ja het is moeilijk, maar mijn moeder heeft mij toen ook opgevangen terwijl mn pa zich als een &)$*)_#(_ gedroeg, en ze heeft zoveel voor mij gedaan, dat ik dus echt geen nee kan zeggen.... Nu iig nog niet.. Misschien later pas..quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat als je je eigen leven net op orde probeert te brengen je moeder bij je intrekt... ik snap dat zij jou ook heeft opgevangen, maar je moet wel even heel hard nadenken over dat idee van 'permanent' ipv tijdelijk.
het is strontvervelend dat mensen je denken door te hebben, doordat ze je sterrenbeeld weten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Oh nee, met tweelingen kan ik het meestal wel vinden. Maar ex man en deze ex zijn allebei vissen. En het is strontvervelend als ze dan voor je gaan denken, en dan nog zo vol overtuigd zijn van zichzelf. En als blijkt dat ze het fout hebben hoor je ze niet meer
Dit topic was flauw en kinderachtig vanaf deel 2, toen Pindasoep haar ex ging bellen. Vanaf toen ging het downhill.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad, zullen we de flauw en kinderachtige weddenschapjes achterwege laten?
Inlevingsvermogen: 0quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Dit topic was flauw en kinderachtig vanaf deel 2, toen Pindasoep haar ex ging bellen. Vanaf toen ging het downhill.
Ah dus jij bent zo ;-)quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Postalz het volgende:
[..]
het is strontvervelend dat mensen je denken door te hebben, doordat ze je sterrenbeeld weten.
iedereen die tussen 24 oktober en 22 november (ofzo) geboren zin, zullen wel hetzelfde denken of reageren of zijn. omdat ze allemaal schorpioen zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ah dus jij bent zo ;-)
Het viel me gewoon op bij Vis mensen that's it.
Let maar eens op bij mensen met hetzelfde sterrenbeeld. Ik vond het eerst ook onzin, maar ineens viel het me op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef Postalz het volgende:
[..]
iedereen die tussen 24 oktober en 22 november (ofzo) geboren zin, zullen wel hetzelfde denken of reageren of zijn. omdat ze allemaal schorpioen zijn?
^^ Scorpies vis komt heel ergens anders vandaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we er geen discussie van sterrenbeelden van maken?
Sowieso een beetje raar dat ik als Vis wordt uitgemaakt terwijl mijn nickname mijn sterrenbeeld al aardig verraadquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:04 schreef loveli het volgende:
[..]
^^ Scorpies vis komt heel ergens anders vandaan.
Als je de relatie wilt veerbreken is het in je eigen belang om geen emotionele dingen met je ex te bespreken. Dat versterkt de band die je juist wilt verbreken.
Dit vind je van toepassing op je ex die maar jaloers bleef doen??!quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Oh nee, met tweelingen kan ik het meestal wel vinden. Maar ex man en deze ex zijn allebei vissen. En het is strontvervelend als ze dan voor je gaan denken, en dan nog zo vol overtuigd zijn van zichzelf. En als blijkt dat ze het fout hebben hoor je ze niet meer
Verkeerd gelezen, my bad!quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Mijn vader is geen vis.
Weet je. Als je niet kan lezen blijf dan weg. Ajuus
Awww, gecondoleerd! Dat is wel een heleboel heftigs tegelijk, moeilijk zeg... Ik snap wel dat je hem af en toe nog spreekt, hoe vervelend hij ook was het is ook vertrouwd. Daar schuilt natuurlijk ook het risico in, maar ik begrijp het wel. Goed dat je hem iig alleen over de telefoon spreekt, probeer die afstand wel te houden. Maargoed, wat klets ik, dat is nu voor jou vast niet the first thing on your mind, je bent ongetwijfeld veel drukker met het verwerken van het verlies van je opa. Ik vind het in elk geval een heel goed plan van je om op vakantie te gaan (weg van alles, kadootje aan jezelf, symbolische nieuwe start). Hoop dat je daar erg van gaat genieten en daarna alles van de afgelopen tijd achter je kan laten!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Het gaat ok. Druk bezig met familie. Mn opa is dus overleden.. En natuurlijk het gedoe met mn ouders.. We zitten als gezin in een zware periode. Opa is overleden in het buitenland, eea moeten regelen voor het buitenland voor mijn vader. En hier thuis alle drukte met mensen die op rouwbezoek komen thuis. Ik heb wel nog steeds contact met hem. En misschien is dat raar voor jullie, maar het is fijn om in deze periode te praten met iemand die me goed kent. We hebben nog steeds niet afgesproen en dat is ook niet de bedoeling. Hij weetdat ik gewoon met alles helemaal opnieuw ga beginnen. Letterlijk opnieuw met mezelf en mn zoontje. Als dit alles met mn opa voorbij is (rouwperiode) ga ik op vakantie. Ik heb al een afspraak staan om mn haar te knippen en te verven in een andere kleur en er gaat een stuk af. Ik heb echt te veel op mn dak gehad in 2010 en 2011 en ik wil gewoon opnieuw beginnen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja, ik kan niet wachten. Lekker op vakantie, zon, strand, zee. Geen mannen meer in mn levenvorig jaar rOnd deze tijd, wilde ik 2010 vergeten, en ik kwam hem tegen.. Mn hele jaar is voor een groot deel verpest geweest. Nu ga ik echt goed opnieuw beginnen. Mn eigen leven leiden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |