Nee misschien skyrim ofzo en mario kart 7quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:39 schreef KoningStoma het volgende:
Gewoon 3 keer mw3 halen en die op 3 verschillende manieren kapotmaken.
TS is een zielig wijfquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:50 schreef Tauchmeister het volgende:
WO-student met een MBO-vriendje
Dat dit soort sneue mensen bestaan...
Holy shit son, en nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef Fsmxi het volgende:
Tering, dinsdag op woensdag nacht is hier de bliksem in een boom aan de overkant van de weg ingeslagen. Resultaat:
-stoppen eruit
-de stop voor de stoppen eruit
-2 laptops mogelijk naar de kloten
-Router kapot (maar vandag wel gewoon nieuwe)
-Enkele lampen kapot.
Maar kon erger. Blijkbaar is bij de buren zo'n beetje alles dat aangesloten was kapot en iets was uit elkaar geknald ofzo
2 laptops bij de computershop om te kijken wat er precies mee aan de hand is, stoppen vervangen, internet doet het weer evenals telefoon en weer nieuwe lampen erin gedraaid. En de gemeent zal die boom wel verbouwen ofzoquote:
Zelfde situatie hier..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
30 euro aan kado bonnen, zijn er nog dope games uit deze week?
JA en met die MM actie dacht ik SCORE, maar ik kan geen games bedenken!!!quote:
CHECK ALL WEBSITESSS!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JA en met die MM actie dacht ik SCORE, maar ik kan geen games bedenken!!!
Ja precies ben ik nu aan het doenquote:
Heeft die dat ja?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga kijken of ik via de KPV van FOK!games een exemplaar van Dead Island kan binnenhengelen.
Co-op galooooooore
Je kan beter naar de MM gaan en daar kijken. Want anders maak je nu je keuze en dan hebben ze daar geen enkele. Wat meestal het geval is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies ben ik nu aan het doen![]()
Misschien maar starcraft 2
En ik ben aan het zoeken voor co-op games xbox ofzo.
Hier hebben ze alles wel op vooraad meestalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan beter naar de MM gaan en daar kijken. Want anders maak je nu je keuze en dan hebben ze daar geen enkele. Wat meestal het geval is.
http://www.llamma.com/xbox360/repair/Xbox-360-error-codes.htmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:43 schreef Fsmxi het volgende:
O, mijn xbox heeft nu ook redring. Niet eens, het rode lampje rechtsonderin!
of je kabels niet goed aangesloten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.llamma.com/xbox360/repair/Xbox-360-error-codes.htm
Waarschijnlijk HDD gefrituurd...
Dan nog ouwe, wees blij dat het niet in je huis is ingeslagen. Weet niet wat voor shit er dan allemaal kan gebeuren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:43 schreef Fsmxi het volgende:
O, mijn xbox heeft nu ook redring. Niet eens, het rode lampje rechtsonderin!
Dit nummer is ook zo hard he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
5", nigga please.
12" voor die vrouwtjes jwzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |