Ben ik zeer goed in ! Zal ik extra gratisch dansje bij doen danquote:
quote:De Sqweel is een nieuwe sensatie uit de UK. Deze plastic lover stimuleert namelijk niet door middel van traditionele vibraties, maar door maar liefst 10 ronddraaiende tongetjes. Deze unieke tongetjes zijn gemaakt van zacht en flexibel siliconen materiaal, wat voor een zeer aangename en verrassende stimulatie zorgt. Houd de Sqweel met de uiteinden van de tongetjes tegen je gevoelige plekje en laat dit apparaatje verder zijn werk doen.
Hoe? wat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa en how to !!
Piemels zijn leuk om dinosaurus mee te doen(Debsterr heeft me het licht laten zien
![]()
)
Hé !!!!quote:
Je hebt er ook een flexibele behuizing voorquote:
Spees, ik vind je normaal hartstikke lief, maar je bent nu gewoon aan het zeikenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik verwonder mij erover dat er wel negertgrappen gemaakt mogen worden maar iedereen gaat huilen als ik iets over God zeg. Albino krijgt heus geen hartaanval heur, ze snapt best dat mensen er anders over denken en dat ik niet zo subtiel ben
quote:Met deze Vagina Fitness kan je de spieren van de vagina trainen. De dildo is gevuld met lucht door het aanspannen van de vagina word de lucht er uit geperst als je de spieren weer ontspant gaat de lucht terug in de dildo. Op de meter kan je bijhouden hoeveel druk je opbouwt naarmate de spieren meer getraind zijn zal de druk toenemen. Deze Vagina Fitness word geleverd met 2 dildo's van verschillende maten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie had er als voornemen om meer te gaan sporten?
[..]
Ik ben niet aan het zeiken, ik meen dit serieus. Het is niet zo alsof ik zit te broeden op iets om over te zeiken omdat het dan niet over piemels gaat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spees, ik vind je normaal hartstikke lief, maar je bent nu gewoon aan het zeiken
Rot opquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dank voor de hoofdletter!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik verwonder mij erover dat er wel negertgrappen gemaakt mogen worden maar iedereen gaat huilen als ik iets over God zeg. Albino krijgt heus geen hartaanval heur, ze snapt best dat mensen er anders over denken en dat ik niet zo subtiel ben
Bekkenbodemspieren oefenen !! Kan ook tijdens kantoorurenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan krijg je ditquote:"Black Jack Is Back Opblaaspop" is een levensechte heerlijke bruingetinte mannelijke love doll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Noeezzz je moet de andere vrouwen eerst de dino aanlerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ff bijgelezen maar nu slapen want moe!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan krijg je ditHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan krijg je ditLevensecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Whut?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Wij verkochten fatty patty, "WITH THREE EXTRA HOLES!"
ding was vaak uitverkocht
Ik lachte hardopquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef Debsterr het volgende:
Oh de dinosaurens is: de man ligt nakend op den rug met een slap lid. Het stuk huid wat aan de basis van den zwans de ballen omvat zit los wanneer hij het warm heeft. Pak dit stuk huid, til het zachtjes omhoog en roep RAAAAAWR terwijl het slappe lid ronddanst omdat z'n balzak beweegt!
Waar de fuk heb jij gewerkt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Wij verkochten fatty patty, "WITH THREE EXTRA HOLES!"
ding was vaak uitverkocht
Ik moest heel erg hard lachenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef Debsterr het volgende:
Oh de dinosaurens is: de man ligt nakend op den rug met een slap lid. Het stuk huid wat aan de basis van den zwans de ballen omvat zit los wanneer hij het warm heeft. Pak dit stuk huid, til het zachtjes omhoog en roep RAAAAAWR terwijl het slappe lid ronddanst omdat z'n balzak beweegt!
Okee, ik tape vanavond alles plat op mijn lichaamquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Okee, ik tape vanavond alles plat op mijn lichaam![]()
uctape zoekt in de schuur*
Ik zou wel goed scheren van te voren danquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
uctape zoekt in de schuur*
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Debsterr het volgende:
Wel RAAAWR roepen anders telt het niet.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
* Ductape zoekt in de schuur*
Het gaat hier zo:quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef Debsterr het volgende:
je hebt deze kennis nu al zo lang en je doet het nu pas bij bb!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het net even voorgedaan voor bb. Hij keek zo:
Ben ik even een film aan het kijken,mis ik de meest briljante topics hier weer....quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef Debsterr het volgende:
Hier loopt een museum onderquote:
pehehe, mannenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:32 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ben ik even een film aan het kijken,mis ik de meest briljante topics hier weer....
Net de dino bij mijn vent gedaan.... Gezicht ging van![]()
![]()
' ik heb een stijgosaurus'.....
Had het idd op het nieuws gezien...quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)derdag-ontruimd.html
En het regent hier nogal hardquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:41 schreef milka82 het volgende:
[..]
Had het idd op het nieuws gezien...
Als je er van boven op kijkt lijkt ie op een bootquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
wie bouwt er dan ook een museum in een kanaal...
En ik neem aan dat je ook je bakprodukten mee hebt geteld en naar de adh vet en koolhydraten hebt gekeken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 05:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een hoop gemist gisteren geloof ik![]()
Ik was in slaap gekacheld dus nu te vroeg wakker...
Heb mijn calorieënteller net xitten bijwerken van dinsdag t/m zo ontbijt.
ik zit (met chocokokoscake en al) rond de 77% aanbevoleb shitload aan eten, incl de boter die ik gebruik, snoep etc. Dan zou ik in theorie dus moeten afvallen
1 keer raden wat er dus niet gebeurt bij mij
Nah ja, ik ga zo maar aan de Brinta (heerlijk warm winterontbijtvoer en ook nog gezond).
En daarna lekker douchen en vroeg naar werk![]()
Yep, allemaal gedaan. Heb zelfs kopjes thee zonder suiker zitten invoeren... alleen geen glazen water want dan blijf ik bezigquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En ik neem aan dat je ook je bakprodukten mee hebt geteld en naar de adh vet en koolhydraten hebt gekeken?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
mondieu, dat was hard werken
en extragratis 'hoi schatje'-neger onderweg
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Welke was dat ook weer? Ze hebben nogal wat gepland staan.
Thx.quote:
Klopt ze lijken misschien iets feller maar dat is het ook wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de collectie erg lijken op de up&away van twee jaar geleden. De enige die er echt uit springt voor mij is sunshine pop
krijgen jullie les van nonnen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:37 schreef Dwyn het volgende:
Kunnen we dit topic even snel vollullen? Ik kan deze tt niet openen op mijn katholieke uni straks.
Nee, maar er loopt zo'n vent rond die iedereen loopt te controleren of ze niet op msn enzo zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijgen jullie les van nonnen?
Dus recap: je mag niet msn-nen, maar wel fokken, behalve als er iets smerigs in de TT staat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, maar er loopt zo'n vent rond die iedereen loopt te controleren of ze niet op msn enzo zitten.En als ik dan iets met rectale maagden heb open staan...
Nou de policy is nogal onduidelijk, maar hij heeft nogal de neiging om jou keihard aan te spreken als je iets doet wat hem niet aanstaat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus recap: je mag niet msn-nen, maar wel fokken, behalve als er iets smerigs in de TT staat?
Goeden policy wel
Rechten.quote:
Dit is alleen in het computergedeelte van de bieb. Achter mijn eigen laptop ben ik nog nooit aangesproken, maar toen ik een keer op de schoolpc op msn zat, heeft hij mij zowat een hartaanval bezorgd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Herinneren jullie je mijn radslag nog? Mijn enkel doet nog steeds pijn...
Dwyn, maar in je eigen tijd mag je toch zeker zelf wel bepalen wat je wel en niet doet?
zoolquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Herinneren jullie je mijn radslag nog? Mijn enkel doet nog steeds pijn...
Dwyn, maar in je eigen tijd mag je toch zeker zelf wel bepalen wat je wel en niet doet?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rechten.
[..]
Dit is alleen in het computergedeelte van de bieb. Achter mijn eigen laptop ben ik nog nooit aangesproken, maar toen ik een keer op de schoolpc op msn zat, heeft hij mij zowat een hartaanval bezorgd.
Hahah.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
[..]kom bij letteren pcen dan.. daar doen ze dus echt nergens moeilijk over
is geen vaste regel meer geloof ik (ik heb het sowieso nog nooit gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:58 schreef Dwyn het volgende:
In de UB moet je je tas in een kluisje doen. Zo irritant.
Owh okayquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
is geen vaste regel meer geloof ik (ik heb het sowieso nog nooit gedaannooit commentaar gehad)
in de mediamarkt ook, maar daar ben ik ook nog nooit op gearresteerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:58 schreef Dwyn het volgende:
In de UB moet je je tas in een kluisje doen. Zo irritant.
Buy aaaal the medsquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
zo fijn he, mensen met soa's en weet ik wat voor onzin meuk krijgen medicijnen vergoed maar als je zonder eigen schuld ziek bent mag je alles zelf betalenen dan ook nog eens medicijnen zo zwaar maken dat je ze altijd met maagbeschermers moet slikken, maar de maagbeschermers worden nu ook al niet meer vergoed
![]()
/zeikmomentje
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
zo fijn he, mensen met soa's en weet ik wat voor onzin meuk krijgen medicijnen vergoed maar als je zonder eigen schuld ziek bent mag je alles zelf betalenen dan ook nog eens medicijnen zo zwaar maken dat je ze altijd met maagbeschermers moet slikken, maar de maagbeschermers worden nu ook al niet meer vergoed
![]()
/zeikmomentje
Haha, ik loop daar ook altijd gewoon met mijn hutkoffer naar binnen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de mediamarkt ook, maar daar ben ik ook nog nooit op gearresteerd
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
/zeikmomentje
ja dat doei k altijdquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]bonnetjes bewaren voor de belastingdienst!
Dafuq.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
/zeikmomentje
Pffff lekker handigquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
/zeikmomentje
Ik ben benieuwd of mijn trein nog rijdt straks.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die wind is idd echt niet normaal, en t wordt nog erger vandaag
hier nog welquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:44 schreef Lindytje het volgende:
Hier waait het ook wel flink, maar het zonnetje schijnt
Oh, nu niet meer
Moah, weinig, schat ik, hij is tweequote:Op donderdag 5 januari 2012 08:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen
Wat een kwaliteits topique hadden we gisteren
Ieuw Trix!
En wat was je kind denkende?
Beter blijven álle treinen rijden vandaagquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of mijn trein nog rijdt straks.
Tussen Leiden en Den Haag voorlopig niks.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Beter blijven álle treinen rijden vandaag
en den poepschepquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moah, weinig, schat ik, hij is twee![]()
![]()
Maar hij klimt bij ons op bed en gaat zich dan verstoppen onder de dekens als hij de kans krijgt, en op die dekens lag dus een enorme uitgekitste berg kipfilet.. Dus tjahij kwam verschrikt aanrennen toen er 'bah' op zijn lievelingsknuffel zat
En Sjaan![]()
dat is dikke crap
Ik ga vanmiddag met zindelijkheidstraining beginnen, kindlief lijkt eraan toe te zijn. Zet de dweil en emmer maar alvast klaar
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tussen Leiden en Den Haag voorlopig niks.
ooh kijk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Skjoe, mjah, die ook ja.. En ik rol het vloerkleerd ook maar even op denk ik
Oh, en voor de geïnteresseerden: vanmorgen woog ik 1,8 kg lichter dan gisteravond. Dus toch te weinig kleding opgegeven enzo, denk ikhoe dan ook, wel aangekomen, maar nog geen kg uiteindelijk.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:32 schreef milka82 het volgende:
tot zo Inca!
Hier ligt nummer 2 op bed en nummer 1 zit naast me te knutselen. Ik speel voor dj, moet nummers voor haar draaien, oa Katy Perry, LMFAO etc. Waar is de tijd gebleven dat K3 de grootste topper was?!
alles kan en alles mag, want het is kusjesdag kusjesdagquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vind k3 nog steeds leuk
![]()
JA HET IS KUSJESDAG KUSJESDAG![]()
Alleen al daarom wil ik een koterquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef milka82 het volgende:
haha, ik ben wel vijf keer naar een concert geweest, samen met een vriendin en haar zoontje. Wij konden alles meezingenGelukkig heb ik nog eentje, die roept ook al Kaajie!
Bril-jant nummerquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
wie heb ik aan de lijn, hallo hallo?
Wie ben je dan waarom verlang ik zooo
om dicht bij jou te zijn, hallo hallo?
Mijn tele-romeo
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik was net de hond uitlaten en die waaide echt bijna weg. Ze liep de hele tijd in een halve circkel ipv in een recht lijn.She was not amused. Ik wel
Bwehehe.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik was net de hond uitlaten en die waaide echt bijna weg. Ze liep de hele tijd in een halve circkel ipv in een recht lijn.She was not amused. Ik wel
Whehehhehehe, ik zie die hond al gaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
tussen baflo en winsum een boom op het spoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Boom op het spoor, geknapte bovenleiding, aangevaren spoorbrug... Het gaat echt lekker.
Baflo????quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen baflo en winsum een boom op het spoor.
Ik wist niet eens dat die plaatsen bestonden jonge
Een van mijn hoogleraren kwam uit Baflo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen baflo en winsum een boom op het spoor.
Ik wist niet eens dat die plaatsen bestonden jonge
Het waait in NLquote:storing:
Enkhuizen-Amsterdam C/Schiphol
Donderdag 5 Januari 13:30
storing:
Leiden Centraal-Den Haag C
Donderdag 5 Januari 13:29
storing:
Groningen-Roodeschool
Donderdag 5 Januari 13:07
storing:
Amsterdam C-Antwerpen-Centr/Breda
Donderdag 5 Januari 10:18
storing:
Utrecht Centraal-Den Haag C
Donderdag 5 Januari 08:28
ja echt... NS rijdt alleen tussen de 2 en de 30 graden, en tot windkracht 4quote:
Lekker uitwaaienquote:
Ik zou wel uitkijken op dijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien
Zal ik lekker een strandwandeling gaan maken? Neem ik Dikkie mee, misschien waait ie wel weg![]()
Als het daar echt zo hard waait, moet ik daar niet in de starlet heen willen rijden.. dat ding ligt niet héél stabiel op de weg... met een goede windvlaag zit ik tegen een vrachtwagen ofzo aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou wel uitkijken op dijken.
Als je in Amsterdam strandt mag je wel bij mij komen schuilen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben nu op duivendrecht in de metro en het hagelt
En overal vallen treinen uittussen leiden en den haag geen treinverkeer mogelijk. Ik hoop dat mijn trein voor de terugweg gewoon blijft rijden.
Je weet dat ik in het noordwesten zit he?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, storm wil ik het nog niet noemen. Het waait hard, maar het kan veul harder
ja, dat bedacht ik me nadat ik het posttequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat ik in het noordwesten zit he?
Mwah, zolang de bovenleiding heel blijft en er geen bomen of boten in de weg zitten gaat het prima hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als het daar echt zo hard waait, moet ik daar niet in de starlet heen willen rijden.. dat ding ligt niet héél stabiel op de weg... met een goede windvlaag zit ik tegen een vrachtwagen ofzo aan
En de trein kan ook niet, want die ligt blijkbaar ook niet zo stevig op het spoor![]()
OVchikpaart?quote:Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen over de vacature Klantenservice Medewerker voor de OVchikpaart
Klinkt als een hip ding.quote:
Hoaxquote:
Oh, tof!! Peekshurs makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trouwens n.a.v. het vorige topic ook nog even iets gefaald in neutrale verpakking. Thnx for reminding me daarvoor
Vanmiddag een stuk van mijn haar af!schouderlange bob, I wantz it, I needz it to feel better about me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Wat te doen als je continue het gevoel hebt dat je moet falen.....Toegeven aan je faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Wat te doen als je continue het gevoel hebt dat je moet falen.....Iets anders gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
Is not workingquote:
Falen natuurlijk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Wat te doen als je continue het gevoel hebt dat je moet falen.....
quote:ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Wat te doen als je continue het gevoel hebt dat je moet falen.....Aan je boobies zitten! Dan ben je binnen no-time afgeleid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Boobies... shoes.. boooooobies.. shoes.. shoes...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Aan je boobies zitten! Dan ben je binnen no-time afgeleid!
Ik vrees dat ik het alleen maar erger ga makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daarom, toegeven aan je faal
Ben je er van af tenminste
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom vraag ik het ook aan een stelletje opperfalerts![]()
Net alsof ik een kind in een doos snoep gooi en zeg dat ie er niks mag van eten!
Waarvan?quote:
Oeh !! Kom hier gij lekker ding gijquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Lindytje het volgende:
@ Priem Uhm... aan mijn boobies zitten dan?
oh, van die nicotine ben je al grotendeels af hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarvan?
@Skjoe: op en af, vanochtend voelde ik me enorm kut en chagrijnig en zielig. Nu gaat het wel weer maar er moet echt iets gecompenseerd worden. Al is het maar in de vorm van falen, nieuw kapsel, tictacs whatever. Wanne rommel man die nicotinemaar nog geen peuk aangeraakt, dat dan weer wel
Petje steunt me gelukkig ook heel erg, hij is lief
Ja, dat kan niet, het waait te hard hequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh !! Kom hier gij lekker ding gij
Dat is het ergste gedeelte!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, van die nicotine ben je al grotendeels af hoorNu moet je je eigen hersenen gaan verslaan
Na de kapper doen, heb je minder verf nodigquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is het ergste gedeelte!
Nu ff haren verven...
bull, ik smeer altijd de hele fles er door, hoe lang mijn haar ook isquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Na de kapper doen, heb je minder verf nodigEn minder geklieder
Oh, ja, ik heb als mijn haar een bepaalde lengte bereikt 2 pakjes nodig.... Vandaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bull, ik smeer altijd de hele fles er door, hoe lang mijn haar ook is
Geklieder is wel waar
Je bent óntzettend goed bezig!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarvan?
@Skjoe: op en af, vanochtend voelde ik me enorm kut en chagrijnig en zielig. Nu gaat het wel weer maar er moet echt iets gecompenseerd worden. Al is het maar in de vorm van falen, nieuw kapsel, tictacs whatever. Wanne rommel man die nicotinemaar nog geen peuk aangeraakt, dat dan weer wel
Petje steunt me gelukkig ook heel erg, hij is lief
true, maar jij hebt ook heul dik haarquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, ik heb als mijn haar een bepaalde lengte bereikt 2 pakjes nodig.... Vandaar
Maar als je het voor het knippen doet, knipt ze daarna je verneukte puntjes er keurig mee afquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Na de kapper doen, heb je minder verf nodigEn minder geklieder
Ook truequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, maar jij hebt ook heul dik haar
Haha, ja, dat welquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar als je het voor het knippen doet, knipt ze daarna je verneukte puntjes er keurig mee af
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Ondergescheten door zo'n kutvogel.
Zou ik ook doen.quote:
Is het karma of gewoon een kutvogel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe niet aan karma.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is het karma of gewoon een kutvogel?
Gadver! Dat is me ook een keer gebeurd terwijl ik bij iemand op visite was. We zaten lekker in de tuin en toen ineens FLATS. Zó vies!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja joh, die tweede wordt steeds teruggewaaid!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef megamandy het volgende:
Schijnbaat is het toch moeilijk om twee treinen met elkaar te koppelen
BAM! Ieeeeh BAM! Ieeeh
Status: geopendquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:09 schreef megamandy het volgende:
OMG OMG OMG
Er ligt hier een kleurige dikke enveloppe helemaal uit Almere
En wat zat erin?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:09 schreef megamandy het volgende:
OMG OMG OMG
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:09 schreef megamandy het volgende:
OMG OMG OMG
Van the internetz:quote:
Helemaal heelquote:
Ik werd meteen helemaal blijquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mooi roze vond ik hem trouwens wel, die envelop
Oh wauw wat mooi!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van the internetz:
[ afbeelding ]
[..]
Helemaal heel
[..]
Ik werd meteen helemaal blijEn nu ga ik naar de hema int durp
Dat wist ik helemaal niet! Over 3 weken zit ik weer daar op schoolquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
In Amsterdam zit ook een op=op. In de Bijlmer.
Spang! Of gebruik je dat woord niet zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
In Amsterdam zit ook een op=op. In de Bijlmer.
Kregen ze 'm door de brievenbus?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van the internetz:
[ afbeelding ]
Bij sommige verkopers is de service echt geweldig op Ebayquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:30 schreef Mss het volgende:
Ik had op Ebay oorbellen gekocht. Helaas was bij 1 paar het knopje afgebroken. Ik de verkoopster gemaild en heeft ze me een heel nieuw paar + een extra paar in een andere kleur opgestuurd. Lief!
Ik gok van nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:43 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Kregen ze 'm door de brievenbus?
Geen idee eigenlijk, mijn ouders zijn er nu niet. Ik vroeg het mijzelf ook al afquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:43 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Kregen ze 'm door de brievenbus?
Auwquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef Sokkepok het volgende:
Oh, ik dacht al
Ik was vanmiddag gaan filmen in het bos, vier nagels gebroken
Waaat een falerts zeg!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Falende kutUPS! Maandag zouden ze een pakketje komen bezorgen maar konden ze m`n adres niet vinden, nu zijn ze nog steeds aan het zoeken
Nah, auw viel gelukkig wel mee. Maar nu wel alles weer kort -_-'quote:
Ja echt he? Heb net die trien van het bezorgcentrum bijna door de telefoon getrokken uit nijd.quote:
Met andere mensen die een iPhone hebben kun je ook een "normaal" bericht sturen. Als je beschikt over internet is dat ook gratisquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja echt he? Heb net die trien van het bezorgcentrum bijna door de telefoon getrokken uit nijd.
Als er nou allemaal laantjes zijn met ongeveer 3 huizen per laan, hoe waarschijnlijk is het dan dat nummer 27 vlak bij nummer 37 is? Niet toch?
En wel elke keer dÃe laan inrijden en zeggen dat ze het niet kunnen vinden
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hahahahaha fucking 7.3 voor metho
Wat ik dus net al zei, volgens mij moest je voor opdracht 3 een voldoende halen om het vak te halen. Dus als je daar een 5,4 voor haalt ben je alsnog de zakquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wiskunde mongol gezocht. Ik heb een 7.5 voor 15% en een 7.3 voor 70%, wat moet ik dan voor de overige 15% halen om een 5.5 te blijven? Als ik het zelf uitreken heb ik met een 1 nog iets in de 6. Kan dat?
Een zes is hoger dan 5,5 dus dat kan al niet kloppen als de andere twee getallen voor het gemiddelde een 7,3 en een 7,5 zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wiskunde mongol gezocht. Ik heb een 7.5 voor 15% en een 7.3 voor 70%, wat moet ik dan voor de overige 15% halen om een 5.5 te blijven? Als ik het zelf uitreken heb ik met een 1 nog iets in de 6. Kan dat?
Je kon alles compenseren zeiden zequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat ik dus net al zei, volgens mij moest je voor opdracht 3 een voldoende halen om het vak te halen. Dus als je daar een 5,4 voor haalt ben je alsnog de zak
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hahahahaha fucking 7.3 voor metho
Heb je een nieuwe gehaald?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
En ik hoop zo erg dat mijn nieuwe weegschaal de waarheid spreekt
Ja, en drie kilo lichter dan de laatste keer op de oude (which is like 3 maanden geleden), maar ik dacht dus ook dat ik vijf kilo aan was gekomen in de tussentijd. Score!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe gehaald?
Hoeveel ben je afgevallen dan volgens dat ding?
Score!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en drie kilo lichter dan de laatste keer op de oude (which is like 3 maanden geleden), maar ik dacht dus ook dat ik vijf kilo aan was gekomen in de tussentijd. Score!
Dit is toch je nieuwe standaardquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ja, voor hetzelfde geldt zit ie er standaard vijf kilo naast, da's het kudte van een nieuwe weegschaal he, je weet het niet
Ja, mijn kat... Momentquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
SQ, heb je iets waarvan je het gewicht zeker weet? Gooi je dat er gewoon op om het te controleren!
Oehh, als je van TD de invoice krijgt, betekent dat dan dat hij verzonden is?
1 pak suikerquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
SQ, heb je iets waarvan je het gewicht zeker weet? Gooi je dat er gewoon op om het te controleren!
Oehh, als je van TD de invoice krijgt, betekent dat dan dat hij verzonden is?
Ja kan het ook gewoon met een kilo suiker doenquote:
5 pakken suikerquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een kilo pakt een personenweegschaal niet.
Goeden idee!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een zak met 20 kilo kattengrit! Einz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |