Kudtwijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben 200% klaar met die ex van mij. Ze heeft donderdag met een andere kerel gezoend dus ja. Genoeg andere vrouwen in de wereld
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kwam een foto tegen van snoop en britney en ik kon het niet laten...
[ afbeelding ]
Wat een bitchquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben 200% klaar met die ex van mij. Ze heeft donderdag met een andere kerel gezoend dus ja. Genoeg andere vrouwen in de wereld
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou een van haar vriendinnen heeft een relatie met een maat van mij dus kwam er gisteren achter via hem. Ik was er dus gisteren in eens helemaal overheen. Eerst dinsdag zeggen dat we over een aantal weken verder kijken en dan zoiets flikken. Dat is het laagste van het laagste maarja bitches be crazyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zelf er achter gekomen ofzo?! Maar goed, heeft ze nog een leuke vriendin ofzo, anders daar ff lekker mee aankloten. Deed ik iig wel, en heeft iig wel gewerkt
En wat Ross zegt, je bent denk ik beter af
Nja dat is helemaal smerig dan. Ja dude, dan ben je beter af, wie weet of ze dit idee al langer had?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou een van haar vriendinnen heeft een relatie met een maat van mij dus kwam er gisteren achter via hem. Ik was er dus gisteren in eens helemaal overheen. Eerst dinsdag zeggen dat we over een aantal weken verder kijken en dan zoiets flikken. Dat is het laagste van het laagste maarja bitches be crazy
Idd voel me voor het eerst deze week echt goedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat is helemaal smerig dan. Ja dude, dan ben je beter af, wie weet of ze dit idee al langer had?
Same herequote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:00 schreef Pixell het volgende:
Nog 2 dagen om me ritme om te draaien en dan heb ik tentamens
Hier ook. Linkerdeel van m'n lichaam is compleet getrashed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:40 schreef dreamzk het volgende:
Hoofdpijn, droge bek, black-outs. Classic zuipavond.
Hey een WC borstel!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:01 schreef Tauchmeister het volgende:
heej matties net ff niewe chapsel gehaalt dikke opscheer wat vinde julie ervan
[ afbeelding ]
Daarom, lekker chill.. Genoeg andere dames die er rond lopen, en wie weet komt het ooit nog goed, al denk ik eerder dat jij de persoon bent die dat in de hand heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd voel me voor het eerst deze week echt goed
Lijpe shit swahquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Nickelson +1quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |