SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles voor de archievement...![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Zo heb je toch meer tijd over voor Nelis
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef SoldMayor het volgende:
Ach ik vind het ook wel vet opzich. Ben bijna level 39.
en:
fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allesom aan je trekken te komen
Dedicate de volgende potjes aan jou.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:00 schreef dreamzk het volgende:
Ik wil BF3 spelen maar ik mag niet van mezelf, moet studeren
Ik voel je pijn broederquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:00 schreef dreamzk het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nelis is vergaan in de wereld van Skyrim.
Meneer is al level 58![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef SoldMayor het volgende:
Ach ik vind het ook wel vet opzich. Ben bijna level 39.
en:
Jij bent sowieso een cheevo hunterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles voor de archievement...!
Maar gooi hem morgen wel ff aan hoor knuffelbeerhapquote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
De no-life lotto winnen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Level 58 wut, waar haal je de tijd vandaan?
160 uur hier, heb het spel al een maand niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
Ach je kan alles boosten in Skyrim.
Als ik wil ben ik zo level 342.
Maar dan heb ik nog geen 110 uur op me savegame staan zoals onze Nelis.![]()
ook al een week niet gespeeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:00 schreef dreamzk het volgende:
Scheelt dat jij al 600 uur er in hebt zitten XDquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ook al een week niet gespeeld
iddquote:
Bij mij van 32 naar 12 ofzo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
iddmijn groep ging van 34 naar 11
Waarschijnlijk omdat ze de studie voor iet anders uitmaken dan wat het eigenlijk is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij mij van 32 naar 12 ofzo.
Maar we zijn op de hele opleiding van 150 naar 80 ofzo gegaan!!!
Ach wat maakt het uit als je veel uur ergens in hebt zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
160 uur hier, heb het spel al een maand niet meer aangeraakt
vette reet en één en al pukkelsquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:43 schreef KneusTeun het volgende:
Die blonde bij WIDMhaat het domme wijf nu al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |