Leuk gezin/ make up?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:35 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben natuurlijk heel anders dan die andere mannen. Ik denk aan een leuk gezin enzo
Exact. Maar niet gaan huilen als het wat te wild wordt he.quote:
Ik zie ook niet waar dat gezin ineens vandaan komt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leuk gezin/ make up?
Welk deel heb ik niet begrepen?
Zo geef ik nou eenmaal mijn grenzen aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Exact. Maar niet gaan huilen als het wat te wild wordt he.
Zeg maar 'smaballen'. Dat is het veiligheidswoord.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zo geef ik nou eenmaal mijn grenzen aan
Als die make up overdreven is zou ik zeker voor degene zonder make up gaan. Meisjes zeggen altijd dat het kansloos is dat jongens liegen over hoe ze zijn, maar meisjes doen daar net zo hard aan mee. Ze laten je denken dat ze er anders uit zien dan ze eigenlijk zijn!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vrouwen zonder make up..
Mannen kunnen ook best oppervlakkig zijn wat dat betreft
Als je bijv 2 vrouwen naast elkaar zet eentje zonder makeup en een met.
en die zonder is net iets minder zonder make up en die met toch wel iets knapper.
Dan zouden ze gaan voor die met make up
Terwijl als die zonder make up ook make up op zou doen ze weer knapper is dan die wat al make up op had.
Conclussie mannen kijken niet verder dan hun neus lang is!
Vind ik wel een knappe vrouw, dat kapsel staat haar ook absoluut niet lelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Hoe dan ook brrr
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeg maar 'smaballen'. Dat is het veiligheidswoord.
Dan gebruik je het niet, is mij ook goed.quote:
Als een meisje nou geen make up op heeft en saaie /lelijke kleding dan is het van wat een lelijk wijf.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:38 schreef mrazura het volgende:
[..]
Als die make up overdreven is zou ik zeker voor degene zonder make up gaan. Meisjes zeggen altijd dat het kansloos is dat jongens liegen over hoe ze zijn, maar meisjes doen daar net zo hard aan mee. Ze laten je denken dat ze er anders uit zien dan ze eigenlijk zijn!
Ik zeg wel i would do her.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan gebruik je het niet, is mij ook goed.
Grenzen en bij sommige meisjes horen sommige stylen nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als een meisje nou geen make up op heeft en saaie /lelijke kleding dan is het van wat een lelijk wijf.
Doet een meisje make up op en leuke kleding dan is het barbiepop/tutje
Mannennnnnnnn
Vreemd genoeg vind ik haar wel aantrekkelijk. Niet knap, niet mooi, maar aantrekkelijk. Heeft denk ook een beetje met haar uitstraling te maken.quote:
Luisteren naar faggots die nog geen doos aangeraakt hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als een meisje nou geen make up op heeft en saaie /lelijke kleding dan is het van wat een lelijk wijf.
Doet een meisje make up op en leuke kleding dan is het barbiepop/tutje
Mannennnnnnnn
Tja...quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:42 schreef Kermit. het volgende:
Ik wil wel weten of Meloewa knap is en of ze veel make-up draagt
Tuurlijk is Meloewa knap. Jeetje, wat een vraag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:42 schreef Kermit. het volgende:
Ik wil wel weten of Meloewa knap is en of ze veel make-up draagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |