Jammer dat mensen al zo snel hun oordeel klaarhebben over Real terwijl die fans leven voor voetbal.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Krijg er nooit wat van mee. Geld voor heel spanje al vond ik Rayo Vallecano wel leuk
Nou dat ik zag ik. Elke keer tegen Ajax 100 man in het uitvak, waarvan de meesten uit Nederland kwamen.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:39 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Jammer dat mensen al zo snel hun oordeel klaarhebben over Real terwijl die fans leven voor voetbal.
Ik heb het nu over het algemeen, niet over een wedstrijd. En wie zegt dat de economie in Spanje zo goed is dan? Dat ze 1, 2, 3 een reisje naar Nederland kunnen boeken voor een potje voetbal.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nou dat ik zag ik. Elke keer tegen Ajax 100 man in het uitvak, waarvan de meesten uit Nederland kwamen.
feyenoord is idd sneu. "het legioen"quote:Op woensdag 4 september 2013 19:08 schreef PIETR het volgende:
Één iemand die in ontbloot bovenlijf met een megafoon in de hand de rest van de supporters staat aan te moedigen om geluid te maken. Dit sfeer durven noemen. Kankersneu fenomeen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:04 schreef Devv het volgende:
In Nederland heeft Ajax de beste sfeer.
Komt voornamelijk door de vele toeristen die er zitten.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Beste sfeer en dan nederlandse clubs noemen![]()
Zoek maar eens op Youtube naar wat Argentijnse taferelen, zoals er hierboven al een paar staan.
En dan 1 club waar het woord sfeer nog moet worden uitgevonden: Barcelona. Theaterpubliek.
Dat soort passie moet in je bloed zitten en dat moet je als nuchtere westerling in je blote bastje niet proberen te imiteren. Net zoals een Friese boer die gaat salsa dansen, na 20 lessen ziet het er geinig uit maar je blijft zien dat het niet natuurlijk is. Hetzelfde geldt voor zo een vak 410; het is af een toe geinig maar vaker tenenkrommend.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:20 schreef Morendo het volgende:
Zuid-Amerika, qua continent, sowieso. En die fans zitten natuurlijk ook aan de geestverruimende middelen, maar het komt wat minder sneu over dan in 'De Kuip'.
Dortmund en City-uit vrij recent nog. Jaar ervoor United en Lyon-uit. Jaar daarvoor Auxerre en Anderlecht prachtige uitvakken.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:20 schreef pokkerdepok het volgende:
lekker makkelijk natuurlijk, denken dat de grootste nederlandse clubs ook de meeste sfeer hebben omdat ze de rgootste supportersschare hebben staan.
de echte bazen onderscheiden zich natuurlijk tijdens uitwedstrijden.
Ik heb ook een wedstrijd in Bernabeu meegemaakt.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:01 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Real heeft gewoon een heerlijke sfeer.
Zelf een wedstrijd mogen meemaken.
Nou dan heb ik andere ervaringen, tijdens Real-Atletico was het wel anders. Maar kan me voorstellen dat je tijdens pakweg Real-Osasuna met een 4-0 ruststand je gaat vervelenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb ook een wedstrijd in Bernabeu meegemaakt.
Een klein vakje had wat vlaggen. En ze waren na 44 minuten alweer weg voor de koffie, waardoor ze ook nog een doelpunt misten. En na de rust kwamen ze ook pas later binnengedruppeld.
De rest van het stadion was verder half dood, dus ik vond de sfeer maar heel matig.
Het zal bij een Classico wel anders zijn, maar een goede sfeer moet er altijd zijn.
Huilen dan.quote:
Eerder keihard lachen. Kijk: een paar duizend puistenkoppen onder de pep met het iq van een stoeptegel die heel hard 'boe' roepen als de scheidsrechter fluit, dat noem ik geen goede voetbalsfeer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |