Oh die. Komt inderdaad vaak langs, maar ik haat dat nummertje dus ik heb het ook niet gezien!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KOM OP ZEG, LEEFST TOG NIET ONDER EEN STEEN OF WEL MIEN JUNG!?
Deze (word je mee doodgegooid op facebook)
Ik vind het ook niet zo bijzonder eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 23:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oh die. Komt inderdaad vaak langs, maar ik haat dat nummertje dus ik heb het ook niet gezien!
Gewoon een grafnummer, alhoewel de cover best knap is.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo bijzonder eigenlijk
Vooral respect voor die dude rechtsquote:Op zondag 8 januari 2012 23:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gewoon een grafnummer, alhoewel de cover best knap is.
wie is dit? dm me allesquote:Op zondag 8 januari 2012 23:57 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
ik wist niet wat ik aan moest trekken
Dat is toch 18+?quote:Op maandag 9 januari 2012 07:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meisje uit Eindhoven. Ze komt uit 93 vieze pedo.
ik zou haar kusjes gevenquote:Op maandag 9 januari 2012 07:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meisje uit Eindhoven. Ze komt uit 93 vieze pedo.
Ik zou en plukje haar pakken en dan haar gaan klonen en dan lekker prikken mmmm ja wie is je vader? Zeg het?! Zeg het sma!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:57 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
ik wist niet wat ik aan moest trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |