Beloningenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, toen werden reviewers niet massaal beloningen uitgereikt
Je hebt het over nog geen 30 euro... 'beloning'quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, toen werden reviewers niet massaal beloningen uitgereikt
ik ook wel een beetje hoor mort!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
60 dagen gratis is toch een beloning of niet dan. Ik gun het je wel hoor
Ik mag morthill niet, daarom kon ik niks beters verzinnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je hebt het over nog geen 30 euro... 'beloning'
Tsja, ik zou ook niet meer in staat zijn om fatsoenlijk na te denken als ik iemand als mijzelf zou willen aanvallen. Zo'n goddelijke uitstraling als ik heb zorgt dat mensen instantaan ten einde raad zijn en maar wat gaan brouwelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik mag morthill niet, daarom kon ik niks beters verzinnen
maar van wie heb je die gametijd gekregen? bio zelf of gewoon voor wie je het schrijft?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, ik zou ook niet meer in staat zijn om fatsoenlijk na te denken als ik iemand als mijzelf zou willen aanvallen. Zo'n goddelijke uitstraling als ik heb zorgt dat mensen instantaan ten einde raad zijn en maar wat gaan brouwelenDus ik snap je gefaal wel.
Je bent 12?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:09 schreef skittelman het volgende:
Voor in de OP:
Server Kai-kan
Pikkebaas - Sith Sorcerer
Server The Exile's Crystal
Greppelslet - Jedi Sentinel
Server Peragus Mining Facility
Befje - Operative
nog 4 nachtjes slapen en dan wordt ik 13quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Je bent 12?poep plas piemel hihihi
Vieze woordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:09 schreef skittelman het volgende:
Voor in de OP:
Server Kai-kan
Befje - Operative
SPOILER: Republic/Imperial samenwerking op Hoth eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:47 schreef Rahl het volgende:
Net weer een momentje waarop je beseft hoe goed deze game is.goeie spoilerSPOILER: Republic/Imperial samenwerking op Hoth eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zegt al te veel voordat je op die spoiler klikt slimmerd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:47 schreef Rahl het volgende:
Net weer een momentje waarop je beseft hoe goed deze game is.
Uhm, ik kreeg hem van EA maar dat was omdat BioWare nog niks gestuurd had.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar van wie heb je die gametijd gekregen? bio zelf of gewoon voor wie je het schrijft?
als het al gezegd is sorry![]()
Deze manquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:09 schreef skittelman het volgende:
Voor in de OP:
Server Kai-kan
Befje - Operative
oh noes er zijn imperials op hothquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zegt al te veel voordat je op die spoiler klikt slimmerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |