Ben ik zeer goed in ! Zal ik extra gratisch dansje bij doen danquote:
quote:De Sqweel is een nieuwe sensatie uit de UK. Deze plastic lover stimuleert namelijk niet door middel van traditionele vibraties, maar door maar liefst 10 ronddraaiende tongetjes. Deze unieke tongetjes zijn gemaakt van zacht en flexibel siliconen materiaal, wat voor een zeer aangename en verrassende stimulatie zorgt. Houd de Sqweel met de uiteinden van de tongetjes tegen je gevoelige plekje en laat dit apparaatje verder zijn werk doen.
Hoe? wat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa en how to !!
Piemels zijn leuk om dinosaurus mee te doen(Debsterr heeft me het licht laten zien
![]()
)
Hé !!!!quote:
Je hebt er ook een flexibele behuizing voorquote:
Spees, ik vind je normaal hartstikke lief, maar je bent nu gewoon aan het zeikenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik verwonder mij erover dat er wel negertgrappen gemaakt mogen worden maar iedereen gaat huilen als ik iets over God zeg. Albino krijgt heus geen hartaanval heur, ze snapt best dat mensen er anders over denken en dat ik niet zo subtiel ben
quote:Met deze Vagina Fitness kan je de spieren van de vagina trainen. De dildo is gevuld met lucht door het aanspannen van de vagina word de lucht er uit geperst als je de spieren weer ontspant gaat de lucht terug in de dildo. Op de meter kan je bijhouden hoeveel druk je opbouwt naarmate de spieren meer getraind zijn zal de druk toenemen. Deze Vagina Fitness word geleverd met 2 dildo's van verschillende maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |