Die kan hem hebbenquote:
Hell yea, co-op buddies Nick & Ross.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
TOF! Dan kan ik die ook eens co-op gaan spelen
Implausibel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Faalt net zo hard als Team Bozzdale
Faalt? Volgens mij ging Portal2 toch redelijk goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hell yea, co-op buddies Nick & Ross.
Faalt net zo hard als Team Bozzdale
Pierre?quote:Elf doden door neerstorten heteluchtballon
Laatste update: 6 januari 2012 21:49 infoBekijk op de kaart.
WELLINGTON - Door het neerstorten van een heteluchtballon in Nieuw-Zeeland zijn zaterdag (plaatselijke tijd) alle 11 inzittenden om het leven gekomen.
Foto: NU.nl/René van der Heide
Dit hebben de autoriteiten van de eilandstaat in de Grote Oceaan gemeld.
Het ongeluk gebeurde bij het stadje Carterton, in een toeristisch gebied ten noorden van de hoofdstad Wellington. Ooggetuigen meldden dat 10 meter hoge vlammen uit de ballon sloegen voor hij neerstortte.
De mand zou vlam hebben gevat. De tragedie deed zich voor bij goed weer; er stond weinig wind.
Hihiquote:
Haha, die shit was leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef SoldMayor het volgende:
Kwam deze weer tegen![]()
Black Ops![]()
Toen Mister nog mee deed![]()
Mooi voor die jongen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:20 schreef Tauchmeister het volgende:
UvT geeft 10 voor stuk over fascistische PVV
Het is ook allemaal niet zo bijzonder (iedereen met enig verstand kan zien dat de PVV fascistische trekjes heeft), maar de PVV en zijn achterban houden nu eenmaal niet van het onderbouwen van standpunten met argumenten. En als dan ook nog eens je eigen partij wordt bekritiseerd en dat ook nog eens op academisch niveau, dan is het natuurlijk onzin en ga je weer met oneliners strooien als "de UvT is een links bolwerk" in plaats van dat je het stuk ook daadwerkelijk leest en met onderbouwde kritiek komt. Zo werkt dat nu eenmaal bij de PVV en het simpele volk dat op die partij stemt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar waarom er zo'n ophef over is, hoe bereikt dit uberhaupt het nieuws
Gewoon een ander pakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben 200% klaar met die ex van mij. Ze heeft donderdag met een andere kerel gezoend dus ja. Genoeg andere vrouwen in de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |