Die is wel coolquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Muntjes van KK ook weer terug gevonden
[ afbeelding ]
Tiësto die house maakt in plaats van trancequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is inderdaad ernstig, maar chrome ook wel redelijk hoor. (eigenlijk elke browser)quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef Pixell het volgende:
* Pixell denkt er over om chrome te installeren
kut firefox vreet geheugen..
Nah moet gokken man, en ik doe nu dus maar watquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
Nick, ik zag je voorspelling, maar in de traditie van widm kan Dio niet de winaar worden![]()
(de lui die ik wel beetje kan waarderen gaan als eerste weg)
En de ergste blijven het langst![]()
Die sanne
Ze gebruiken niet meer dat script? of gaat dat pas vanaf volgende week weer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah moet gokken man, en ik nu dus maar wat
Wat ik merkte bij firefox is dat die hoe dan ook zo 350 mb gebruikt na een half uurtje gedraaid te hebben. Met chrome blijft dat laag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ernstig, maar chrome ook wel redelijk hoor. (eigenlijk elke browser)
Dit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ik merkte bij firefox is dat die hoe dan ook zo 350 mb gebruikt na een half uurtje gedraaid te hebben. Met chrome blijft dat laag.
350 is 100MB meer dan dat ie bij mij deed (met echt alleen google.com open)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ik merkte bij firefox is dat die hoe dan ook zo 350 mb gebruikt na een half uurtje gedraaid te hebben. Met chrome blijft dat laag.
Ja je kan via een of andere site nu mee doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ze gebruiken niet meer dat script? of gaat dat pas vanaf volgende week weer?
Had eigenlijk wel een app verwacht! in appstore gekeken maar helaas...quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja je kan via een of andere site nu mee doen. Maar dat scriptje was idd beter
Wat vond je van sherlock btw?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja je kan via een of andere site nu mee doen. Maar dat scriptje was idd beter
Ik ben maar gewoon gaan slapenquote:
Waarom nou weerquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef SoldMayor het volgende:
Nicklas NL last online 22 days ago.....
quote:
Nelis is vergaan in de wereld van Skyrim.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Zo heb je toch meer tijd over voor Nelis
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |