Wilde dead island toch al gaan kopen eigenlijk. Keertje zombiegame proberen. Maar ik vind het niet erg als het nog ff moet wachten, want dan kan ik mooi m'n 3e kwartaal even binnenkoppen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
Ach als ik de game kan winnen he, en wanneer hij eens opgestuurd wordt. Daar gaat ook vaak nog 2 maanden overheen
Dat had ik dus ook! was eerst voor oud en nieuw slecht, en deze week was ik ook weer helemaal fucked...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
Godverdomme tweede keer binnen paar weken griep/zwaar verkouden
Dat snap ik, zonder ziekenhuizen en medicijnen in dat 3e wereld land van je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
Godverdomme tweede keer binnen paar weken griep/zwaar verkouden
Is fout E74, volgens xbox.com/supportquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.llamma.com/xbox360/repair/Xbox-360-error-codes.htm
Waarschijnlijk HDD gefrituurd...
Oftewel maar eens opstaren, wel goed dat het gratis is ook buiten garantiequote:De garantieperiode voor de E74-fout is drie jaar vanaf de originele aanschafdatum van de console. Als uw console niet onder de garantieperiode van drie jaar valt, kunt u uw console nog steeds gratis laten repareren.
Dead islandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er eigenlijk nog goede nieuwe co-op games? kan ze zo niet vinden...
Doe een airdrop met medicijnen en lekkere verpleegsters dan, nog hoger water en we gaan er allemaal aan ...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat snap ik, zonder ziekenhuizen en medicijnen in dat 3e wereld land van je.
Medicijnen heb ik niet, lekkere verpleegsters zal ik even m'n huis voor doorzoeken, heb er vast nog wel 2 of 3 liggen ergens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Doe een airdrop met medicijnen en lekkere verpleegsters dan, nog hoger water en we gaan er allemaal aan ...
wow klinkt zelfs vet op mn pc speakersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf 1:50 om de veul te lange intro over te slaan
TOFquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga kijken of ik via de KPV van FOK!games een exemplaar van Dead Island kan binnenhengelen.
Co-op galooooooore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |