Misschien eerst resoluut breken met je exvriend?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:51 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja het is zo lastig... Ik denk er nl al jaren aan om te breken met mijn ouders. En dan vooral mn moeder omdat ze altijd zo negatief was. Die tip kreek ik op de middelbare school al van mn mentor... Maar nu komt ze zelfs zonder te overleggen bij mij wonen.. En ik durf geen nee te zeggen..
Tja je kunt er zo een boek over schrijven...quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:00 schreef Pindasoepje het volgende:
Je hoeft het niet te geloven. Ik verplicht het niemand.. Als je eens zou zien wat er op papier staat.. Daar is het drama uit meerdijk niets bij...
@king; nee ik haal mezelf niet naar beneden. Ik vond het gewoon niet leuk. Wil ff niks met mannen
`quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:52 schreef Oognip het volgende:
Ik vind dit topic steeds ongeloofwaardiger worden als ik eerlijk ben
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef NanaVonB het volgende:
wow wo wow, als ik het niet verkeerd begrijp mag jij dus geen enkele vorm van contact met het andere geslacht hebben? ik zou m meteen de laan uitsturen, als iemand zo ziekelijk jaloers is dat je niet eens met anderen mag afspreken of smsen..als hij jou vertrouwt dan weet hij toch ook wel dat je voor hem gaat en niks met die anderen doet. Natuurlijk is het zo dat er vaak wel spanning tussen man-vrouw is ook al is het enkel vriendschap, maar als in jezelf en je eigen relatie vertrouwt dan ga je er toch van uit dat het enkel bij een beetje flirten blijft... Als hij jou eeuwig verbied met andere jongens om te gaan is deze relatie verdoemd, beter bespreek je de stand van zaken met hem...
Hey nana,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef NanaVonB het volgende:
wow wo wow, als ik het niet verkeerd begrijp mag jij dus geen enkele vorm van contact met het andere geslacht hebben? ik zou m meteen de laan uitsturen, als iemand zo ziekelijk jaloers is dat je niet eens met anderen mag afspreken of smsen..als hij jou vertrouwt dan weet hij toch ook wel dat je voor hem gaat en niks met die anderen doet. Natuurlijk is het zo dat er vaak wel spanning tussen man-vrouw is ook al is het enkel vriendschap, maar als in jezelf en je eigen relatie vertrouwt dan ga je er toch van uit dat het enkel bij een beetje flirten blijft... Als hij jou eeuwig verbied met andere jongens om te gaan is deze relatie verdoemd, beter bespreek je de stand van zaken met hem...
Goed om te horen! En goed besluit ook. Dat niet snel zo boos worden herken ik wel, dan is het even nodig dat ie zich weer van zijn slechtste kan laat zien op een moment dat je al wat meer afstand hebt en jezelf weer een beetje bent, en dan is die grens er ineens wel en ben je er gewoon klaar mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:14 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi,
Kleine update ik heb het contact een week geleden compleet verbroken. EN ik heb een ander nummer genomen. Meneer begon weer met drama maken dat hij het zo erg had met mij dat IK dus echt verschrikkelijk kwaad werd en hem uitschold, waarop hij kwaad werd en mij vroeg waar ik dacht dat ik meebezig was omdat ik geen recht had hem uit te schelden omdat ik hem zo slecht behandeld had. En dat hij zn tijd beter kon besteden aan anderen.
Nou ik ben er dus echt klaar mee en het bevalt me welvond het wel cool van mezelf dat ik zo boos kon worden. Herkende mezelf niet in het boze maar ik had dat denk ik nodig.
Nou iedereen bedankt voor het meelezen en luisteren en de lieve pm's en dm's.
Ik ben lekker helemaal af van deze sukkel. xxx en slaap lekker iedereen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:14 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi,
Kleine update ik heb het contact een week geleden compleet verbroken. EN ik heb een ander nummer genomen. Meneer begon weer met drama maken dat hij het zo erg had met mij dat IK dus echt verschrikkelijk kwaad werd en hem uitschold, waarop hij kwaad werd en mij vroeg waar ik dacht dat ik meebezig was omdat ik geen recht had hem uit te schelden omdat ik hem zo slecht behandeld had. En dat hij zn tijd beter kon besteden aan anderen.
Nou ik ben er dus echt klaar mee en het bevalt me welvond het wel cool van mezelf dat ik zo boos kon worden. Herkende mezelf niet in het boze maar ik had dat denk ik nodig.
Nou iedereen bedankt voor het meelezen en luisteren en de lieve pm's en dm's.
Ik ben lekker helemaal af van deze sukkel. xxx en slaap lekker iedereen
Goed zo! Dat is een kant van jou die onderbelicht is gebleven, als ik het zo heb gelezen. Ik denk dat het je goed staat, af en toe effe kwaad worden :-)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:14 schreef Pindasoepje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:14 schreef Pindasoepje het volgende:
vond het wel cool van mezelf dat ik zo boos kon worden. Herkende mezelf niet in het boze maar ik had dat denk ik nodig.
Beter ooit dan nooit, dat wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:04 schreef PixieDot het volgende:
[..]
Nou ja zeg.. Het is toch fijn voor haar dat ze haar emoties eens een keer kon tonen.
Je hebt je eigen weddenschap verloren, zeikstraal. Waarom denk je nog steeds dat je kunt voorspellen wat er gebeurt tussen hen?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:21 schreef Scorpie het volgende:
Nou, stap 1 is gemaakt. Ben benieuwd wanneer hij voor je deur staat.
Het is het jaloerse vriendje!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je hebt je eigen weddenschap verloren, zeikstraal. Waarom denk je nog steeds dat je kunt voorspellen wat er gebeurt tussen hen?
Shit ontmaskerd ! Heb je een update pinda ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Het is het jaloerse vriendje!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Het is het jaloerse vriendje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |