abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106706200
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:51 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja het is zo lastig... Ik denk er nl al jaren aan om te breken met mijn ouders. En dan vooral mn moeder omdat ze altijd zo negatief was. Die tip kreek ik op de middelbare school al van mn mentor... Maar nu komt ze zelfs zonder te overleggen bij mij wonen.. En ik durf geen nee te zeggen..
Misschien eerst resoluut breken met je exvriend?
Maar ik denk net als anderen hier dat je dat nog niet kan.
Terwijl het je zoveel vrijheid zou geven.
Ja, naar een professional gaan lijkt me nu de volgende stap.
pi_106706271
Je hoeft het niet te geloven. Ik verplicht het niemand.. Als je eens zou zien wat er op papier staat.. Daar is het drama uit meerdijk niets bij...

@king; nee ik haal mezelf niet naar beneden. Ik vond het gewoon niet leuk. Wil ff niks met mannen :)
pi_106706342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:00 schreef Pindasoepje het volgende:
Je hoeft het niet te geloven. Ik verplicht het niemand.. Als je eens zou zien wat er op papier staat.. Daar is het drama uit meerdijk niets bij...

@king; nee ik haal mezelf niet naar beneden. Ik vond het gewoon niet leuk. Wil ff niks met mannen :)
Tja je kunt er zo een boek over schrijven...
pi_106728548
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:52 schreef Oognip het volgende:
Ik vind dit topic steeds ongeloofwaardiger worden als ik eerlijk ben :@
`
Je bent de enige niet
pi_106733346
Je gaat je moeder toch niet echt langdurig onderdak geven, toch? Dat lijkt me funest voor je eigen leven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:27:36 #106
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_106742200
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:44:42 #107
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_106810968
Update?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_106904639
Niks bijzonders te melden, alles gaat goed. Het gaat een heel stuk beter met mij iig. Laten we het erop houden dat 2012 ondanks het overlijden van mn opa wel goed begint.

Net mn evaluatiegesprek op werk gehad en dat was een goed. 1 tandje harder en het is uitstekend. Dus alles ziet er weer rooskleuriger uit.

Ik ben gestopt met alle ellende op te schrijven, in het begin hielp het wel, alles van me afschijven. Maar ik merkte dat ik weer meer bezig was met dingen waar ik normaal niet eens meer aan dacht (jeugd, gedoe in mn huwelijk)
nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik elke dag de positieve punten van de dag opschrijf. Mn collega helpt me daarbij op het werk, omdat ik vaak zat te zeiken op alles.

Oja doot alle ellende ben ik wel afgevallen hihi
pi_106906668
Ik vind het allemaal positief klinken, pindasoepje! *O* Fijn om te lezen.
Positieve dingen opschrijven is een goed idee, zou ik blijven doen. Je hebt zoveel voor je kiezen gehad de laatste weken dat het wel goed is je te focussen op alles wat wel goed gaat en leuk is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107172553
wow wo wow, als ik het niet verkeerd begrijp mag jij dus geen enkele vorm van contact met het andere geslacht hebben? ik zou m meteen de laan uitsturen, als iemand zo ziekelijk jaloers is dat je niet eens met anderen mag afspreken of smsen..als hij jou vertrouwt dan weet hij toch ook wel dat je voor hem gaat en niks met die anderen doet. Natuurlijk is het zo dat er vaak wel spanning tussen man-vrouw is ook al is het enkel vriendschap, maar als in jezelf en je eigen relatie vertrouwt dan ga je er toch van uit dat het enkel bij een beetje flirten blijft... Als hij jou eeuwig verbied met andere jongens om te gaan is deze relatie verdoemd, beter bespreek je de stand van zaken met hem...
pi_107172616
sorry volgens mij loop ik een beetje achter, je hebt je er goed aan gedaan deze beste man de deur te wijzen...
pi_107172655
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef NanaVonB het volgende:
wow wo wow, als ik het niet verkeerd begrijp mag jij dus geen enkele vorm van contact met het andere geslacht hebben? ik zou m meteen de laan uitsturen, als iemand zo ziekelijk jaloers is dat je niet eens met anderen mag afspreken of smsen..als hij jou vertrouwt dan weet hij toch ook wel dat je voor hem gaat en niks met die anderen doet. Natuurlijk is het zo dat er vaak wel spanning tussen man-vrouw is ook al is het enkel vriendschap, maar als in jezelf en je eigen relatie vertrouwt dan ga je er toch van uit dat het enkel bij een beetje flirten blijft... Als hij jou eeuwig verbied met andere jongens om te gaan is deze relatie verdoemd, beter bespreek je de stand van zaken met hem...
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef NanaVonB het volgende:
Hey nana,
we zijn ondertussen al uit elkaar...
We hebben wel contact, heb verder niet afgesproken omdat ik zelf nog even door een rotperiode ga ivm een overlijden. Maar opzich nu we geen relatie meer hebben is hij een stuk normaler, eigenlijk hetzelfde als voor we een relatie hadden.
pi_108068632
Hoi,
Kleine update ik heb het contact een week geleden compleet verbroken. EN ik heb een ander nummer genomen. Meneer begon weer met drama maken dat hij het zo erg had met mij dat IK dus echt verschrikkelijk kwaad werd en hem uitschold, waarop hij kwaad werd en mij vroeg waar ik dacht dat ik meebezig was omdat ik geen recht had hem uit te schelden omdat ik hem zo slecht behandeld had. En dat hij zn tijd beter kon besteden aan anderen.

Nou ik ben er dus echt klaar mee en het bevalt me wel :) vond het wel cool van mezelf dat ik zo boos kon worden. Herkende mezelf niet in het boze maar ik had dat denk ik nodig.

Nou iedereen bedankt voor het meelezen en luisteren en de lieve pm's en dm's.
Ik ben lekker helemaal af van deze sukkel. xxx en slaap lekker iedereen
pi_108068683
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 02:14 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi,
Kleine update ik heb het contact een week geleden compleet verbroken. EN ik heb een ander nummer genomen. Meneer begon weer met drama maken dat hij het zo erg had met mij dat IK dus echt verschrikkelijk kwaad werd en hem uitschold, waarop hij kwaad werd en mij vroeg waar ik dacht dat ik meebezig was omdat ik geen recht had hem uit te schelden omdat ik hem zo slecht behandeld had. En dat hij zn tijd beter kon besteden aan anderen.

Nou ik ben er dus echt klaar mee en het bevalt me wel :) vond het wel cool van mezelf dat ik zo boos kon worden. Herkende mezelf niet in het boze maar ik had dat denk ik nodig.

Goed om te horen! En goed besluit ook. Dat niet snel zo boos worden herken ik wel, dan is het even nodig dat ie zich weer van zijn slechtste kan laat zien op een moment dat je al wat meer afstand hebt en jezelf weer een beetje bent, en dan is die grens er ineens wel en ben je er gewoon klaar mee.

Sterke actie, echt tof, mooi dat je nu van ál het gezeik met hem voorgoed af bent!!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_108175932
quote:
Hoi,

_O_ Nuchtere vrouwen O+
  maandag 20 februari 2012 @ 08:11:55 #116
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_108176651
quote:
Goed zo! Dat is een kant van jou die onderbelicht is gebleven, als ik het zo heb gelezen. Ik denk dat het je goed staat, af en toe effe kwaad worden :-)
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_108176677
quote:
vond het wel cool van mezelf dat ik zo boos kon worden. Herkende mezelf niet in het boze maar ik had dat denk ik nodig.
:') !
Heel cool meid.
pi_108177182
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 08:14 schreef Aliana het volgende:

[..]

:') !
Heel cool meid.
Nou ja zeg.. Het is toch fijn voor haar dat ze haar emoties eens een keer kon tonen.
Hai :D
pi_108177204
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:04 schreef PixieDot het volgende:

[..]

Nou ja zeg.. Het is toch fijn voor haar dat ze haar emoties eens een keer kon tonen.
Beter ooit dan nooit, dat wel.
pi_108177395
Nou, stap 1 is gemaakt. Ben benieuwd wanneer hij voor je deur staat.
  woensdag 22 februari 2012 @ 17:42:10 #121
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_108270004
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:21 schreef Scorpie het volgende:
Nou, stap 1 is gemaakt. Ben benieuwd wanneer hij voor je deur staat.
Je hebt je eigen weddenschap verloren, zeikstraal. Waarom denk je nog steeds dat je kunt voorspellen wat er gebeurt tussen hen?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 22 februari 2012 @ 17:51:34 #122
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_108270330
quote:
13s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Je hebt je eigen weddenschap verloren, zeikstraal. Waarom denk je nog steeds dat je kunt voorspellen wat er gebeurt tussen hen?
Het is het jaloerse vriendje!
pi_108270709
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:06 schreef Aliana het volgende:

[..]

Beter ooit dan nooit, dat wel.
...
Ze komt eindelijk voor haarzelf op, laat haar trots op haarzelf zijn.
Rustig aan.
pi_108270867
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:51 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Shit ontmaskerd ! Heb je een update pinda ?
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:25:41 #125
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_108271519
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:51 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

;( Nee.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')