SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Dit dus, je hebt kapsonesquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus wat een arrogante kut ben je TS. Beetje stoer doen voor boys.
Nooit. Ook als ik eruitzie als een slons (staart in haar, geen make-up) word ik benaderd door zulke types.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Boca_Raton het volgende:
TS draagt 3 centimeter lang rokje (zie profiel). En dan klagen.
Het kan ook gewoon beginnen met oogcontact, en wanneer de andere persoon geen behoefte heeft, zal die ook echt niet kijken naar je.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hoe zou een man jou dan wel kunnen versieren, TS? Want gaat het er nou om dat je ze onaantrekkelijk vindt of gewoon niet ervan houdt versierd te worden?
Hahaha! Ja dat heb ik ook al eens gehad. Vervelend is dat en al helemaal als de jongen in kwestie maar niet weg wil gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef blubberboot het volgende:
Ik zie die gasten ook vaak bezig, ze zoeken dan ook vaak een beroep waar ze zich op deze manier kunnen uiten. Zoals 'fitness-instructeur', staan ze meteen lekker te hangen wanneer een meisje aan het sporten is, 'goed' bedoelde adviezen geven.
Ik kan die gasten wel schieten, ze hebben een bord voor hun kop, en helaas genoeg scoren ze af en toe, en is dat voor hun de beloning, het maakt ze geen flikker uit hoe vaak ze een afwijzing krijgen
Ja want je kunt beter niets ondernemen dan misschien afgewezen worden of nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef blubberboot het volgende:
Ik zie die gasten ook vaak bezig, ze zoeken dan ook vaak een beroep waar ze zich op deze manier kunnen uiten. Zoals 'fitness-instructeur', staan ze meteen lekker te hangen wanneer een meisje aan het sporten is, 'goed' bedoelde adviezen geven.
Ik kan die gasten wel schieten, ze hebben een bord voor hun kop, en helaas genoeg scoren ze af en toe, en is dat voor hun de beloning, het maakt ze geen flikker uit hoe vaak ze een afwijzing krijgen
Kan ook ja, maar waarom is het eigenlijk zo verkeerd om een meisje aan te spreken dat je er oprecht heel leuk uit vind zien en graag wat beter zou leren kennen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef blubberboot het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon beginnen met oogcontact, en wanneer de andere persoon geen behoefte heeft, zal die ook echt niet kijken naar je.
Niets, blubberboot praat op deze manier zijn beta-schap goed én probeert een wit voetje te halen bij TSquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan ook ja, maar waarom is het eigenlijk zo verkeerd om een meisje aan te spreken dat je er oprecht heel leuk uit vind zien en graag wat beter zou leren kennen?
Dat is waar maar dat is ook het trieste aan alles. Zulke types spreken op één dag veel vrouwen aan en dan valt er net één voor zulke mannen en denken ze dat iedere vrouw het wel doet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
Wet van de grote getallen, als je 1000 keer per dag probeert valt er altijd wel eentje voor je trucjes. Mannen zonder gêne, die scoren vrouwen. Zo werkt het nou eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |