens stopten.. echt raar.. snappen jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |